{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Zbog uvođenja eura, od 30.12. do 6.1. odvijat će se nadogradnja Telemach sustava. Tijekom nadogradnje, neće biti dostupna kupnja u Telemach webshopu, uključivanje i isključivanje tarifnih paketa i opcija, te izmjene na postojećim pretplatničkim linijama. Više informacija dostupno je na telemach.hr/euro. Hvala na razumijevanju.

Zatvori

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}
TotalTv

Odaberi Total TV paket po svojoj mjeri

Total TV je dio Telemach Hrvatska

0,13 EUR | 1 KN prva 3 mjeseca

TOTAL TV

TV kanali

116

Pogledaj sve kanale

HD kanali

53

  • Osnovni Total TV paketi
  • Dodatni TV paketi 1 mjesec bez naknade
  • Oprema u cijeni paketa
  • Digitalna HD televizija na jednom televizoru u kući (mogućnost do 4 TV prijemnika u kući)

12,48 EUR

94,00 KN

mjesečno

*uz ugovor od 24 mjeseca

0,13 EUR | 1 KN prva 3 mjeseca

TOTAL TV PREMIUM

TV kanali

127

Pogledaj sve kanale

HD kanali

63

  • Osnovni Total TV paketi
  • CineStar TV Premiere HD
  • HBO
  • Club X
  • Dodatni TV paketi 1 mjesec bez naknade
  • Oprema u cijeni paketa
  • Digitalna HD televizija na jednom televizoru u kući (mogućnost do 4 TV prijemnika u kući)

19,11 EUR

144,00 KN

mjesečno

*uz ugovor od 24 mjeseca

Uvjet za ostvarivanje promotivnih ponuda je potpis ugovorne obveze na 24 mjeseca.

Više akcije. Više sporta. Više zabave.

Pitanja i odgovori

  1. Što ako je satelitski digitalni prijemnik zablokirao i ne mogu promijeniti program

    U slučaju kada satelitski digitalni prijemnik zablokira, potrebno ga je isključiti iz struje i ponovo uključiti (putem prekidača koji se nalazi sa zadnje strane prijemnika). Ako je vaš prijemnik i dalje zablokiran, kontaktirajte našu Službu za korisnike na broj telefona 075 44 44. Svakako prije toga provjerite radi li vaš daljinski upravljač, odnosno jesu li baterije u njemu ispravne.

  2. Koje su osnovne karakteristike HD satelitskog digitalnog prijemnika?

    Osnovna karakteristika HD satelitskih prijemnika je mogućnost prikaza kanala u HD formatu (high definition). Da biste mogli gledati HD rezoluciju, potrebno je da posjedujete Full HD ili HD Ready televizor (LED, LCD ili Plazma). HD format omogućuje još veću kvalitetu slike i tona. HD prijemnik pored svih visokih standarda slike i zvuka također omogućuje i snimanje programa na vanjski hard disc. Ako odaberete HD prijemnik + HD uslugu, možete biti potpuno sigurni da ste sebi kupili kartu za potpuno novi svijet digitalne zabave!

     

  3. Može li se blokirati prikaz sadržaja za koji mislimo da nije primjeren za dječji uzrast, kako djeca ne bi imala pristup kada nismo kod kuće?

    Svi korisnici Total TV-a koji signal primaju putem HD digitalnog prijemnika mogu na istom postaviti opciju roditeljske zaštite koja jamči sigurnost i nedostupnost sadržaja neprimjerenog djeci.

  4. Omogućuje li Total TV usluga i uslugu snimalice?

    Da, Total TV u ponudi ima HD prijemnike s kojima, uz vanjski USB disc minimalne veličine 16 gb možete snimati željene sadržaje.

  5. Što je to samoinstalacija?

    Samoinstalacija je način uključenja Total TV usluge gdje na kućnu adresu dobivate paket s potrebnom opremom i uputama prema kojima sami izvršavate instalaciju i spajanje opreme s TV prijemnikom.

  6. Tko instalira Total TV uslugu?

    Prilikom podnošenja zahtjeva za Total TV uslugu, možete izabrati između dvije opcije instalacije usluge: samoinstalacija ili instalacija od strane ovlaštenog tehničara. Ako se odlučite za instalaciju od strane ovlaštenog tehničara,isti će doći na vašu lokaciju i izvršiti instalaciju usluge.

  7. Što su FTA/bonus kanali?

    FTA (Free To Air) su nekodirani kanali koje putem satelitskog prijemnika možete gledati bez dodatne naknade.