Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}

Svim programima iz vašeg paketa pristupate iz liste programa, a radi lakše pretrage možete izabrati  neku od definiranih grupa prema žanrovima – Lista sadržaja.

Kroz EON TV sučelje moguće je pretraživati putem glasa (preko daljinskog) ili putem tipkovnice, a rezultati su izraženi u kategorijama. Glasovno pretraživanje dostupno je samo putem EON Smart BOX-a.

EPG (elektronski programski vodič) vam omogućava pregled rasporeda emitiranja programa 3 dana unaprijed.

Uz podsjetnik koji sami kreirate, obilježavanjem omiljenih sadržaja – nećete propustiti emisiju, seriju, utakmicu ili bilo koji omiljeni tv sadržaj. 

U poglavlju Moji sadržaji lako ćeš pronaći podsjetnik za nadolazeći program i Listu omiljenih TV sadržaja.
Ove i detaljnije informacije pronađite u našim pitanjima i odgovorima.

 
  1. U kojoj rezoluciji se emitiraju digitalni programi?

    Digitalne programe emitiramo u dvije rezolucije, SD (Standard Definition) i HD (High Defintion). 

    • SDTV je standardna rezolucija. Predstavlja osnovni nivo kvalitete slike. Slika može biti standardnog (4:3) i širokog formata (16:9) i rezolucija je 576i i 576p 

    • HDTV je visoka rezolucija 720p i 1080p

    Koja je razlika između HDTV i obične kabelske televizije? 

    Televizija visoke definicije (High Definition Television) je posljednji korak u razvoju televizije koji donosi gledateljima superiornu kvalitetu slike i zvuka. Gledateljima se putem HDTV pruža mogućnost jasnije slike, življe boje, širi ekran pokriven slikom i do pet puta detaljniju sliku od one koju nude standardni TV programi. Osnovna televizija koju gledamo posljednjih 60 godina, ima rezoluciju ekvivalentnu onoj od 720×576 piksela, dok se HD kanali emitiraju u rezoluciji 1920×1080 što u praksi donosi daleko kvalitetniju sliku i zvuk. 

    Koju opremu trebam imati za praćenje HDTV?  

    Potrebno je da vaš televizor podržava HD ready ili Full HD rezoluciju i D3 – HD digitalni prijemnik koji dobivate na korištenje od Telemacha. 

    Uključuje li HDTV sve programe? 

    HDTV je nova tehnologija. Samo će programi snimljeni u HD formatu i koji se prenose putem HDTV biti u stanju ponuditi HDTV kvalitetu zvuka i slike. 

    Mogu da koristiti vaš HD digitalni prijemnik na svom starom televizoru? 

    Da. Međutim, nećete biti u prilici vidjeti kvalitetnu HD sliku ili čuti HD zvuk na TV prijemniku koji nije HD ready, što praktično znači da prelazak na HDTV ima smisla samo ako imate HD ready ili Full HD TV prijemnik jer su vam samo takvi prijemnici u stanju ponuditi uživanje u potpunom HD okruženju.

  2. Postoji li mogućnost pauze i nastavka gledanja sadržaja na EON-u ?

    Program koji je u tijeku možete zaustaviti i kasnije nastaviti gledati

    U tijeku gledanja programa, na ekranu će se pojaviti opcija pauza i klikom na nju bit će zaustavljen. Gledanje nastavljate klikom na play.

     

  3. Kako aktivirati roditeljsku zaštitu ili promjeniti PIN?

    Roditeljska zaštita vam omogućava odrediti uzrast (6, 10, 12, 16, 18 godina) nakon čega se emisije koje su obilježene kao nepogodne za taj uzrast neće moći pratiti bez unosa PIN koda (predefiniran PIN kod je 1234). 

    Pritiskom na srebrnu tipku otvorite početni ekran, navigacijskom tipkom odaberite opciju Postavke i potvrdite sa OK 

    Odaberite opciju roditeljska zaštita i još jednom potvrdite tipkom OK 

    Unesite PIN kod i pritiskom na tipku OK pristupate postavkama roditeljske zaštite 

    Na raspolaganju su vam opcije za promjenu dozvoljenog uzrasta i pregled blokiranih kanala.




