{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti u vezi ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u drugu svrhu. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}
izaberi više paketa i uštedi
odaberi paket

Start

3 GB

NEOGRANIČENO

MINUTA I SMS

PODATKOVNI PROMET U EU/EEA, saznaj više

79 kn/mj

Kada imaš jedan broj

Top

20 GB

NEOGRANIČENO

MINUTA I SMS

PODATKOVNI PROMET U EU/EEA, saznaj više

129 kn/mj

Kada imaš jedan broj

Unlimited

NEOGRANIČENO GB*

NEOGRANIČENO

MINUTA I SMS

TIDAL GLAZBENI SERVIS

aktiviraj za 0 kn/mj, saznaj više

PODATKOVNI PROMET U EU/EEA, saznaj više

169 kn/mj

Kada imaš jedan broj

Start

3 GB

NEOGRANIČENO

MINUTA I SMS

PODATKOVNI PROMET U EU/EEA , saznaj više

79 kn/mj

Kada imaš jedan broj

Top

20 GB

NEOGRANIČENO

MINUTA I SMS

PODATKOVNI PROMET U EU/EEA , saznaj više

129 kn/mj

Kada imaš jedan broj

Unlimited

NEOGRANIČENO GB*

NEOGRANIČENO

MINUTA I SMS

TIDAL GLAZBENI SERVIS

aktiviraj za 0 kn/mj , saznaj više

PODATKOVNI PROMET U EU/EEA , saznaj više

169 kn/mj

Kada imaš jedan broj

*Neograničeno korištenje po maksimalno dostupnoj brzini nakon potrošenih 5 GB u danu omogućeno je slanjem SMS poruke NASTAVI neograničeni broj puta.

Brzina ovisi o razini 5G signala i pokrivenosti, modelu uređaja i trenutnoj opterećenosti mreže.

Odaberi opciju za prvi broj
  1. Imam više linija, koje pogodnosti ostvarujem?
  2. Mogu li ugovoriti paket bez ugovorne obaveze?
  3. Korisnik sam starih tarifa, mogu li uzeti novu ponudu?
  4. Mogu li ostvariti popust na više linija ako nemam ugovornu obvezu?
  5. Dobivam li jedan zajednički račun za više linija na kojima ostvarujem popust?
  6. Što se događa kada potrošim podatkovni promet iz paketa?
  7. Imam neograničene min/SMS i GB u Paketu. Koliko jedinica imam na raspolaganju roamingu?
  8. Mogu li uz pakete kupiti i uređaj?
  9. Uvjeti korištenja Telemach paketa za pretplatnike
  10. Što je to 5G mreža?
  11. Što 5G mreža znači za mene?
  12. Kako mogu omogućiti 5G mrežu u svom uređaju? Podržava li moj mobitel 5G mrežu? Kako to mogu provjeriti? Trebam li novu SIM karticu?
  13. Postoji li 5G mreža tamo gdje ja živim? Kad će 5G signal doći u moje mjesto/na područje na koje se krećem?
  14. Moram li dodatno plaćati korištenje 5G mreže?
  15. Koje su brzine dostupne na 5G signalu?
Saznaj više
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb