{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

Start paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.packageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Osiguranje zaslona

{{cartItem.screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne nam je potrebna zbog identifikacje prilikom kupovine uređaja.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Adresa korištenja


Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: 400,00 kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 kn

{{model.items.count}}

Ne možete zvati ili primati pozive?
Riješite poteškoću brzo i lako

Koju poteškoću imate s pozivima?

Nakratko isključite i ponovno uključite mobilni uređaj, te nazovite svoj broj s neke druge linije. Je li vam ovo pomoglo?

Pokušajte poništiti eventualna preusmjeravanja ili zabrane dolaznih poziva za svoj broj na način da unesete kratki kod ##002# i pritisnete tipku za pozivanje. Potom unesite kod #35*0000# i pritisnite tipku za pozivanje. Nazovite svoj broj s neke druge linije. Je li ovo riješilo vaš problem?

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Telemach SIM kartice i pokušajte nazvati svoj broj s neke druge linije. Je li ovo riješilo vaš problem?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtijeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Nakratko isključite i ponovno uključite mobilni uređaj, te nazovite svoj broj s neke druge linije. Je li vam ovo pomoglo?

Jeste li Telemach korisnik bonova ili pretplatnik?

Molimo, provjerite je li vaš račun aktivan, te imate li dovoljan iznos na računu tako da utipkate kratki kod *130# i pritisnete tipku za pozivanje.

Kako bi mogli zvati potrebno je da nadoplatite/obnovite svoj račun. To možete učiniti brzo i lako putem našeg weba uz Kupi bon uslugu ili putem svog mobitela uz besplatne mobilne aplikacije za Android i iOS platforme.

Pokušajte poništiti sve eventualne zabrane odlaznih poziva sa svog broja na način da unesete kratki kod ##002# i pritisnete tipku za pozivanje. Potom unesite kod #33*0000# i pritisnite tipku za pozivanje. Nakratko isključite i ponovno uključite uređaj, te pokušajte nazvati neki broj. Je li ovo riješilo vaš problem?

Imate li poteškoća pri pozivanju samo jednog broja ili svih tj. više brojeva?

Molimo vas provjerite pozivate li broj u ispravnom formatu (npr. +385951234567) te jeste li pravilno upisali pred broj mreže ili županije (ako pozivate broj iz fiksne mreže), ukoliko pozivate međunarodni broj (inozemni broj) molimo vas provjerite ispravnost međunarodnog pozivnog pred broja zemlje u kojoj se pozivani broj nalazi. Po potrebi ispravite format/pred broj pozivanog broja.

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Telemach SIM kartice i pokušajte nazvati neki broj s tog drugog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtijeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Pokušajte poništiti sve eventualne zabrane odlaznih poziva sa svog broja na način da unesete kratki kod ##002# i pritisnete tipku za pozivanje. Potom unesite kod #33*0000# i pritisnite tipku za pozivanje. Na kratko isključite i ponovno uključite uređaj, te pokušajte nazvati neki broj. Je li ovo riješilo vaš problem?

Imate li poteškoća pri pozivanju samo jednog broja ili svih tj. više brojeva?

Molimo vas provjerite pozivate li broj u ispravnom formatu (npr. +385951234567) te jeste li pravilno upisali pred broj mreže ili županije (ako pozivate broj iz fiksne mreže), ukoliko pozivate međunarodni broj (inozemni broj) molimo vas provjerite ispravnost međunarodnog pozivnog pred broja zemlje u kojoj se pozivani broj nalazi. Po potrebi ispravite format/pred broj pozivanog broja.

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Telemach SIM kartice i pokušajte nazvati neki broj s tog drugog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Provjerite imate li uključenu opciju Fiksno biranje na vašem uređaju što bi moglo uzrokovati poteškoću s pozivanjem, ako je opcija Fiksno biranje uključena molimo vas da uslugu isključite. Za više informacija odaberite više
Fiksno biranje (FDN) je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućuje pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na FDN listi. Listu kreira sam korisnik u svom uređaju u kontaktima nakon što se funkcija fiksnog biranja aktivira. Najčešće se funkcija aktivacije/deaktivacije FDN-a nalazi u postavkama uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Molimo vas pokušajte nazvati željeni broj sa drugog broja (koji nije u Telemach mreži). Jeste li uspjeli kontaktirati željeni broj?

Korisnik pozivanog broja (primatelj poziva) trebao bi u svom uređaju provjeriti je li aktivirana (definirana) lista korisnika čiji dolazni pozivi se automatski blokiraju. Lista blokiranih pozivatelja može se definirati za dolazne pozive i uključuje/isključuje se u postavkama poziva. Ukoliko se vaš broj nalazi na listi korisnika čiji dolazni pozivi se automatski blokiraju potrebno je da korisnik pozivanog broja ukloni vaš broj s liste.

Nastavak rješavanja zahtijeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći u otklanjanju poteškoće.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Poteškoća je vjerojatno s brojem kojeg pozivate

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Provjerite imate li uključenu opciju Fiksno biranje na vašem uređaju što bi moglo uzrokovati poteškoću s pozivanjem, ako je opcija Fiksno biranje uključena molimo vas da uslugu isključite. Za uputu odaberite VIŠE (,LINK10) (Fiksno biranje (FDN) je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućuje pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na FDN listi. Listu kreira sam korisnik u svom uređaju u kontaktima nakon što se funkcija fiksnog biranja aktivira. Najčešće se funkcija aktivacije/deaktivacije FDN-a nalazi u postavkama uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Molimo vas pokušajte nazvati željeni broj sa drugog broja (koji nije u Telemach mreži). Jeste li uspjeli kontaktirati željeni broj?

Korisnik pozivanog broja (primatelj poziva) trebao bi u svom uređaju provjeriti je li aktivirana (definirana) lista korisnika čiji dolazni pozivi se automatski blokiraju. Lista blokiranih pozivatelja može se definirati za dolazne pozive i uključuje/isključuje se u postavkama poziva. Ukoliko se vaš broj nalazi na listi korisnika čiji dolazni pozivi se automatski blokiraju potrebno je da korisnik pozivanog broja ukloni vaš broj s liste.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Nastavak rješavanja zahtijeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći u otklanjanju poteškoće.

Poteškoća je vjerojatno s brojem kojeg pozivate

Molimo vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemacha putem koje vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemacha putem koje vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Moguće je da ste isključeni zbog nepodmirenih dugovanja. Molimo vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Telemach usluge.

Kako bi otklonili poteškoću molimo vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja.

Niste pronašli odgovor
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb