Uslugom E-račun povećali smo sigurnost vaših podataka. Uključenjem usluge, Telemach vam dostavlja mjesečne račune isključivo u elektronskom obliku.
Uslugu E-račun možete aktivirati putem
aplikacije Telemach ili putem svojeg internetskog bankarstva:
E-račun putem aplikacije Telemach
Račun vam više ne stiže na kućnu adresu kao fizički ispis, već ga možete pregledati u PDF formatu na stranici Račun, unutar
aplikacije Telemach. Za uključenje usluge pristupite aplikaciji Telemach, a Telemach će vas odmah po izradi računa obavijestiti SMS porukom i e-mailom o mogućnosti pregleda novog računa putem interneta.
Usluga E-račun putem aplikacije Telemach je besplatna.
E-račun putem internetskog bankarstva
Ako koristite internetsko bankarstvo, uslugu E-račun možete koristiti i putem svoje aplikacije za internetsko bankarstvo, gdje ćete izravno primati svoj Telemach račun u PDF formatu. Tamo će vas dočekati automatski kreirana E-uplatnica, što štedi vaše vrijeme jer ne trebate ručno upisivati sve podatke s uplatnice.
Prije toga, potrebno je aktivirati uslugu na način da u svojoj aplikaciji za internetsko bankarstvo odaberete Telemach i ispunite zahtjev za aktivaciju. Nakon što zaprimimo i zabilježimo vaš zahtjev iz internetskog bankarstva, Telemach računi će stizati u vašu aplikaciju za internetsko bankarstvo. Ako vaša banka to omogućuje, račun možete dobivati i na svoju e-mail adresu.
Banke putem kojih je moguće aktivirati ovu uslugu:
Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, OTP banka, Addiko Bank, Hrvatska poštanska banka, Raiffeisenbank Austria i Erste & Steiermärkische banka.
Na ovaj način račun vam dolazi brže nego klasičnom dostavom te imate jasan pregled i uvijek dostupan arhiv svojih računa.