{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

Start paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.packageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Osiguranje zaslona

{{cartItem.screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne nam je potrebna zbog identifikacje prilikom kupovine uređaja.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Adresa korištenja


Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: 400,00 kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 kn

{{model.items.count}}
Inozemstvo

Usluge u inozemstvu

Usluge u inozemstvu

Zahvaljujući roaming usluzi Telemach korisnici mogu obavljati pozive, slati SMS poruke i koristiti uslugu podatkovnog prometa i iz inozemstva. 

Ukoliko putujete u zemlje Sjeverne i Južne Amerike, provjerite na kojim frekvencijama radi vaš mobilni uređaj jer tamošnji mobilni operateri koriste frekvencije drugačije od onih koje se koriste u Europi (Sjeverna i Južna Amerika 850/1700/1900). Za ostale detalje obratite se Službi za korisnike na broj 095 1000 500.

Pozivanje u inozemstvu

Telemach korisnici koriste uslugu roaminga bez promjena u odnosu na uobičajeno pozivanje. Broj koji pozivate treba biti u međunarodnom formatu, odnosno: "+38595xxxxxxx" ili "0038595xxxxxxx". 

Korištenje govorne pošte
Ukoliko se nalazite u inozemstvu i imate uključenu uslugu govorne pošte te vas netko pokuša nazvati za vrijeme dok vam je mobilni telefon isključen, poziv će vam biti naplaćen prema ukupnom iznosu odlaznog i dolaznog poziva, a prema cijenama važećima za pojedinu zemlju. 
  1. Ulazi li potrošeni podatkovni promet u roamingu u podatkovni paket?

    Ne. Prijenos podataka (podatkovni promet) ostvaren u međunarodnom roamingu nije uključen u iznos mjesečne naknade podatkovnog paketa, nego se naplaćuje odvojeno prema redovnim cijenama utvrđenim službenim Telemach cjenikom. 

  2. Mogu li koristiti mobilni širokopojasni pristup internetu u roamingu?

    Ne. Usluga je trenutno dostupna samo na području Hrvatske, unutar Telemach mreže. 

  3. Kako uspostavljam poziv u inozemstvu?

    Broj koji pozivate uvijek treba biti u međunarodnom formatu, odnosno: "0038595xxxxxxx".  

  4. Imam problema s uslugama u roamingu. Što učiniti?

    Informacije o zemljama s kojima Telemach ima sklopljen ugovor možete pronaći na našoj web stranici.

    Odlazni pozivi mogu biti blokirani zbog dugovanja ili prema Telemach pravilima za osiguranje naplate. Ako planirate put u inozemstvo, molimo vas da izvršite avansnu uplatu koja će pokriti iznos potrošnje određen Telemach pravilima za osiguranje naplate. Nazovite Službu za korisnike koja će vas uputiti kako to učiniti. Ako su vam odlazni pozivi blokirani zbog dugovanja, molimo vas da izvršite uplatu vašeg postojećeg duga.

    Za sve upite molimo vas da kontaktirate Službu za korisnike na broj +385 95 1000 444. 

     
  5. Zašto se kod međunarodnih poziva nekad prikazuje broj pozivatelja, a nekad ne?

    Mobilne mreže u pravilu šalju broj pozivatelja, ali se on često izgubi tijekom prijenosa između međunarodnih centrala, na putu od države u kojoj se nalazi pozivatelj do države u kojoj je primatelj poziva. Nestanak broja ovisi o svim centralama koje sudjeluju u pozivu i Telemach ne može jamčiti korisniku prikaz broja jer nije jedina strana koja sudjeluje u pozivu. 

  6. Koji operateri i u kojim zemljama su naši roaming partneri?

    Telemach ima roaming partnere u preko 200 zemalja širom svijeta. Broj roaming partnera se stalno povećava. Popis zemalja možete pogledati ovdje ili saznati pozivom u našu Službu za korisnike na broj +385 95 1000 444. 

  7. Koje mreže mogu koristiti u inozemstvu?

    Mogu se koristiti samo mreže koje su roaming partneri s Telemachom. Popis zemalja u kojima Telemach ima roaming partnere pogledajte ovdje.

  8. Zašto ne mogu pozivati dok sam u inozemstvu?

    Molimo vas da provjerite imate li dovoljan iznos na računu koji mora pokriti minimalno trošak prve obračunske minute. Za provjeru stanja na računu potrebno je utipkati *130# i pritisnuti tipku za povezivanje, nakon čega će se iznos očitati na zaslonu mobilnog telefona, ili pozvati Službu za korisnike +385 95 1000 444 gdje možete slijediti jednostavne glasovne upute. 

    Napominjemo da se poziv prema Službi za korisnike naplaćuje po cijeni poziva u Hrvatsku iz zemlje u kojoj se nalazite. 

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za Hrvatsku — 00385 ili +385. Ako se broj poziva iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja. 

    Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv.  

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li Vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G/4G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 4G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G/3G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj. 

  9. Zašto ne mogu primati poziv dok sam u inozemstvu?

    Molimo vas da provjerite imate li dovoljan iznos na računu koji mora pokriti minimalno trošak prve obračunske minute. Za provjeru stanja na računu potrebno je utipkati *130# i pritisnuti tipku za povezivanje, nakon čega će se iznos očitati na zaslonu mobilnog telefona, ili pozvati Službu za korisnike na +385 95 1000 444 gdje možete slijediti jednostavne glasovne upute. 

    Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatora i primiti poziv.  

Niste pronašli odgovor
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb