Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}

Usluge u inozemstvu

Zahvaljujući roaming usluzi Telemach korisnici mogu obavljati pozive, slati SMS poruke i koristiti uslugu podatkovnog prometa i iz inozemstva. 

Ukoliko putujete u zemlje Sjeverne i Južne Amerike, provjerite na kojim frekvencijama radi vaš mobilni uređaj jer tamošnji mobilni operateri koriste frekvencije drugačije od onih koje se koriste u Europi (Sjeverna i Južna Amerika 850/1700/1900). Za ostale detalje obratite se Službi za korisnike na broj 095 1000 500.

Pozivanje u inozemstvu

Telemach korisnici koriste uslugu roaminga bez promjena u odnosu na uobičajeno pozivanje. Broj koji pozivate treba biti u međunarodnom formatu, odnosno: "+38595xxxxxxx" ili "0038595xxxxxxx". 

Korištenje govorne pošte
Ukoliko se nalazite u inozemstvu i imate uključenu uslugu govorne pošte te vas netko pokuša nazvati za vrijeme dok vam je mobilni telefon isključen, poziv će vam biti naplaćen prema ukupnom iznosu odlaznog i dolaznog poziva, a prema cijenama važećima za pojedinu zemlju. 
  1. Ulazi li potrošeni podatkovni promet u roamingu u podatkovni paket?

    Ne. Prijenos podataka (podatkovni promet) ostvaren u međunarodnom roamingu nije uključen u iznos mjesečne naknade podatkovnog paketa, nego se naplaćuje odvojeno prema redovnim cijenama utvrđenim službenim Telemach cjenikom. 

  2. Mogu li koristiti mobilni širokopojasni pristup internetu u roamingu?

    Ne. Usluga je trenutno dostupna samo na području Hrvatske, unutar Telemach mreže. 

  3. Kako uspostavljam poziv u inozemstvu?

    Broj koji pozivate uvijek treba biti u međunarodnom formatu, odnosno: "0038595xxxxxxx".  

  4. Imam problema s uslugama u roamingu. Što učiniti?

    Informacije o zemljama s kojima Telemach ima sklopljen ugovor možete pronaći na našoj web stranici.

    Odlazni pozivi mogu biti blokirani zbog dugovanja ili prema Telemach pravilima za osiguranje naplate. Ako planirate put u inozemstvo, molimo vas da izvršite avansnu uplatu koja će pokriti iznos potrošnje određen Telemach pravilima za osiguranje naplate. Nazovite Službu za korisnike koja će vas uputiti kako to učiniti. Ako su vam odlazni pozivi blokirani zbog dugovanja, molimo vas da izvršite uplatu vašeg postojećeg duga.

    Za sve upite molimo vas da kontaktirate Službu za korisnike na broj +385 95 1000 444. 

     
  5. Zašto se kod međunarodnih poziva nekad prikazuje broj pozivatelja, a nekad ne?

    Mobilne mreže u pravilu šalju broj pozivatelja, ali se on često izgubi tijekom prijenosa između međunarodnih centrala, na putu od države u kojoj se nalazi pozivatelj do države u kojoj je primatelj poziva. Nestanak broja ovisi o svim centralama koje sudjeluju u pozivu i Telemach ne može jamčiti korisniku prikaz broja jer nije jedina strana koja sudjeluje u pozivu. 

  6. Koji operateri i u kojim zemljama su naši roaming partneri?

    Telemach ima roaming partnere u preko 200 zemalja širom svijeta. Broj roaming partnera se stalno povećava. Popis zemalja možete pogledati ovdje ili saznati pozivom u našu Službu za korisnike na broj +385 95 1000 444. 

  7. Koje mreže mogu koristiti u inozemstvu?

    Mogu se koristiti samo mreže koje su roaming partneri s Telemachom. Popis zemalja u kojima Telemach ima roaming partnere pogledajte ovdje.

  8. Zašto ne mogu pozivati dok sam u inozemstvu?

    Molimo vas da provjerite imate li dovoljan iznos na računu koji mora pokriti minimalno trošak prve obračunske minute. Za provjeru stanja na računu potrebno je utipkati *130# i pritisnuti tipku za povezivanje, nakon čega će se iznos očitati na zaslonu mobilnog telefona, ili pozvati Službu za korisnike +385 95 1000 444 gdje možete slijediti jednostavne glasovne upute. 

    Napominjemo da se poziv prema Službi za korisnike naplaćuje po cijeni poziva u Hrvatsku iz zemlje u kojoj se nalazite. 

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za Hrvatsku — 00385 ili +385. Ako se broj poziva iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja. 

    Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv.  

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li Vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G/4G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 4G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G/3G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj. 

  9. Zašto ne mogu primati poziv dok sam u inozemstvu?

    Molimo vas da provjerite imate li dovoljan iznos na računu koji mora pokriti minimalno trošak prve obračunske minute. Za provjeru stanja na računu potrebno je utipkati *130# i pritisnuti tipku za povezivanje, nakon čega će se iznos očitati na zaslonu mobilnog telefona, ili pozvati Službu za korisnike na +385 95 1000 444 gdje možete slijediti jednostavne glasovne upute. 

    Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatora i primiti poziv.  

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?