{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak prva 3 mjeseca: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} kn/mj

Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " nakon 3 mjeseca" : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}

Uputa za poslovne pretplatnike: ako ste platili račun i želite ponovno uključenje jednog ili više brojeva, nazovite 095 1000 500

Uputa za privatne pretplatnike: ako ste platili račun i želite ponovno uključenje jednog ili više brojeva, nazovite 095 1000 444 i slijedite upute govornog automata. Odlazne usluge bit će vam omogućene kroz par kratkih koraka!


PRAVILA ZA UKLJUČENJE NA RIJEČ
Uključenje je moguće:
- ako ste isključeni manje od 30 dana
- ako u tekućem mjesecu nemate već jedan zahtjev za uključenje na riječ putem govornog automata ili putem Telemach službe za korisnike


Ograničenja korištenja usluge:
- opciju je moguće iskoristiti jednom u tijeku mjeseca
- nemate mogućnost aktivacije opcije uključenje na riječ ako ste u prethodnih 9 mjeseci dva puta zlouptrijebili opciju uključenja na riječ na način da niste izvršili „obećano” plaćanje (unutar 5 dana) ukupnog dospjelog dugovanja nakon uključenja.
- ako zloupotrijebite uključenje dvaput u 9 mjeseci, imat ćete zabranu korištenja mogućnosti uključenja na riječ 6 mjeseci od dana druge zlouporabe
- ako nemate uvjete za uključenje na riječ biti ćete automatski uključeni kada izvršite uplatu ukupnog dugovanja i nakon knjiženja u sustavu. Za proknjiženje uplate potrebno je 2 radna dana neračunajući dan uplate i nije potrebno slati potvrdu o uplati u pisanom obliku.

Kako možete uključiti uslugu "Uključenje na riječ"
1. putem govornog automata pozivom na broj 095 1000 444. Zaprimite SMS nakon uključenja
Tekst SMS-a: Svi brojevi koje imate na svom Telemach računu će biti uključeni ubrzo nakon ovog SMS-a. Svaki uređaj je zasebno potrebno isključiti i ponovno uključiti kako bi vam odlazne usluge ponovno bile dostupne. U slučaju da uplata ukupnog duga ne bude vidljiva unutar 5 dana, usluge ce vam ponovno biti onemogućene, nakon čega će ponovno uključenje brojeva biti moguće tek kada uplata bude vidljiva na našem računu.

2. Ako uključenje bude putem Službe za korisnike i putem Telemach prodajnog mjesta nećete zaprimiti SMS obavijest o uključenju.
Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?