{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj
{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN
Iznos mjesečne naknade naplaćuje se razmjerno danima korištenja paketa u mjesecu aktivacije. Primjerice, ako ste postali
pretplatnik 15. u mjesecu i izabrali paket koji ima mjesečnu naknadu 13,27 EUR | 100 KN, za razdoblje korištenja u mjesecu
aktivacije bit će Vam naplaćena polovica mjesečne naknade (6,64 EUR | 50 KN).
Također, ukoliko ste privremeno isključili uslugu, paket će biti naplaćen razmjerno danima korištenja.
Molimo provjerite dodatnu potrošnju na Specifikaciji računa:
USLUGE TREĆIH STRANA - pozivanje brojeva s posebnom tarifom, kupovina sadržaja putem Google play/Apple store,
mjesečna premija osiguranja zaslona, SMS parking...
PROMET IZVAN PAKETA - digitalni sadržaj i karte (npr. naknada za slanje SMS poruke za parking), pozivi i SMS prema
inozemstvu, odlazni i dolazni pozivi u roamingu, pozivi i SMS prema brojevima s posebnom tarifom
JEDNOKRATNE I DODATNE NAKNADE - za ponovno uključenje privremeno ograničenih usluga, naknada za prijevremeni
raskid ugovora, naplata opreme u slučaju da niste izvršili povrat (npr. prijamnik ili modem)
MJESEČNE NAKNADE - ugovorene mjesečne naknade paketa (mobilnih, fiksnih, TV...). Na računu se mjesečne naknade iskazuju
s uračunatim popustima i pogodnostima.
Vjerojatno je novi račun već izdan te je nakon toga uplata evidentirana u sustavu. Ako ste već podmirili dug po prethodnim računima i želite platiti samo iznos ukupnog zaduženja za mjesec na koji se račun odnosi, tada s uplatnice koju ste primili uz račun prepišite iznos koji se odnosi samo na taj mjesec, Poziv na broj odobrenja i Telemach IBAN broj. Te podatke možete koristiti prilikom plaćanja računa općom uplatnicom ili internet bankarstvom.
Molimo provjerite o kojim se uslugama radi na pojedinom računu. U slučaju da imate više usluga na različitim korisničkim računima, zaprimit ćete dva (ili više) računa te je potrebno podmiriti sve račune.
Ako imate više pretplata na istom korisničkom računu, tj. na jednoj šifri pretplatnika, na osnovnoj stranici računa bit će prikazan ukupan iznos dugovanja po korisničkom računu, a na Specifikaciji i Detaljnom ispisu prometa bit će razdvojena potrošnja za svaku pretplatu zasebno, tj. moći ćete vidjeti obračun potrošnje na razini pojedinog broja kod mobilnih usluga odnosno broja ugovora u slučaju fiksnih usluga.
Izravno terećenje će se izvršiti na datum dospijeća računa. Ako je datum dospijeća računa neradni dan, izravno terećenje izvršit
će se prvi radni dan nakon datuma dospijeća. Po primitku informacije od banke uplatitelja da terećenje nije izvršeno, Telemach će Vas o tome obavijestiti SMS porukom. U tom slučaju možete poslati SMS poruku sadržaja RACUN na besplatni broj 13880 i primit ćete sve podatke za plaćanje računa. Ako ste na računu u trenutku terećenja imali dovoljno sredstava, razlog neprovedene uplate potrebno je provjeriti s bankom.
Preporučujemo uplatu dugovanja do datuma dospijeća. Ovisno o instituciji putem koje izvršavate uplatu, ponekad je potrebno i do 2 radna dana kako bi Vaša uplata bila evidentirana u našem sustavu. O točnom datumu privremenog ograničenja Telemach usluga ćemo Vas obavijestiti.
Svi Vaši računi dostupni su na aplikaciji Telemach. Aplikacija Telemach Vam omogućuje jednostavan online pregled svih Vaših
računa (tj. obračunskih razdoblja) unatrag 12 mjeseci. Sve dodatne upite i informacije o računima potražite na https://telemach.hr/podrska ili nazovite Službu za korisnike.