Provjerite je li vaš spremnik dolaznih poruka pun, te prema potrebi izbrišite SMS poruke.
Nakon brisanja poku?ajte poslati SMS poruku na svoj broj mobitela. Jeste li primili poruku?
Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Telemach SIM
kartice i pokušajte poslati SMS na svoj broj s neke druge linije. Je li ovo riješilo vaš problem?
Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtijeva
detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da kontaktirate Službu za korisnike.
Kako bi mogli slati poruke potrebno je da nadoplatite/obnovite svoj račun. To možete učiniti brzo i lako putem našeg weba uz Kupi bon uslugu ili putem svog mobitela uz besplatne mobilne aplikacije za Android i iOS platforme.
Provjerite je li SMS centar ispravno upisan u SMS postavkama vašeg mobilnog uređaja. Ispravan SMS centar Telemach je 00385 95 1000 100. Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku. Je li vam ovo pomoglo?
Provjerite format slanja poruka u SMS postavkama svog uređaja. Format poruke treba biti postavljen na "TEXT". Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku. Je li vam ovo pomoglo?
Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva
detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da kontaktirate Službu za korisnike.
Provjerite je li SMS centar ispravno upisan u SMS postavkama vašeg mobilnog uređaja. Ispravan SMS centar Telemach je 00385 95 1000 100. Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku. Je li vam ovo pomoglo?
Provjerite format slanja poruka u SMS postavkama svog uređaja. Format poruke treba biti postavljen na "TEXT". Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku. Je li vam ovo pomoglo?
Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da kontaktirate Službu za korisnike.