Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Informacije o obradi Vaših osobnih podataka.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Informacije o obradi Vaših osobnih podataka.

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}

Plaćanje kreditnom ili debitnom karticom:

1. Plaćanje karticama omogućeno je za sve narudžbe.  
 
Podržane kreditne kartice:  
- Diners  
- MasterCard  
- Visa Premium  
- Visa (osim Visa Electron kartice jer ne podržava 3D secure protokol)  
 
Podržane debitne kartice:  
- Visa Electron (koja podržava 3D secure protokol)  
- Maestro  
 
Molimo vas da provjerite imate li dovoljno sredstava na računu te je li online plaćanje podržano od strane izdavatelja (banke) vaše kreditne ili debitne kartice. 

2. Plaćanje pouzećem

3. Unaprijed plaćanja za nove korisnike -
Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

  1. Mogu li produljiti ugovor putem web stranice?

    Produljenje ugovora putem web stranice moguće je odraditi na način da prvo zatražite produljenje ugovora u aplikaciji Telemach. Nakon što Vam je upit odobren, odlazite na webshop i slažete svoju kombinaciju paketa i uređaja. 

    Imate pravo na produljenje ukoliko vam je ostalo manje od 90 dana do isteka ugovorne obveze te ako imate plaćene sve pretplatničke račune. 

  2. Mogu li putem weba nadoplatiti svoj ili tuđi račun?

    Putem webshopa moguće je nadoplatiti bilo koji valjani račun na bonove putem automatske nadoplateNadoplata se vrši izravno na korisnički račun bez aktivacijskog koda bona.

    Putem aplikacije Telemachpostojeći korisnici usluge na bonove i pretplatnici mogu vršiti nadoplatu tuđeg prepaid računa terećenjem vlastitog računa na bonove ili pretplatničkog računa. Pretplatnicima iznos nadoplate tereti prvi sljedeći mjesečni račun, a korisnicima na bonove skida se s njihovog računa.

     
  3. Kako mogu nadoplatiti Telemach račun na bonove putem webshopa?

    Telemach račun na bonove nadoplaćujete upisom mobilnog broja koji želite nadoplatiti, odabirom iznosa bona od:
    2,00 EUR | 15,07 KN
    4,00 EUR | 30,14 KN
    8,00 EUR | 60,28 KN
    16,00 EUR | 120,55 KN
    32,00 EUR | 241,10 KN

    i odabirom bonus EUR/KN ili MB koje želite dobiti na svoj račun. Nakon što je upisan mobilni broj koji želite nadoplatiti i odabran iznos nadoplate, unosite osobne podatke te podatke za plaćanje na linku za Kupi bon uslugu.  
     
    Nakon uspješne nadoplate zaprimit ćete e-mail potvrdu kupovine s računom. 

  4. Kako mogu platiti proizvod koji želim kupiti putem weba?

    Telemach Hrvatska omogućava da proizvode koje kupujete putem weba plaćate online kreditnom karticom, Maestro karticom ili možete odabrati plaćanje pouzećem. Bonove je moguće kupiti samo online plaćanjem jednom od kreditnih kartica (Visa Premium, MasterCard, Visa, Diners) ili Maestro debitnom karticom. Kupovina bona moguća je samo kreditnim karticama izdanima u Republici Hrvatskoj. Ukoliko plaćate kreditnom karticom, potrebno je unijeti osobne podatke, serijski broj kartice i kontrolni broj. Po kartici postoji ograničenje na način da istom kreditnom karticom možete platiti maksimalno 2 puta unutar 24 sata. 
     
    U slučaju plaćanja pouzećem, pri preuzimanju robe dostavljaču dostavne službe predajete iznos gotovine na koji glasi račun. 
     
    U slučaju plaćanja Maestro karticom, unesite broj kartice, svoje podatke i sigurnosni kod. Sigurnosni kod je ili vaša jedinstvena lozinka ili ga generira čitač kartica kojeg ste dobili od svoje banke. 
     
    MasterCard SecureCode usluga pruža vašoj Maestro kartici sigurnosni kod (poznat samo vama i vašoj banci) za zaštitu protiv neovlaštene uporabe vaše kartice pri kupnji putem interneta kod trgovaca sa statusom člana. Kad na internetskoj blagajni unesete broj kartice svojeg Maestro tekućeg računa, otvorit će se sigurnosni prozor vaše financijske institucije koji će zahtijevati vaš SecureCode. 
     
    Jednostavno unesite svoj SecureCode u sigurnosni prozor. Kroz par sekundi vaša će financijska institucija odobriti transakciju i potvrditi vaš identitet. Jednom kad je vaš identitet potvrđen, vaša sigurna transakcija putem interneta može biti provedena. Ako imate pitanja ili dvojbi oko korištenja svoje Maestro kartice putem interneta, molimo vas da stupite u kontakt direktno s bankom koja vam je izdala karticu (kontaktne podatke naći ćete na poleđini svoje kartice ili na svom bankovnom izvatku). Više informacija o plaćanju Maestrom: http://www.maestrocard.com/hr/where/where_online.html 

  5. Na koji način odabirem proizvode?

    Posjetitelji web stranice mogu odabrati uslugu mobilne telefonije koja se plaća bonovima (prepaid) ili uz pretplatu (postpaid) na sljedeće načine:

    a. Odabirom paketa iz ponude na bonove ili uz pretplatu klikom na "Kupi"
    b. Odabirom telefona iz ponude na bonove ili uz pretplatu klikom na "Kupi" 

    Za kupovinu bona odaberite "Kupi bon", nakon čega će se otvoriti stranica za unos mobilnog broja na bonove koji želite nadoplatiti na linku Kupi bon uslugu. 

  6. Koji su podaci potrebni za kupovinu proizvoda na bonove?

    Plaćanje je isključivo moguće s kreditnim karticama.

  7. Postojeći sam pretplatnik te želim napraviti produljenje ugovora putem webshopa. Postoje li neki uvjeti za produljenje?

    Produljenje ugovora putem web stranice moguće je odraditi na način da prvo zatražite produljenje ugovora putem aplikacije Telemach. Nakon što vam je upit odobren, odlazite na webshop te slažete svoju kombinaciju paketa i uređaja.  

    Pravo na produljenje imate ukoliko vam je ostalo manje od 90 dana do isteka ugovorne obveze te ako imate plaćene sve pretplatničke račune.  

  8. Napravio sam odabir proizvoda i odabrao način plaćanja. Koji je sljedeći korak?

    Nakon što ste završili kupovni proces, Telemach zaprima vašu narudžbu. Temeljem podataka, Telemach će prihvatiti i procesuirati narudžbu ili je odbiti ukoliko postoji temelj za odbijanje narudžbe. O navedenom (zaprimanje ili odbijanje) bit ćete obaviješteni putem e-maila u roku jednog do dva radna dana.  
     
    Ukoliko kupujete bon i plaćanje je uspješno izvršeno (banka je uspješno autorizirala kreditnu ili debitnu karticu) zaprimit ćete e-mail obavijest s računom za kupovinu bona. 

  9. Koje dokumente potpisujem prilikom primopredaje proizvoda?

    Prilikom primopredaje proizvoda, ovisno o tome jeste li kupili fizički proizvod na bonove ili pretplatnički proizvod, potpisujete određene dokumente.  

    Ukoliko ste kupili proizvod na bonove, potpisujete dokument "Potvrda prethodne obavijesti". 

    Ukoliko ste kupili pretplatnički proizvod (proizvod uz pretplatu), potpisujete dokument "Potvrda prethodne obavijesti" te dokument "Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa". 

  10. Koje proizvode mogu kupiti putem telemach.hr?

    Putem telemach.hr korisnici mogu kupiti neki od sljedećih proizvoda: 

    - Nadoplata računa na bonove 
     
    - Start paket pretplata (samo tarifa na SIM kartici i ugovor) 

    - Telefon uz pretplatnički ugovor (sklapanje novog ugovora, prelazak s prepaida na pretplatu, produljenje ugovora) 

    - Produljenje postojećeg ugovora 

    - Start paket mobilnog interneta na bonove 

    - Start paket mobilnog interneta na bonove uz modem 

    - Start paket mobilnog interneta pretplata (samo tarifa mobilnog interneta + SIM kartica + ugovor) 

    - Modem uz pretplatnički ugovor (novi ugovor + SIM kartica + modem) 


     
  11. Koje proizvode mogu kupiti putem telemach.hr?
    • • Nadoplata računa na bonove
      • SIM2GO kartica
      • TIDAL glazbeni servis 
      • Produljenje postojećeg ugovora
      • Osiguranje ekrana
      • Telefon uz pretplatnički ugovor - sklapanje novog ugovora 
      • Telefon uz pretplatnički ugovor - prelazak s bonova na pretplatu
      • Telefon uz pretplatnički ugovor - produljenje ugovora
      • Telefon uz pretplatnički ugovor - nadodavanje ugovorne obveze na postojeći ugovor bez obveznog trajanja
    • • EON TV
     
Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?