{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj
{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN
Produljenje ugovora putem web stranice moguće je odraditi na način da prvo zatražite produljenje ugovora u aplikaciji Telemach. Nakon što Vam je upit odobren, odlazite na webshop i slažete svoju kombinaciju paketa i uređaja.
Imate pravo na produljenje ukoliko vam je ostalo manje od 90 dana do isteka ugovorne obveze te ako imate plaćene sve pretplatničke račune.
Putem webshopa moguće je nadoplatiti bilo koji valjani račun na bonove putem automatske nadoplate. Nadoplata se vrši izravno na korisnički račun bez aktivacijskog koda bona.
Putem aplikacije Telemachpostojeći korisnici usluge na bonove i pretplatnici mogu vršiti nadoplatu tuđeg prepaid računa terećenjem vlastitog računa na bonove ili pretplatničkog računa. Pretplatnicima iznos nadoplate tereti prvi sljedeći mjesečni račun, a korisnicima na bonove skida se s njihovog računa.
Telemach račun na bonove nadoplaćujete upisom mobilnog broja koji želite nadoplatiti, odabirom iznosa bona od:
2,00 EUR | 15,07 KN
4,00 EUR | 30,14 KN
8,00 EUR | 60,28 KN
16,00 EUR | 120,55 KN
32,00 EUR | 241,10 KN
i odabirom bonus EUR/KN ili MB koje želite dobiti na svoj račun. Nakon što je upisan mobilni broj koji želite nadoplatiti i odabran iznos nadoplate, unosite osobne podatke te podatke za plaćanje na linku za Kupi bon uslugu.
Nakon uspješne nadoplate zaprimit ćete e-mail potvrdu kupovine s računom.
Telemach Hrvatska omogućava da proizvode koje kupujete putem weba plaćate online kreditnom karticom, Maestro karticom ili možete odabrati plaćanje pouzećem. Bonove je moguće kupiti samo online plaćanjem jednom od kreditnih kartica (Visa Premium, MasterCard, Visa, Diners) ili Maestro debitnom karticom. Kupovina bona moguća je samo kreditnim karticama izdanima u Republici Hrvatskoj. Ukoliko plaćate kreditnom karticom, potrebno je unijeti osobne podatke, serijski broj kartice i kontrolni broj. Po kartici postoji ograničenje na način da istom kreditnom karticom možete platiti maksimalno 2 puta unutar 24 sata.
U slučaju plaćanja pouzećem, pri preuzimanju robe dostavljaču dostavne službe predajete iznos gotovine na koji glasi račun.
U slučaju plaćanja Maestro karticom, unesite broj kartice, svoje podatke i sigurnosni kod. Sigurnosni kod je ili vaša jedinstvena lozinka ili ga generira čitač kartica kojeg ste dobili od svoje banke.
MasterCard SecureCode usluga pruža vašoj Maestro kartici sigurnosni kod (poznat samo vama i vašoj banci) za zaštitu protiv neovlaštene uporabe vaše kartice pri kupnji putem interneta kod trgovaca sa statusom člana. Kad na internetskoj blagajni unesete broj kartice svojeg Maestro tekućeg računa, otvorit će se sigurnosni prozor vaše financijske institucije koji će zahtijevati vaš SecureCode.
Jednostavno unesite svoj SecureCode u sigurnosni prozor. Kroz par sekundi vaša će financijska institucija odobriti transakciju i potvrditi vaš identitet. Jednom kad je vaš identitet potvrđen, vaša sigurna transakcija putem interneta može biti provedena. Ako imate pitanja ili dvojbi oko korištenja svoje Maestro kartice putem interneta, molimo vas da stupite u kontakt direktno s bankom koja vam je izdala karticu (kontaktne podatke naći ćete na poleđini svoje kartice ili na svom bankovnom izvatku). Više informacija o plaćanju Maestrom: http://www.maestrocard.com/hr/where/where_online.html
Posjetitelji web stranice mogu odabrati uslugu mobilne telefonije koja se plaća bonovima (prepaid) ili uz pretplatu (postpaid) na sljedeće načine:
a. Odabirom paketa iz ponude na bonove ili uz pretplatu klikom na "Kupi"
b. Odabirom telefona iz ponude na bonove ili uz pretplatu klikom na "Kupi"
Za kupovinu bona odaberite "Kupi bon", nakon čega će se otvoriti stranica za unos mobilnog broja na bonove koji želite nadoplatiti na linku Kupi bon uslugu.
Plaćanje je isključivo moguće s kreditnim karticama.
Produljenje ugovora putem web stranice moguće je odraditi na način da prvo zatražite produljenje ugovora putem aplikacije Telemach. Nakon što vam je upit odobren, odlazite na webshop te slažete svoju kombinaciju paketa i uređaja.
Pravo na produljenje imate ukoliko vam je ostalo manje od 90 dana do isteka ugovorne obveze te ako imate plaćene sve pretplatničke račune.
Nakon što ste završili kupovni proces, Telemach zaprima vašu narudžbu. Temeljem podataka, Telemach će prihvatiti i procesuirati narudžbu ili je odbiti ukoliko postoji temelj za odbijanje narudžbe. O navedenom (zaprimanje ili odbijanje) bit ćete obaviješteni putem e-maila u roku jednog do dva radna dana.
Ukoliko kupujete bon i plaćanje je uspješno izvršeno (banka je uspješno autorizirala kreditnu ili debitnu karticu) zaprimit ćete e-mail obavijest s računom za kupovinu bona.
Prilikom primopredaje proizvoda, ovisno o tome jeste li kupili fizički proizvod na bonove ili pretplatnički proizvod, potpisujete određene dokumente.
Ukoliko ste kupili proizvod na bonove, potpisujete dokument "Potvrda prethodne obavijesti".
Ukoliko ste kupili pretplatnički proizvod (proizvod uz pretplatu), potpisujete dokument "Potvrda prethodne obavijesti" te dokument "Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa".
Putem telemach.hr korisnici mogu kupiti neki od sljedećih proizvoda:
- Nadoplata računa na bonove
- Start paket pretplata (samo tarifa na SIM kartici i ugovor)
- Telefon uz pretplatnički ugovor (sklapanje novog ugovora, prelazak s prepaida na pretplatu, produljenje ugovora)
- Produljenje postojećeg ugovora
- Start paket mobilnog interneta na bonove
- Start paket mobilnog interneta na bonove uz modem
- Start paket mobilnog interneta pretplata (samo tarifa mobilnog interneta + SIM kartica + ugovor)
- Modem uz pretplatnički ugovor (novi ugovor + SIM kartica + modem)