Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}

Ako želite gledati TV sadržaj, a nemate TV, sada napokon možete gledati veliki broj programa preko uređaja koji imate - od laptopa, tableta do smartphonea.

 
  1. Kako aktivirati EON na Smart TV-u ?

    EON je dostupan na smart televizorima najnovije generacije.

    Kako bi uživali u sadržaju preko vašeg Smart TV-a, trebate instalirati aplikaciju:

    · Preuzmite EON aplikaciju sa TV Store-a

    · Nakon preuzimanja aplikacije i njene instalacije, na TV ekranu ispisat će se kod za autorizaciju televizora

    · Zatim je potrebno unijeti ovaj kod na Moj EON

    · Nakon upisivanja koda Smart TV je autoriziran za korištenje EON-a

    Na raspolaganju vam je niz naprednih funkcija:

    Opcija TV unatrag vam omogućava pregled sadržaja 7 dana unatrag. Iz liste programa, izborom datuma ili pretragom po imenu emisije, gledajte ispočetka program koji ste propustili.

    Pauzirajte Sada na TV-u i nastavite gledati kasnije. Vrlo lako možete organizirati vaše vrijeme, pauzirajte program koji je u tijeku, pritiskom na tipku pauza, a kasnije nastavite gledati pritiskom na play.

    EPG (elektronski programski vodič) vam omogućava pregled rasporeda emitiranja programa 3 dana unaprijed.

    Uz podsjetnik koji sami kreirate, obilježavanjem omiljenih sadržaja, nećete propustiti emisiju, seriju, utakmicu ili bilo koji omiljeni TV sadržaj. U sekciji Moji sadržaji ćete pronaći podsjetnike za nadolazeći program i Listu omiljenih TV sadržaja.

    Kreirajte Listu omiljenih programa, izdvojite programe koje najčešće gledate i pristupajte im brzo i lako.

    U okviru Video kluba svi aktualni filmovi i serije su na jednom mjestu, a EON vam omogućava da se započeto gledanje na jednom uređaju nastavi na drugom.

    Pored odličnih tv programa i bogatog video kluba, uživajte uz veliki izbor Radio stanica.

  2. Kako upravljati EON registriranim uređajima ?

    Ovisno o paketu koji koristite, za EON možete registrirati do 3 uređaja (tablet, računalo, smart telefon) i 1 smart tv. Program istovremeno možete pratiti na 1 uređaju i 1 smart tv-u.

    U slučaju da želite promijeniti neki od prijavljenih uređaja ili ga jednostavno želite obrisati, to možete učiniti na Moj EON u tabu Uređaji. Radi lakšeg prepoznavanja i kontrole, vaše uređaje možete imenovati u okviru istog taba.

  3. Kako EON utječe na potrošnju podatkovnog prometa i kako ograničiti brzinu ?

    EON aplikacija generira veliku potrošnju podataka. Ako internet uslugu plaćate po potrošnji, uzmite u obzir da to može značajno utjecati na vaš mjesečni račun za internet.

    Ukoliko želite ograničiti brzinu podatkovnog prometa, potrebno je otići u postavke, zatim pod kvalitetu videa ili slika i zvuk ( ovisno da li se radi o TV-u ili drugim uređajima ). Tamo će vam biti prikazane ograničene brzine interneta koje odabirete po vašem izboru. Ako izaberete slabije ograničenje brzine, kvaliteta slike će vam biti lošija.

     

  4. Kako gledati EON na PC-u?

    Kako bi EON gledali na vašem računalu potrebno se registrirati na Moj EON.

    Nakon registracije, u bilo koji pretraživač unesite adresu www.eon.tv  Ulogirajte se sa korisničkim imenom i lozinkom koju ste odabrali za Moj EON.

    EON će biti pokrenut bez potrebe instalacije plugin-a, a dostupni su ti svi programi iz tvog paketa.

    EON je dostupan na sljedećim pretraživačima:

    Chrome (sve verzije preko 43), Safari (sve verzije preko 9), Firefox (sve verzije preko 42) IE (sve verzije preko 11), MS Edge, Opera (sve verzije preko 30).

  5. Kako gledati EON na iOS i Android uređajima ?

    Kako bi koristili EON na vašem iOS ili Android uređaju, trebate preuzeti aplikaciju na App Store-u, Google Play Store-u ili AppGallery-u i registrirati se na Moj EON.

    Za iOS uređaje aplikaciju preuzmite na Apple store-u. Nakon instalacije, unesite korisničko ime i lozinku za Moj EON.

    EON je dostupan na sljedećim iOS uređajima :  iPhone 4S, iPhone 5, iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPad 2, iPad 3, iPad 4, iPad Pro, iPad Air (wifi only), iPad Air2, iPad mini, iPad mini retina Najmanja podržana iOS verzija je 9.

    Za Android uređaje preuzmi aplikaciju na Play store-u i ulogirajte se sa Moj EON pristupnim podacima. Najmanja podržana verzija je Android OS-a: 4.4

  6. Kako se registrirati i prijaviti na stranicu "mojeon.hr"?

    Korisnik svoje pristupne podatke za EON uslugu dobiva u e-mail-u dobrodošlice nakon aktivacije usluge.

    Korisničko ime, koje je ujedno i e-mail adresa dolazi zajedno sa početnom lozinkom u istom e-mailu

    Ukoliko imate poteškoća sa pronalaskom mail-a dobrodošlice, molimo provjerite da Vam slučajno mail nije završio u spam box-u.

    Nakon što otvorite e-mail, pojaviti će Vam se pristupni link "mojeon.hr" koji će Vas automatski preusmjeriti na stranicu, te se prijavljujete sa dobivenim podatcima u Vašem mail-u dobrodošlice. U postavkama možete promjeniti lozinku po Vašem izboru.

    S istim podatcima prijavljujete se u samu aplikaciju EON nakon odabira pružatelja usluge. (EON Hrvatska)

  7. Može li se EON TV gledati izvan Hrvatske?

    Kao korisnik EON TV-a imate mogućnost gledanja televizije izvan Hrvatske. Točnije unutar EU i EEA područja.

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?