    Promjena PIN kod-a 

    Kako biste promijenili tvornički definiran pin kod, unutar postavki označite opciju PIN kod i potvrdite sa OK. Na raspolaganju su vam opcije Promjena PIN-a i Zapamti PIN kod. 

    Unesite trenutni PIN kod, a zatim potvrdite tipkom OK.

    Unesite novi, četveroznamenkasti pin kod po želji koji ćete koristiti za otključavanje sadržaja.

     

  4. Što je EON ?

    EON je TV platforma najnovije generacije koja vam omogućava praćenje TV sadržaja na vašem tabletu, računalu, pametnom telefonu i smart TV-u.

    Gledanje EON-a na računalima je omogućeno preko svih pretraživača, a za mobilne uređaje EON aplikacija je dostupna na App Store-u ili Google Play Store-u. Smart TV aplikacija dostupna je na televizorima najnovije generacije, modelima Sony i Samsung 2017.

    Svim programima iz vašeg paketa pristupate iz liste programa, a radi lakše pretrage možete izabrati  neku od definiranih grupa prema žanrovima – Lista sadržaja.

    Opcija TV unazad ti omogućava pregled sadržaja 7 dana unazad. Iz liste programa, izborom datuma ili pretragom po imenu emisije, gledajte ispočetka program koji ste propustili.

    Pauzirajte Sada na TV-u i nastavite kasnije. Vrlo lako možete organizirati svoje vrijeme, pauzirati program koji je u tijeku pritiskom na opciju pauza, a kasnije nastavite gledati pritiskom na play.

    EPG (elektronski programski vodič) vam omogućava pregled rasporeda emitiranja programa 3 dana unaprijed

    Uz podsjetnik koji sami kreirate, obilježavanjem omiljenih sadržaja – nećete propustiti emisiju, seriju, utakmicu ili bilo koji omiljeni tv sadržaj. U poglavlju Moji sadržaji lako ćeš pronaći podsjetnik za nadolazeći program i Listu omiljenih TV sadržaja.

    Kreiraj Listu omiljenih programa, izdvojite programe koje najčešće gledate I pristupajte im brzo i lako

    U okviru Video kluba svi aktualni filmovi i serije su na jednom mjestu, a EON omogućava da se započeto gledanje na jednom uređaju nastavi na drugom.

    Pored odličnih tv programa i bogatog video kluba, uživajte uz veliki izbor Radio stanica grupiranih po kategorijama.

  5. Mogu li EON koristiti van Telemach mreže ?

    Da, EON radi preko svih Internet operatora. Bilo kad, bilo gdje u Hrvatskoj. Tako jednostavno. 

  6. Ima li EON SMART BOX opciju programskog vodiča i pregled TV programa ?

    Programskom vodiču možete pristupiti pritiskom na tipku u obliku malog TV-a na sredini vašeg daljinskog upravljača.

    Na ekranu možete vidjeti 4 bijela stupca i pomicanjem skroz u desno još jedan:

    · Liste programa,

    · Programi,

    · Datum,

    · Sadržaji,

    · Detaljni opis sadržaja (pomicanjem skroz u desno)

    Jednostavnim kretanjem u desno ili lijevo prelazite iz opcije u opciju programskog vodiča (kroz liste programa, programa, datume, detalje emisija). Pretragu stupca vršite navigacijskim tipkama za dole ili gore. Odabir vršite tipkom OK.

    Bijela linija na sredini ekrana označava opcije kojima možete pristupiti, tanka plava je uvijek na sadržaju dok deblja plava linija predstavlja opciju menija u kojoj se trenutno nalazite.

    Strelicama na daljinskom upravljaču možete odabrati željeni program, gledati emisije do 7 dana unazad i pogledati elektronski programski vodič (EPG) do 3 dana unaprijed.

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?