{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

Start paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.packageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Osiguranje zaslona

{{cartItem.screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne nam je potrebna zbog identifikacje prilikom kupovine uređaja.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Adresa korištenja


Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: 400,00 kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 kn

{{model.items.count}}
Dodatne usluge

TIDAL glazbeni servis

Usluga omogućuje pristup glazbenim i ostalim multimedijskim sadržajima koji se nalaze u TIDAL katalogu, neograničeno slušanje zvučnih zapisa, personaliziranu glazbu kroz mogućnost kreiranja vlastitih popisa za reprodukciju (eng. playliste).

Prednosti TIDAL glazbenog servisa:
- Jednostavnost – dovoljno je otvoriti aplikaciju, pronaći izvođača ili pjesmu koju želite i stisnuti „play“
- Dostupnost – više od 70 milijuna pjesama je dostupno doslovno „na klik“
- Nema reklama koje ometaju slušanje glazbe.
- Glazba se može slušati i u offline modu (može se skinuti i lokalno na mobitel)
- U TIDAL-u je moguće importirati playliste sa drugih servisa

TIDAL usluge dostupne za aktivaciju pretplatnicima glasovnih usluga Telemacha

U sklopu Telemach ponude omogućene su dvije verzije TIDAL usluge.

TIDAL PREMIUM

TIDAL HiFi

Premium kvlaiteta zvuka 320 Kbps

HiFI kvaliteta zvuka 1411 Kbps

70+ milijuna pjesama

70+ milijuna pjesama

Offline slušanje

TIDAL Masters (studio kvaliteta zvuka) 9216 Kbps

Ekskluzivna videa, glazba, intervjui, podcasti, koncerti

Offline slušanje

 

Ekskluzivna videa, glazba, intervjui, podcasti, koncerti



Mjesečna naknada


Mjesečna naknada

Pretplatnički paketi

START

TOP

UNLIMITED

UNLIMITED PRO

OSTALI

Tidal Premium

39,00 kn mj

39,00 kn mj

0,00 kn mj

0,00 kn mj

39,00 kn mj

Tidal HiFi

78,00 kn mj

78,00 kn mj

39,00 kn mj

39,00 kn mj

78,00 kn mj

TIDAL Premium verzija je dostupna u paketima UNLIMITED i UNLIMITED PRO za 0 kn mj.

Aktivaciju usluge TIDAL

Aktivacija usluge TIDAL korisnik može zatražiti putem korisničke aplikacije Telemach te putem iste aplikacije zatražiti i deaktivaciju. Nakon iniciranja aktivacije TIDAL usluge Korisnik se preusmjerava na aplikaciju ili internet adresu Pružatelja usluge gdje treba završiti registraciju i prihvatiti uvjete korištenja objavljene na službenoj internetskoj stranici Pružatelja usluge.

Uvjeti korištenja usluge TIDAL Premium i TIDAL HiFi


  1. Kako aktiviram ili deaktiviram TIDAL uslugu preko Telemacha?

    TIDAL Premium i TIDAL HiFi se aktiviraju i deaktiviraju putem aplikacije Telemach. 

  2. Kako se registriram na TIDAL uslugu?

    Aktivacija usluge počinje u aplikaciji Telemach nakon čega se korisnik preusmjerava na TIDAL aplikaciju ili web stranicu na kojoj se potrebno registrirati kreiranjem korisničkog računa i lozinke.

  3. Koliko često mogu aktivirati, deaktivirati ili promijeniti uslugu TIDAL?

    Za Telemach pretplatnike promjene po usluzi su dozvoljene jednom u kalendarskom mjesecu. To znači da se usluga može aktivirati, deaktivirati ili promijeniti samo jednom mjesečno. Iduće promjene su moguće tek u sljedećem kalendarskom mjesecu.

  4. Mogu li korisnici bonova aktivirati TIDAL Premium i TIDAL HiFi ili je usluga dostupna samo za pretplatnike?

    Usluge TIDAL Premium i TIDAL HiFi su trenutno dostupne za aktivaciju svim pretplatnicima glasovnih uslugaTelemacha.

  5. Korisnik sam UNLIMITED/UNLIMITED PRO paketa, kako mogu aktivirati TIDAL HiFi uslugu?

    Ako korisnici paketa UNLIMITED i UNLIMITED PRO žele aktivirati uslugu TIDAL HiFi mogu uslugu aktivirati putem aplikacije Telemach uz naknadu utvrđenu Cjenikom.

  6. Troši li se podatkovni promet iz paketa i tarife kada slušam/streamam glazbu dok sam na mobilnoj mreži?

    Slušanje/stremanje glazbe koristi podatkovni promet iz paketa i tarife. Iz tog razloga preporuča se aktivacija paketa UNLIMITED koji nudi neograničeni podatkovni promet. 

  7. Što se događa s mojim TIDAL korisničkim računom i playlistama kada prestanem koristiti TIDAL Premium ili TIDAL HiFi?

    Slušanje/stremanje glazbe koristi podatkovni promet iz paketa i tarife. Iz tog razloga preporuča se aktivacija paketa UNLIMITED koji nudi neograničeni podatkovni promet.

  8. Troši li se podatkovni promet iz paketa i tarife kada slušam/streamam glazbu dok sam na mobilnoj mreži?

    Slušanje/stremanje glazbe koristi podatkovni promet iz paketa i tarife. Iz tog razloga preporuča se aktivacija paketa UNLIMITED koji nudi neograničeni podatkovni promet.

  9. Može li se glazba slušati i kada nisam spojen/a na internet?

    Unutar aplikacije TIDAL je moguće odabrati i opciju offline slušanja glazbe.

  10. Na koliko uređaja mogu istovremeno slušati glazbu?

    TIDAL Premium i TIDAL HiFi se mogu istovremeno koristiti na jednom uređaju.

  11. Kako mi se naplaćuje TIDAL usluga?

    Usluga se naplaćuje na mjesečnom računu.

  12. Kako se registriram na TIDAL uslugu?

    Aktivacija usluge počinje u aplikaciji Telemach nakon čega se korisnik preusmjerava na TIDAL aplikaciju ili web stranicu na kojoj se potrebno registrirati kreiranjem korisničkog računa i lozinke.

  13. Moram li koristiti TIDAL na mobitelu?

    TIDAL Premium i TIDAL HiFi se mogu koristiti na bilo kojem uređaju koji omogućava slušanje glazbe preko TIDAL aplkikacije ili web stranice; mobiteli, računala, tableti,…

  14. Koja je razlika između TIDAL Premium i TIDAL HiFi usluge?

    Razlika je u kvaliteti zvuka prilikom reprodukcije glazbe. TIDAL Premium reproducira glazbu visoke kvalitete od 320 kbps dok TIDAL HiFi reproducira glazbu u kvaliteti od nevjerojatnih 1411 kbps).

  15. Koliko mi se podatkovnog prometa troši slušajući glazbu preko usluge TIDAL?

    TIDAL Premium koristi približno 1,5 MB po minuti slušanja dok TIDAL HiFi koristi približno 5,5 MB po minuti slušanja.

  16. Koja brzina interneta mi je potrebna za neometano slušanje glazbe preko usluge TIDAL?

    Za slušanje glazbe preko usluge preporuča se brzina interneta od 1,5 Mbps ili više.

Niste pronašli odgovor
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb