Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}
Postavke za mobilne uređaje
Kako biste mogli koristiti uslugu prijenosa podataka, potrebno je da na svojem mobilnom uređaju imate ispravno unesene postavke.

Automatske postavke možete zatražiti slanjem SMS poruke sadržaja TELEMACH na broj 13777, nakon čega ćete primiti SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke te nakon toga nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel.

Ako vam nakon instaliranja automatskih postavki prijenos podataka nije uključen, pokušajte ručno unijeti postavke.

Naziv profila: Telemach Internet 
APN: telemach.hr
Proxy: isključeno 
MMS centar: http://mms.telemach.hr
MMS proxy: 86.32.5.243
MMS ulaz: 80
MCC: 219 
MNC: 02

Nakon ručnog unosa postavki također je potrebno ugasiti i upaliti uređaj.

Samsung internet i MMS postavke
Xiaomi internet i MMS postavke
iPhone internet i MMS postavke
Huawei internet i MMS postavke

Potrošnja interneta
Korištenje interneta nije isto kao što je bilo nekada - količina podataka koju konzumiramo danas je daleko veća. Na društvenim mrežama i raznim portalima koje koristimo sadržaji (fotografije i videozapisi) su bolje kvalitete i većih rezolucija, puno je više video sadržaja nego prije, a sve to utječe na količinu internetskih podataka koja se troši dok ih koristite. Za još bolju kontrolu potrošnje internetskog prometa, u postavkama aplikacija koje koristite možete podesiti opciju da se video sadržaji ne pokreću automatski – tako imate veću kontrolu nad potrošnjom i samostalno birate što želite gledati.

Pomoć s mobilnim uređajem


Informacije o servisu
Svi uređaji kupljeni u Telemach ponudi imaju zakonski jamstveni rok od najmanje 1 do najviše 2 godine. Detalji o duljini trajanja jamstvenog roka nalaze se na jamstvenom listu pojedinog uređaja. Ako korisnik uoči i prijavi na Telemach prodajnom mjestu tehničku neispravnost uređaja unutar 8 dana od kupovine, Telemach će nakon potvrde neispravnosti uređaja od ovlaštenog servisa korisniku zamijeniti uređaj za novi.

Ako do kvara na mobilnom uređaju dođe unutar jamstvenog roka, isti možete sami poslati u servis koji je naveden na jamstvenom listu ili ga odnijeti na bilo koje Telemach prodajno mjesto koje će ga proslijediti u ovlašteni servis. Popis ovlaštenih servisa možete pronaći u donjem izborniku. Uz sam uređaj, potrebno nam je dostaviti: jamstveni list, račun i opis kvara. 

Telemach prodajno mjesto ima pravo odbiti slanje uređaja na servis ukoliko se radi o mehaničkom oštećenju (razbijen ekran i sl.).

Besplatno preuzimanje starih mobilnih uređaja
Za sve Telemach korisnike koji su kod nas kupili novi mobilni uređaj osigurali smo besplatno preuzimanje starih uređaja. Svoj stari mobilni uređaj možete predati na svim Telemach prodajnim mjestima, a mi ćemo se pobrinuti da oni budu zbrinuti na ekološki siguran način.

Ukoliko imate više starih i neispravnih električnih i elektroničkih uređaja, možete ih i osobno predati u sabirnim centrima za prikupljanje EE otpada.

Popis tih lokacija po gradovima i općinama možete pogledati u popisu Centara za preuzimanje EE otpada.  
  1. Zašto ne mogu pozivati niti jedan broj?

    BONOVI

    Slijedite nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva.

    Ako ste korisnik bonova, provjerite imate li dovoljno sredstava na računu i do kada vrijedi kartica biranjem *130# i pritiskom tipke za poziv. "Smart" mobilni uređaji mogu napraviti nepredviđeni paketni promet zbog stalne komunikacije s mrežom. Možete ugasiti GPRS podatkovni prijenos na mobilnom uređaju kako biste imali kontrolu nad troškovima. Ukoliko se nalazite u inozemstvu, ne zaboravite da se i primanje poziva naplaćuje, za razliku od primanja poziva u Hrvatskoj.

    Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva — na većini mobilnih uređaja potrebno je ukucati *#33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, na većini mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #33*0000# i pritiskom tipke za poziv. Početna lozinka na centrali je 0000.

    Provjerite imate li uključeno fiksno biranje — to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.

    Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za poziv. Ako niste na Telemach mreži, odaberite Telemach mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj da sam automatski bira mrežu te nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 ili pošaljite upit preko portala Telemach.

    Pokušajte ugasiti i upaliti svoj mobilni uređaj te provjeriti stanje memorije. Ponekad nedostatak memorije kod "smart" mobilnih uređaja uzrokuje poteškoće s dolaznim i odlaznim pozivima.

    Pokušajte prebaciti svoju SIM karticu u drugi mobilni uređaj koji prepoznaje Telemach SIM karticu i provjerite mogućnost poziva — možda je poteškoća u mobilnom uređaju.

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za Hrvatsku — 00385 ili +385. Ako se broj poziva iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.

    Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv. Popis svih roaming partnera možete provjeriti na sljedećem linku.

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj. 

    PRETPLATA I POSLOVNI KORISNICI

    Slijedi nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva.

    Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva — na većini mobilnih uređaja potrebno je ukucati *#33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, na većini mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #33*0000# i pritiskom tipke za poziv. Početna lozinka na centrali je 0000.

    Provjerite imate li uključeno fiksno biranje — to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.

    Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za poziv. Ako niste na Telemach mreži, odaberite Telemach mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj da sam automatski bira mrežu te nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 (za privatne korisnike) ili 095 1000 500 (za poslovne korisnike) ili pošaljite upit preko portala Telemach. 

    Pokušajte ugasiti i upaliti svoj mobilni uređaj te provjeriti stanje memorije. Ponekad nedostatak memorije kod "smart" mobilnih uređaja uzrokuje probleme s dolaznim i odlaznim pozivima.

    Pokušajte prebaciti svoju SIM karticu u drugi mobilni uređaj koji prepoznaje Telemach SIM karticu pa provjeriti mogućnost poziva — možda je poteškoća u mobilnom uređaju.

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za Hrvatsku — 00385 ili +385. Ako se broj poziva iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.

    Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv. Popis svih roaming partnera možete provjeriti na sljedećem linku.

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj. 

  2. Zašto ne mogu pozivati određeni broj?

    BONOVI

    Slijedite nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva.

    Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva — na većini mobilnih uređaja potrebno je ukucati *#33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, na većini mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #33*0000# i pritiskom tipke za poziv. Početna lozinka na centrali je 0000.

    Provjerite imate li uključeno fiksno biranje — to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.

    Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za poziv. Ako niste na Telemach mreži, odaberite Telemach mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj na automatski odabir mreže i nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 ili pošaljite upit preko portala Telemach.

    Ako je traženi broj inozemni, možda je korisnik napravio prijenos broja u mrežu koja nema roaming ugovor s Telemach mrežom. Provjerite pod roaming uslugama roaming ugovore koje Telemach ima s ostalim operaterima na linku. Skrećemo vam pažnju da pozivni broj osobe koju zovete ne mora ukazivati na određenog operatera ako je on prenio broj.

    Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv. Popis svih roaming partnera možete provjeriti na sljedećem linku.

    Ako se nalazite izvan Hrvatske i nemate telefonski broj spremljen u vašim kontaktima, možda se ne odnosi na živu osobu već na telefonski broj koji se pojavljuje samo tijekom prijenosa između međunarodnih centrala.

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za Hrvatsku — 00385 ili +385. Ako se broj poziva iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.

    Ako ste korisnik bonova i nalazite se izvan Hrvatske — pokušajte uspostaviti poziv tako da birate *133*broj koji pozivate# i stisnete tipku za poziv. Broj koji pozivate mora imati predbroj zemlje u koju zovete, npr. 00385 za Hrvatsku. Uskoro ćete primiti poziv koji će omogućiti spajanje traženog broja i vašeg broja.

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.

    PRETPLATA I POSLOVNI KORISNICI

    Slijedi nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva.

    Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva — na većini mobilnih uređaja potrebno je ukucati *#33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, na većini mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #33*0000# i pritiskom tipke za poziv. Početna lozinka na centrali je 0000.

    Provjerite imate li uključeno fiksno biranje — to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.

    Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za poziv. Ako niste na Telemach mreži, odaberite Telemach mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj na automatski odabir mreže i nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 (za privatne korisnike) ili 095 1000 500 (za poslovne korisnike) ili pošaljite upit preko portala Telemach.

    Ako je traženi broj inozemni, možda je korisnik napravio prijenos broja u mrežu koja nema roaming ugovor s Telemach mrežom. Provjerite pod roaming uslugama roaming ugovore koje Telemach ima s ostalim operaterima na linku. Skrećemo vam pažnju da pozivni broj osobe koju zovete ne mora ukazivati na određenog operatera ako je on prenio broj.

    Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv. Popis svih roaming partnera možete provjeriti na sljedećem linku.

    Ako se nalazite izvan Hrvatske i nemate telefonski broj spremljen u vašim kontaktima, možda se ne odnosi na živu osobu već na telefonski broj koji se pojavljuje samo tijekom prijenosa između međunarodnih centrala.

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li broj s ispravnim predbrojem za Hrvatsku — 00385 ili +385. Ako se broj poziva iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj. 

  3. Zašto ne mogu primiti poziv na svoj broj?

    Slijedite nekoliko koraka koji Vam mogu pomoći u uklanjanju poteškoća.

    Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za poziv. Ako niste na Telemach mreži, odaberite Telemach mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj na automatski odabir mreže i nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 (za privatne korisnike) ili 095 1000 500 (za poslovne korisnike) ili pošaljite upit preko portala Telemach.

    Pokušajte ugasiti i upaliti svoj mobilni uređaj te provjeriti stanje memorije. Ponekad nedostatak memorije kod "smart" mobilnih uređaja uzrokuje probleme s dolaznim i odlaznim pozivima.

    Provjerite imate li uključene zabrane dolaznih poziva — na većini mobilnih uređaja potrebno je ukucati *#351# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane dolaznih poziva, na većini mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #351*0000# i pritiskom tipke za poziv. Početna lozinka na centrali je 0000.

    Pokušajte prebaciti svoju SIM karticu u drugi mobilni uređaj koji prepoznaje Telemach SIM karticu i provjerite mogućnost poziva — možda je problem u mobilnom uređaju. Ako ste prenijeli broj u Telemach mrežu i ne možete primati pozive samo iz određene mreže, uzrok može biti i u pozivateljevoj mreži. Pozivatelj tada može prijaviti problem svojoj službi za korisnike.

    Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv. Popis svih roaming partnera možete provjeriti na sljedećem linku.

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj. 

     

  4. Imao sam propuštene pozive, a nisam dobio obavijest o njima putem SMS poruke. Što trebam napraviti?

    Prvo provjerite je li vam usluga Tko-me-zvao uključena na način da na svojem mobilnom uređaju utipkate kod *135#, pritisnete tipku za poziv i slijedite daljnje upute. Također, ukoliko ste aktivirali govornu poštu, usluga Tko-me-zvao će biti automatski isključena. Za ostale upite nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444.

  5. Loš zvuk

    Loš zvuk može biti posljedica pokvarenog mobilnog uređaja ili utišanog zvučnika (slaba čujnost), neprilagođene mreže fiksnog operatora (jeka) te nedovoljnog pokrivanja (robotski glas). Ako stavite svoju SIM karticu u drugi mobilni uređaj koji prepoznaje Telemach SIM karticu, možete otkriti je li vaš mobilni uređaj pokvaren ukoliko smetnja nestane. Također, provjerite namještenu glasnoću na svojem mobilnom uređaju. Ukoliko se javlja jeka ili robotski glas, molimo vas da problem prijavite našoj Službi za korisnike. 

  6. Je li ograničeno maksimalno trajanje poziva?

    Radi zaštite Telemach korisnika, trajanje svakog pojedinačnog poziva ograničeno je na 60 minuta, nakon čega se isti automatski prekida. 

  7. Ne mogu primiti SMS poruku od pretplatnika u stranoj mreži.

    Ukoliko možete primiti SMS poruku od pretplatnika unutar Hrvatske, problem se nalazi u inozemnom pružatelju telekomunikacijskih usluga. Ukoliko ne možete primiti SMS od pretplatnika unutar Hrvatske, provjerite SMS kapacitet memorije na vašem uređaju. Također, provjerite je li dobro upisan broj SMS centra u postavkama za SMS poruke. Broj središta (SMS centra) je +38595 1000 100. Ako i dalje ne radi, potrebno je resetirati mobilni telefon. Provjerite valjanost SMS poruka u postavkama uređaja pošaljitelja. Ukoliko vaš problem time nije riješen, molimo vas da nazovete našu Službu za korisnike na broj 095 1000 444. 

  8. Zašto ne mogu poslati SMS poruku?

    BONOVI

    Nekoliko je koraka koji Vam mogu pomoći u uklanjanju poteškoća.

    Provjerite broj SMS centra unutar telefona koji treba biti +38595 1000 100.

    Ako ste korisnik bonova, provjerite imate li dovoljno sredstava na računu tako da utipkate kratki kod *130# i pritisnete tipku za poziv.

    Provjerite ima li zaostalih poruka u vašem spremniku odlaznih poruka koje nisu poslane. Takva poruka može onemogućiti slanje ostalih poruka. Telefon u većini slučajeva obavještava korisnika posebnom ikonom da postoje poruke koje nisu poslane.

    Pokušajte prebaciti svoju SIM karticu u drugi uređaj koji prepoznaje Telemach SIM karticu i provjerite mogućnost slanja SMS-ova — možda je problem u telefonu.

    Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za poziv. Ako niste na Telemach mreži, odaberite Telemach mrežu za korištenje i pokušajte poslati SMS. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno telefon na automatski odabir mreže i pošaljite upit Službi za korisnike.

    Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i poslati SMS poruku. Popis svih roaming partnera možete provjeriti na sljedećem linku.

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite šaljete li SMS poruku s ispravnim predbrojem za zemlju, npr. 00385 ili +385 za Hrvatsku.

    Ako ste izvan Hrvatske i ako koristite kontakt iz imenika, provjerite je li broj pohranjen bez predbroja zemlje.

    Ako šaljete SMS prema inozemnom broju, možda je korisnik napravio prijenos broja u mrežu koja nema roaming ugovor s Telemach mrežom.

    PRETPLATA

    Nekoliko je koraka koji Vam mogu pomoći u uklanjanju poteškoća.

    Provjerite broj SMS centra unutar telefona koji treba biti +38595 1000 100.

    Provjerite ima li zaostalih poruka u vašem spremniku odlaznih poruka koje nisu poslane. Takva poruka može onemogućiti slanje ostalih poruka. Telefon u većini slučajeva obavještava korisnika posebnom ikonom da postoje poruke koje nisu poslane.

    Pokušajte prebaciti svoju SIM karticu u drugi uređaj koji prepoznaje Telemach SIM karticu i provjerite mogućnost slanja SMS-ova — možda je problem u telefonu.

    Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za poziv. Ako niste na Telemach mreži, odaberite Telemach mrežu za korištenje i pokušajte poslati SMS. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno telefon na automatski odabir mreže i pošaljite upit Službi za korisnike.

    Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i poslati SMS poruku. Popis svih roaming partnera možete provjeriti na sljedećem linku.

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite šaljete li SMS poruku s ispravnim predbrojem za zemlju, npr. 00385 ili +385 za Hrvatsku.

    Ako ste izvan Hrvatske i ako koristite kontakt iz imenika, provjerite je li broj pohranjen bez predbroja zemlje.

    Ako šaljete SMS prema inozemnom broju, možda je korisnik napravio prijenos broja u mrežu koja nema roaming ugovor s Telemachom. 

  9. Zašto ne mogu primati SMS poruke?

    Nekoliko je koraka koji vam mogu pomoći u uklanjanju poteškoća.

    Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za poziv. Ako niste na Telemach mreži, odaberite Telemach mrežu za korištenje i pokušajte primiti SMS. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovo telefon na automatski odabir mreže i pošaljite upit Službi za korisnike.

    Ako vam inozemni broj šalje SMS, Telemach treba imati potpisan ugovor s tom mrežom odnosno operaterom. Provjerite na stranicama roaming usluga roaming ugovore koje Telemach ima potpisane s ostalim operaterima na linku.

    Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj. 

    Kod starijih modela telefona može se dogoditi da je spremnik SMS poruka popunjen. Tada morate obrisati određene SMS poruke iz dolaznog i odlaznog sandučića, kao i one koje su spremljene kao predlošci. 

  10. Mogu poslati SMS poruku, ali SMS poruka nije dostavljena.

    Ovaj problem najčešće se javlja kada je primatelj nedostupan ili ima isključen telefon. Telemach SMS centar u tim slučajevima automatski pokušava ponovno isporučiti Vašu SMS poruku. 

    Ako se problem javlja kada šaljete SMS poruku prema inozemnom broju, ukoliko je taj korisnik prenio broj u mrežu s kojom Telemach nema potpisan ugovor o roamingu, SMS možda neće biti isporučen. 

    Također, problem se može dogoditi ako primatelj ima telefon kod kojeg je moguće popuniti spremnik SMS poruka. U tom slučaju primatelj neće primiti vašu poruku dok ne oslobodi memorijski prostor za SMS poruke u svom uređaju.

    Za sve ostale slučajeve kontaktirajte Službu za korisnike na broj 095 1000 444. 

  11. Primio sam SMS poruku koja mi savjetuje da kliknem link u poruci. Što je to? Je li mi se ta SMS poruka naplatila?

    Ukoliko sami niste aktivirali određenu uslugu, vrlo je vjerojatno da ste primili spam poruku te ukoliko kliknete na link u poruci, na vaš se telefon može instalirati program koji može prikupljati vaše osobne podatke poput raznih zaporki, brojeva kreditnih kartica i sl.

    Kao zaštitu od takvih krađa, preporučujemo da instalirate programe koji omogućavaju zaštitu podataka na telefonu, npr. ako koristite Android platformu, možete instalirati Bitdefender mobile security koji ima dostupnu i besplatnu verziju.

    Telemach ne naplaćuje dolazne SMS poruke.

  12. Kako mogu spriječiti pristizanje neželjenih SMS poruka promidžbenog karaktera?

    Na HAKOM-ovu adresu elektroničke pošte [email protected] možete prijaviti svaku neželjenu promidžbenu SMS poruku, posebno onu promidžbenog sadržaja namijenjenog isključivo odraslima, a za koju pošiljatelju niste dali privolu da se na taj način oglašava. Pojedinosti kako prijaviti broj s kojeg se poruke šalju možete pronaći ovdje. 

  13. Moj je uređaj ukraden, što trebam učiniti?

    Korisnici bonova:
    Ako želite zadržati svoj broj telefona, posjetite najbliže Telemach prodajno mjesto gdje ćemo Vam napraviti zamjenu SIM kartice.

    Ako ne želite zadržati svoj broj, dovoljno je samo kupiti Telemach Start paket na bonove s novim brojem.

    Pretplatnici:
    Nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 (privatni korisnici) ili na broj 095 1000 500 (poslovni korisnici) kako biste blokirali usluge na Vašem broju.

    Nakon toga, posjetite Telemach prodajno mjesto gdje ćemo Vam napraviti zamjenu SIM kartice. Ponesite osobnu iskaznicu ili putovnicu u svrhu identifikacije.

    Cijena zamjene SIM kartice definirana je službenim Telemach cjenikom. 

  14. Kako mogu zatražiti automatske postavke za MMS?

    Za uspješno primanje i slanje MMS poruka trebate imati uključenu MMS uslugu te ispravne postavke za mobilni uređaj. Ako ne možete primati i/ili slati MMS, pošaljite besplatnu SMS poruku sadržaja POSTAVKE na 13777 za uključenje usluge. Uskoro ćete primiti SMS poruku s postavkama. Aktivirajte uslugu tako da pratite upute.

    Ako koristite mobilni uređaj novije generacije, tzv. smartphone, postavke nećete moći dobiti slanjem navedene SMS poruke, već ćete morati napraviti ručnu konfiguraciju postavki. Na stranici Postavke pod "Ručne MMS i Data postavke" iz padajućeg izbornika odaberite svoj model mobitela i prikazat će vam se postavke koje trebate ručno unijeti. 

  15. Mogu li ubrzati prijenos podataka između svog telefona i interneta?

    Telemach podatkovna mreža omogućava kompresiju IP zaglavlja i podataka ukoliko mobilni uređaj podržava tu funkcionalnost. Molimo provjerite tehničke specifikacije mobilnog uređaja kojeg koristite. 

  16. Zašto mi se podatkovna veza prekinula ili usporila?

    Telemach nudi podatkovnu mrežu na području cijele Hrvatske koja je pokrivena Telemach i T-mobile signalom. Provjerite dostupne brzine mobilnog interneta Telemach mreže na našoj web stranici. Ukoliko niste na Telemach signalu, može se dogoditi da koristite samo GSM podatkovnu mrežu u nacionalnom roamingu. Provjerite na kojoj se mreži nalazite slanjem kratkog koda *107#.

    Također, prilikom prelaska s Telemach signala na signal drugog operatera, podatkovna veza će biti prekinuta i potrebno ju je ponovno uspostaviti. 

  17. Što je APN i zašto mi je potreban?

    APN (Access Point Name - pristupna točka) je izlazna točka iz Telemach GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA podatkovne mreže na internet. APN koji trebate koristiti za pristup internetu preko Telemach podatkovne mreže je telemach.hr za govorne tarife i internet.telemach.hr za Pokućni internet. 

  18. Što sve utječe na potrošnju internetskih podataka?

    Korištenje interneta nije isto kao što je bilo nekada, odnosno količina podataka koju konzumiramo je daleko veća. Na društvenim mrežama i raznim portalima koje koristimo, sadržaji (slike, video) su bolje kvalitete i većih rezolucija, puno je više video sadržaja nego prije, a sve to utječe na količinu interneta koja se troši dok ih koristite. Za još bolju kontrolu potrošnje internet prometa, u postavkama aplikacija koje koristite možete podesiti opciju da se video sadržaji ne pokreću automatski jer na taj način samostalno birate što želite gledati.

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?