Kvar po dostavi i garancija
Ako niste zaprimili jamstveni list, nemojte brinuti, jer u slučaju kupovine putem webshopa račun ima funkciju jamstvenog lista.
Kvar uređaja unutar 14 dana od dana zaprimanja uređaja.
Ukoliko do kvara uređaja kupljenog putem webshopa dođe u roku 14 dana od dana zaprimanja uređaja, možete ga o vlastitom trošku vratiti na adresu:
Telemach Hrvatska d.o.o.
Josipa Marohnića 1
10 000 Zagreb
Hrvatska
N/R Webshop Prodaja
Uz uređaj treba biti priložen list papira (dopis) s opisom kvara i vašim kontakt podacima (telefon i e-mail) te račun.
Pakiranje telefona treba biti cjelovito kao što je dostavljeno od strane Telemacha u prvotnoj dostavi po kupovini.
Ako do kvara nije došlo zbog mehaničkog oštećenja (tj. ukoliko servis utvrdi da korisnik nije mehanički oštetio uređaj) korisnik ima pravo na zamjenu te će mu Telemach poslati novi uređaj ili refundirati novac.
Ukoliko ovlašteni servis procjeni da je do kvara došlo zbog mehaničkog oštećenja od strane korisnika, tada će Telemach korisniku vratiti uređaj ili može u dogovoru s korisnikom od servisa zatražiti popravak, ali tada troškove popravka snosi korisnik te se i sama komunikacija nastavlja između servisa i korisnika.
Kvar uređaja nakon 14 dana od dana zaprimanja uređaja
Ukoliko do kvara uređaja dođe izvan roka od 14 dana od dana zaprimanja paketa, korisnik o vlastitom trošku može poslati uređaj ovlaštenom serviseru ili ga odnijeti na bilo koje
Telemach prodajno mjesto koje će uređaj proslijediti na servis.