{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak prva 3 mjeseca: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} kn/mj

Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " nakon 3 mjeseca" : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}
Usluga omogućuje pristup glazbenim i ostalim multimedijskim sadržajima koji se nalaze u TIDAL katalogu, neograničeno slušanje zvučnih zapisa, personaliziranu glazbu kroz mogućnost kreiranja vlastitih popisa za reprodukciju (eng. playliste).

Prednosti TIDAL glazbenog servisa:
- svi korisnici imaju HiFi kvalitetu zvuka, počevši od TIDAL HiFi verzije
- jednostavnost – dovoljno je otvoriti aplikaciju, pronaći izvođača ili pjesmu koju želite i stisnuti „play“
- dostupnost – više od 90+ milijuna pjesama je dostupno doslovno „na klik“
- nema reklama koje ometaju slušanje glazbe.
- glazba se može slušati i u offline modu (može se skinuti i lokalno na mobitel)
- u TIDAL-u je moguće importirati playliste sa drugih servisa

TIDAL usluge dostupne za aktivaciju pretplatnicima glasovnih usluga Telemacha

U sklopu Telemach ponude omogućene su sljedeće verzije TIDAL usluge. Za aktivaciju Family opcije potrebno je prethodno imati Tidal HiFi / Tidal HiFi Plus aktivan, te uz nadoplatu se dobiva Tidal HiFi Family / Tidal HiFi Family Plus.


TIDAL HiFi


TIDAL HiFi Plus

HiFi kvaliteta zvuka 1411 kbps

HiFi Kvaliteta zvuka 1411 kbps, dolby Atmos, Sony 360 Reality Audio, Tidal Masters (studio kvaliteta zvuka) do 9216 kbps

90+ mil pjesama i 450k videozapisa, Offline slušanje

90+ mil pjesama i 450k videozapisa, Offline slušanje

Bez reklama

Bez reklama

Slušanje izvan mreže

Slušanje izvan mreže

Neograničeno preskakanje

Neograničeno preskakanje

TIDAL Connect

TIDAL Connect

Praćenje i dijeljenje iskustva o navikama slušanja

Praćenje i dijeljenje iskustva o navikama slušanja

Stručno izrađene playliste

Stručno izrađene playliste

1 član na vlastitu pretplatu

1 član na vlastitu pretplatu

Ekskluzivni video uradci, glazba, intervjui, podcasti, koncerti

Ekskluzivni video uradci, glazba, intervjui, podcasti, koncerti

X

Izravne isplate izvođačima, 10% pretplate usmjereno na najslušanije


TIDAL HiFi Family


TIDAL HiFi Family Plus

HiFi kvaliteta zvuka 1411 kbps

HiFi Kvaliteta zvuka 1411 kbps, dolby Atmos, Sony 360 Reality Audio, Tidal Masters (studio kvaliteta zvuka) do 9216 kbps

90+ mil pjesama i 450k videozapisa, Offline slušanje

90+ mil pjesama i 450k videozapisa, Offline slušanje

Bez reklama

Bez reklama

Slušanje izvan mreže

Slušanje izvan mreže

Neograničeno preskakanje

Neograničeno preskakanje

TIDAL Connect

TIDAL Connect

Praćenje i dijeljenje iskustva o navikama slušanja

Praćenje i dijeljenje iskustva o navikama slušanja

Stručno izrađene playliste

Stručno izrađene playliste

Dodatnih +5 članova na vlastitu pretplatu

Dodatnih +5 članova na vlastitu pretplatu

Ekskluzivni video uradci, glazba, intervjui, podcasti, koncerti

Ekskluzivni video uradci, glazba, intervjui, podcasti, koncerti

X

Izravne isplate izvođačima, 10% pretplate usmjereno na najslušanije


TIDAL HiFi Family ima mogućnost dodavanja do +5 novih članova na postojeću pretplatu (što znači da se TIDAL HiFi Family može slušati na ukupno 6 uređaja). Jedna osoba može slušati online, dok preostalih 5 osoba mogu slušati u offline-u. Svaki korisnik ima svoju playlistu, no mogu je dijelit međusobno sa linkom.




Mjesečna naknada


Mjesečna naknada


Pretplatnički paketi


START


TOP


UNLIMITED


UNLIMITED PRO


OSTALI

TIDAL HiFi

39,00 kn mj

0,00 kn mj*

0,00 kn mj

0,00 kn mj

39,00 kn mj

TIDAL HiFi Plus

78,00 kn mj

78,00 kn mj

39,00 kn mj

39,00 kn mj

78,00 kn mj

*Od 1.7.2022. godine je u TOP paketu dostupan bez dodatne mjesečne naknade prva 24 mjeseca; za postojeće korisnike do 1.7.2024. godine, a za nove korisnike prva 24 mjeseca od aktivacije TOP paketa - nakon čega se naplaćuje 39 kn/mj.

TIDAL HiFi verzija je dostupna u paketima UNLIMITED i UNLIMITED PRO za 0 kn mj.

Aktivaciju usluge TIDAL
Aktivacija usluge TIDAL korisnik može zatražiti putem korisničke aplikacije Telemach te putem iste aplikacije zatražiti i deaktivaciju. Nakon iniciranja aktivacije TIDAL usluge Korisnik se preusmjerava na aplikaciju ili internet adresu Pružatelja usluge gdje treba završiti registraciju i prihvatiti uvjete korištenja objavljene na službenoj internetskoj stranici Pružatelja usluge.

Uvjeti korištenja usluge TIDAL HiFi i TIDAL HiFi Plus

  1. Kako aktiviram ili deaktiviram TIDAL uslugu preko Telemacha?

    TIDAL HiFi i TIDAL HiFi Plus se aktiviraju i deaktiviraju putem aplikacije Telemach. 

  2. Kako se registriram na TIDAL uslugu?

    Aktivacija usluge počinje u aplikaciji Telemach nakon čega se korisnik preusmjerava na TIDAL aplikaciju ili web stranicu na kojoj se potrebno registrirati kreiranjem korisničkog računa i lozinke.

  3. Koliko često mogu aktivirati, deaktivirati ili promijeniti uslugu TIDAL?

    Za Telemach pretplatnike promjene po usluzi su dozvoljene jednom u kalendarskom mjesecu. To znači da se usluga može aktivirati, deaktivirati ili promijeniti samo jednom mjesečno. Iduće promjene su moguće tek u sljedećem kalendarskom mjesecu.

  4. Mogu li korisnici bonova aktivirati TIDAL HiFi i TIDAL HiFi Plus ili je usluga dostupna samo za pretplatnike?

    Usluge TIDAL HiFi i TIDAL HiFi Plus su trenutno dostupne za aktivaciju svim pretplatnicima glasovnih usluga Telemacha.

  5. Korisnik sam UNLIMITED/UNLIMITED PRO paketa, kako mogu aktivirati TIDAL HiFi Plus uslugu?

    Ako korisnici paketa UNLIMITED i UNLIMITED PRO žele aktivirati uslugu TIDAL HiFi Plus isto mogu učiniti putem aplikacije Telemach uz naknadu utvrđenu Cjenikom.

  6. Kako mogu aktivirati TIDAL HiFi Family / TIDAL HiFi Family Plus na TRIO paketima?

    Za aktivaciju Family opcije potrebno je prethodno imati TIDAL HiFi / TIDAL HiFi Plus aktivan, te uz nadoplatu se dobiva TIDAL HiFi Family / TIDAL HiFi Family Plus.

  7. Koja je razlika između TIDAL i TIDAL Family opcije?

    TIDAL Family opcija nudi mogućnost dodavanja do +5 novih članova na već postojeću pretplatu. 1 osoba može slušati online, dok preostalih 5 mogu slušati u offline-u. Svaki korisnik ima svoju vlastitu playlistu koju međusobno mogu dijeliti.

