{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj
{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN
Ne. Prijenos podataka (podatkovni promet) ostvaren u međunarodnom roamingu nije uključen u iznos mjesečne naknade podatkovnog paketa, nego se naplaćuje odvojeno prema redovnim cijenama utvrđenim službenim Telemach cjenikom.
Ne. Usluga je trenutno dostupna samo na području Hrvatske, unutar Telemach mreže.
Broj koji pozivate uvijek treba biti u međunarodnom formatu, odnosno: "0038595xxxxxxx".
Informacije o zemljama s kojima Telemach ima sklopljen ugovor možete pronaći na našoj web stranici.
Odlazni pozivi mogu biti blokirani zbog dugovanja ili prema Telemach pravilima za osiguranje naplate. Ako planirate put u inozemstvo, molimo vas da izvršite avansnu uplatu koja će pokriti iznos potrošnje određen Telemach pravilima za osiguranje naplate. Nazovite Službu za korisnike koja će vas uputiti kako to učiniti. Ako su vam odlazni pozivi blokirani zbog dugovanja, molimo vas da izvršite uplatu vašeg postojećeg duga.
Za sve upite molimo vas da kontaktirate Službu za korisnike na broj +385 95 1000 444.
Mobilne mreže u pravilu šalju broj pozivatelja, ali se on često izgubi tijekom prijenosa između međunarodnih centrala, na putu od države u kojoj se nalazi pozivatelj do države u kojoj je primatelj poziva. Nestanak broja ovisi o svim centralama koje sudjeluju u pozivu i Telemach ne može jamčiti korisniku prikaz broja jer nije jedina strana koja sudjeluje u pozivu.
Telemach ima roaming partnere u preko 200 zemalja širom svijeta. Broj roaming partnera se stalno povećava. Popis zemalja možete pogledati ovdje ili saznati pozivom u našu Službu za korisnike na broj +385 95 1000 444.
Molimo vas da provjerite imate li dovoljan iznos na računu koji mora pokriti minimalno trošak prve obračunske minute. Za provjeru stanja na računu potrebno je utipkati *130# i pritisnuti tipku za povezivanje, nakon čega će se iznos očitati na zaslonu mobilnog telefona, ili pozvati Službu za korisnike +385 95 1000 444 gdje možete slijediti jednostavne glasovne upute.
Napominjemo da se poziv prema Službi za korisnike naplaćuje po cijeni poziva u Hrvatsku iz zemlje u kojoj se nalazite.
Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za Hrvatsku — 00385 ili +385. Ako se broj poziva iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.
Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv.
Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li Vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G/4G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 4G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G/3G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.
Molimo vas da provjerite imate li dovoljan iznos na računu koji mora pokriti minimalno trošak prve obračunske minute. Za provjeru stanja na računu potrebno je utipkati *130# i pritisnuti tipku za povezivanje, nakon čega će se iznos očitati na zaslonu mobilnog telefona, ili pozvati Službu za korisnike na +385 95 1000 444 gdje možete slijediti jednostavne glasovne upute.
Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatora i primiti poziv.