{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti u vezi ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u drugu svrhu. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}

Ne možete slati ili primati SMS poruke?
Jednostavni koraci za rješavanje problema su tu.

Koju poteškoću imate sa SMS porukama?

Provjerite je li vaš spremnik dolaznih poruka pun, te prema potrebi izbrišite SMS poruke. Nakon brisanja pokušajte poslati SMS poruku na svoj broj mobitela. Jeste li primili poruku?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Nakratko ugasite i ponovno upalite svoj uređaj. Jeste li sad primili SMS poruku?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtijeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Nakratko ugasite i ponovno upalite svoj uređaj. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Jeste li korisnik Telemach bonova ili pretplatnik?

Molimo, provjerite je li vaš račun aktivan, te imate li dovoljan iznos na računu tako da utipkate kratki kod *130# i pritisnete tipku za pozivanje.

Provjerite je li SMS centar ispravno upisan u SMS postavkama vašeg mobilnog uređaja. Ispravan SMS centar Telemach je 00385 95 1000 100. Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku na svoj broj mobitela. Jeste li primili poruku?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Provjerite format slanja poruka u SMS postavkama svog uređaja. Format poruke treba biti podešen na „TEXT“. Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku na svoj broj mobitela. Jeste li primili poruku?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtijeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Kako bi mogli slati poruke potrebno je da nadoplatite/obnovite svoj račun. To možete učiniti brzo i lako putem našeg weba uz Kupi bon uslugu ili putem svog mobitela uz besplatne mobilne aplikacije za Android i iOS platforme.

Provjerite je li SMS centar ispravno upisan u SMS postavkama vašeg mobilnog uređaja. Ispravan SMS centar Telemach je 00385 95 1000 100. Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku na svoj broj mobitela. Jeste li primili poruku?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Provjerite format slanja poruka u SMS postavkama svog uređaja. Format poruke treba biti podešen na „TEXT“. Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku na svoj broj mobitela. Jeste li primili poruku?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Molimo vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemacha putem koje vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Telemach usluge.

Molimo vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemacha putem koje vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Kako bi otklonili poteškoću molimo vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtijeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Niste pronašli odgovor
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb