Uputa za
poslovne korisnike: ako ste platili račun i želite ponovno uključenje jednog ili više brojeva, nazovite
095 1000 500.
Uputa za
privatne korisnike: ako ste platili račun i želite ponovno uključenje jednog ili više brojeva, nazovite
095 1000 444 i slijedite upute govornog automata. Odlazne usluge bit će vam omogućene kroz par kratkih koraka!
PRAVILA ZA UKLJUČENJE NA RIJEČ
Uključenje je moguće:
- ako ste isključeni manje od 30 dana
- ako u tekućem mjesecu nemate već jedan zahtjev za uključenje na riječ putem govornog automata ili putem Telemach službe za korisnike
- ako iskoristite uslugu „uključenje na riječ“, a ne izvršite plaćanje predmetnog dugovanja u roku predviđenom uslugom, smatrat će se da privremeno isključenje nije bilo prekinuto.
Ograničenja korištenja usluge:
- opciju je moguće iskoristiti jednom u tijeku mjeseca
- nemate mogućnost aktivacije opcije uključenje na riječ ako ste u prethodnih 9 mjeseci dva puta zlouptrijebili opciju uključenja na riječ na način da niste izvršili „obećano” plaćanje (unutar 5 dana) ukupnog dospjelog dugovanja nakon uključenja.
- ako zloupotrijebite uključenje dvaput u 9 mjeseci, imat ćete zabranu korištenja mogućnosti uključenja na riječ 6 mjeseci od dana druge zlouporabe
- ako nemate uvjete za uključenje na riječ biti ćete automatski uključeni kada izvršite uplatu ukupnog dugovanja i nakon knjiženja u sustavu. Za proknjiženje uplate potrebno je 2 radna dana neračunajući dan uplate i nije potrebno slati potvrdu o uplati u pisanom obliku.
Kako možete uključiti uslugu "Uključenje na riječ"
1. putem govornog automata pozivom na broj 095 1000 444. Zaprimite SMS nakon uključenja
Tekst SMS-a: Svi brojevi koje imate na svom Telemach računu će biti uključeni ubrzo nakon ovog SMS-a. Svaki uređaj je zasebno potrebno isključiti i ponovno uključiti kako bi vam odlazne usluge ponovno bile dostupne. U slučaju da uplata ukupnog duga ne bude vidljiva unutar 5 dana, usluge ce vam ponovno biti onemogućene, nakon čega će ponovno uključenje brojeva biti moguće tek kada uplata bude vidljiva na našem računu.
2. Ako uključenje bude putem Službe za korisnike i putem
Telemach prodajnog mjesta nećete zaprimiti SMS obavijest o uključenju.