Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}
Mobilni uređaji novijih generacija podržavaju značajan broj aplikacija, datoteka i mogućnosti koje su ravne tradicionalnim računalima.

Uz danas najčešće korištenu funkciju mobilnih telefona – pristup internetu – uvijek postoji mogućnost da se u nama naizgled bezazlenoj aplikaciji, datoteci ili radnji krije zlonamjerni softver.

Niže pronađite upute kako se zaštititi od zlonamjernog software-a i što učiniti ako sumnjate da je uređaj zaražen.


Kako se zaštititi od zlonamjernog softvera na mobilnim uređajima

1. Redovito ažurirajte operativni sustav
Provjeravajte ažuriranja operativnog sustava redovito kako biste osigurali da imate najnovije sigurnosne zakrpe.

2.Koristite pouzdanu sigurnosnu aplikaciju
Instalirajte kvalitetnu sigurnosnu aplikaciju za mobilni uređaj i redovito je ažurirajte kako biste otkrili i uklonili potencijalne prijetnje.

3. Pazite na poruke i e-poštu
Budite oprezni s SMS porukama i e-poštom te ne otvarajte sumnjive privitke ili veze. Napadi često dolaze putem SMS poruka i e-pošte.

4. Koristite snažne lozinke za zaključavanje uređaja
Postavite snažne lozinke ili PIN-ove kako biste osigurali pristup vašem mobilnom uređaju.

5. Preuzimajte aplikacije samo iz pouzdanih izvora
Instalirajte aplikacije samo iz službenih trgovina (Google Play Store za Android, App Store za iOS) i izbjegavajte neprovjerene izvore.

6. Omogućite sigurnosne značajke uređaja
Iskoristite mogućnosti poput praćenja uređaja, daljinskog brisanja podataka i sličnih sigurnosnih značajki.

7. Redovito radite sigurnosne kopije podataka
Redovito kopirajte vaše podatke na sigurno mjesto kako biste ih mogli povratiti u slučaju gubitka ili krađe uređaja.

8. Edukacija o sigurnosnim praksama
Educirajte se o sigurnosnim praksama za mobilne uređaje kako biste prepoznali i izbjegli potencijalne prijetnje.



Što učiniti ako sumnjate da je uređaj zaražen:

1. Napravite backup podataka
Prije nego što poduzmete bilo kakve korake za rješavanje problema, napravite potpuni backup vaših podataka kako biste osigurali da ih možete povratiti nakon postupaka oporavka.

2. Izvršite tvornički reset uređaja
Ako sumnjate da je uređaj zaražen, izvršite tvornički reset kako biste vratili uređaj na početne postavke. Ovaj korak može ukloniti zlonamjerne programe i postavke.

3. Skenirajte uređaj sigurnosnom aplikacijom
Nakon resetiranja, pokrenite sigurnosno skeniranje kako biste dodatno provjerili i uklonili eventualne preostale zlonamjerne datoteke.

4. Promijenite lozinke
Promijenite lozinke za sve vaše račune kako biste spriječili neovlašteni pristup.

5. Ažurirajte aplikacije i operativni sustav
Provjerite jesu li sve vaše aplikacije i operativni sustav ažurirani na najnovije verzije kako biste iskoristili sigurnosne ispravke.

6. Kontaktirajte podršku
Ako niste sigurni kako postupiti ili trebate dodatnu pomoć, slobodno nas kontaktirajte putem naše podrške.


Ako imate dodatna pitanja ili trebate pomoć, slobodno nas kontaktirajte. Vaša sigurnost je naš prioritet!
 
Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?