  8. Kako mogu dodati člana na svoj TIDAL račun?

    Za dodavanje preostalih članova na Vaš Tidal račun, potrebno je otić na Vaš Tidal profil te odabrati opciju „Dodaj člana obitelji“ gdje se unosi email adresa člana i dobiva invite da se pridruži na račun.

  9. Da li mogu micati članove iz TIDAL Family?

    Možete dodavati i micati članove sa Vašeg TIDAL profila bez bilo kakvog ograničenja.

  10. Troši li se podatkovni promet iz paketa i tarife kada slušam/streamam glazbu dok sam na mobilnoj mreži?

    Slušanje/stremanje glazbe koristi podatkovni promet iz paketa i tarife. Iz tog razloga preporuča se aktivacija paketa UNLIMITED koji nudi neograničeni podatkovni promet. 

  11. Što se događa s mojim TIDAL korisničkim računom i playlistama kada prestanem koristiti TIDAL HiFi ili TIDAL HiFi Plus?

    Deaktivacijom se usluga više ne može koristiti, no ono najbitnije ostaje pohranjeno u TIDAL aplikaciji (npr. playliste, označeni sadržaji,…) koji su dostupni po ponovnoj aktivaciji usluge.

  12. Može li se glazba slušati i kada nisam spojen/a na internet?

    Unutar aplikacije TIDAL je moguće odabrati i opciju offline slušanja glazbe.

  13. Na koliko uređaja mogu istovremeno slušati glazbu?

    TIDAL HiFi i TIDAL HiFi Plus se mogu istovremeno koristiti na jednom uređaju.

  14. Kako mi se naplaćuje TIDAL usluga?

    Usluga se naplaćuje na mjesečnom računu.

  15. Moram li koristiti TIDAL na mobitelu?

    TIDAL HiFi i TIDAL HiFi Plus se mogu koristiti na bilo kojem uređaju koji omogućava slušanje glazbe preko TIDAL aplikacije ili web stranice: mobiteli, računala, tableti,…

  16. Koja je razlika između TIDAL HiFi i TIDAL HiFi Plus usluge?

    Razlika je u kvaliteti zvuka prilikom reprodukcije glazbe i dodatnim mogućnostima koje nudi usluga u verziji HiFi Plus. TIDAL HiFi reproducira glazbu visoke kvalitete od 1411 kbps dok TIDAL HiFi Plus ima mogućnost reproducirati glazbu u tzv. master kvaliteti od 2304 do 9216 kbps kao i u načinu Sony 360 Reality Audio te podržava Dolby Atmos tehnologiju.

  17. Koliko mi se podatkovnog prometa troši slušajući glazbu preko usluge TIDAL?

    TIDAL usluga koristi od 1,5 MB po minuti slušanja do približno 5,5 MB po minuti slušanja za sadržaj u HiFi kvaliteti, dok preslušavanje sadržaja u MQA (tzv. master kvaliteti) koristi do 7,5 MB po minuti slušanja.

  18. Koja brzina interneta mi je potrebna za neometano slušanje glazbe preko usluge TIDAL?

    Za slušanje glazbe preko usluge preporuča se brzina interneta od 1,5 Mbps ili više.

  19. Od 1.7.2022. je dostupan TIDAL HiFi bez dodatne mjesečne naknade u TOP paketu, kako ga mogu aktivirati?

    Od 1.7.2022. godine je dostupan TIDAL HiFi u TOP paketu bez dodatne mjesečne naknade prva 24 mjeseca; za postojeće korisnike do 1.7.2024. godine, a za nove korisnike prva 24 mjeseca od aktivacije TOP paketa. Aktivaciju izvršite u najbližem Telemach prodajnom mjestu ili nas kontaktirajte na broj službe za korisnike: 095-1000-444.

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?