{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak prva 3 mjeseca: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} kn/mj

Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " nakon 3 mjeseca" : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}
Natrag

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}

Ne možete slati ili primati SMS poruke?
Jednostavni koraci za rješavanje problema su tu.

Provjerite je li vaš spremnik dolaznih poruka pun, te prema potrebi izbrišite SMS poruke. Nakon brisanja poku?ajte poslati SMS poruku na svoj broj mobitela. Jeste li primili poruku?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Nakratko isključite i ponovno uključite svoj uređaj. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Telemach SIM kartice i pokušajte poslati SMS na svoj broj s neke druge linije. Je li ovo riješilo vaš problem?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtijeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da kontaktirate Službu za korisnike.

Provjerite je li vaš spremnik poruka pun, te prema potrebi izbrišite SMS poruke. Nakon brisanja pokušajte poslati SMS poruku.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Nakratko isključite i ponovno uključite svoj uređaj. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Koristite li Telemach broj na bonove ili na pretplatu?

Molimo, provjerite je li vaš račun aktivan, te imate li dovoljan iznos na računu tako da utipkate kratki kod *130# i pritisnete tipku za pozivanje.

Kako bi mogli slati poruke potrebno je da nadoplatite/obnovite svoj račun. To možete učiniti brzo i lako putem našeg weba uz Kupi bon uslugu ili putem svog mobitela uz besplatne mobilne aplikacije za Android i iOS platforme.

Provjerite je li SMS centar ispravno upisan u SMS postavkama vašeg mobilnog uređaja. Ispravan SMS centar Telemach je 00385 95 1000 100. Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Provjerite format slanja poruka u SMS postavkama svog uređaja. Format poruke treba biti postavljen na "TEXT". Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Telemach SIM kartice i pokušajte poslati SMS. Je li ovo riješilo vaš problem?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da kontaktirate Službu za korisnike.

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Molimo vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemacha putem koje vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Telemach usluge.

Molimo vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemacha putem koje vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Kako bi otklonili poteškoću molimo vas kontaktirajte Službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Provjerite je li SMS centar ispravno upisan u SMS postavkama vašeg mobilnog uređaja. Ispravan SMS centar Telemach je 00385 95 1000 100. Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Provjerite format slanja poruka u SMS postavkama svog uređaja. Format poruke treba biti postavljen na "TEXT". Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Telemach SIM kartice i pokušajte poslati SMS. Je li ovo riješilo vaš problem?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da kontaktirate Službu za korisnike.

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?