Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Informacije o obradi Vaših osobnih podataka.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Informacije o obradi Vaših osobnih podataka.

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}

Ne možete zvati ili primati pozive?
Riješite poteškoću brzo i lako

Odaberite uređaj s kojim imate poteškoća

Podignite telefonsku slušalicu. Čujete li signal?

Provjerite jeste li možda slučajno stišali telefon odnosno pritisnuli mute

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Je li usluga instalirana prije više od 24 sata?

Moguće da je poteškoća prisutna jer nije prošlo 24 sata od instalacije. Molimo vas za strpljenje.

Provjerite je li router dobro spojen u telefon i je li router dobro spojen u struju

Prema uputstvima za korištenje koje ste dobili, povežite uređaj s routerom. Je li to pomoglo?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Vidite li fizička oštećenja na kablovima i žicama?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Svijetli li indikator telefonskog signala na routeru?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Je li usluga instalirana prije više od 24 sata?

Moguće da je poteškoća prisutna jer nije prošlo 24 sata od instalacije. Molimo vas za strpljenje.

Provjerite je li router dobro spojen u telefon i je li router dobro spojen u struju

Prema uputstvima za korištenje koje ste dobili, povežite uređaj s routerom. Je li to pomoglo?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Vidite li fizička oštećenja na kablovima i žicama?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtijeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Svijetli li indikator telefonskog signala na routeru?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Podignite telefonsku slušalicu. Čujete li signal?

Provjerite jeste li možda slučajno stišali telefon odnosno pritisnuli mute

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Je li usluga instalirana prije više od 24 sata?

Moguće da je poteškoća prisutna jer nije prošlo 24 sata od instalacije. Molimo vas za strpljenje.

Provjerite je li router dobro spojen u telefon i je li router dobro spojen u struju

Prema uputstvima za korištenje koje ste dobili, povežite uređaj s routerom. Je li to pomoglo?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Vidite li fizička oštećenja na kablovima i žicama?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Svijetli li indikator telefonskog signala na routeru?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Je li usluga instalirana prije vi?e od 24 sata?

Moguće da je poteškoća prisutna jer nije prošlo 24 sata od instalacije. Molimo vas za strpljenje.

Provjerite je li router dobro spojen u telefon i je li router dobro spojen u struju

Prema uputstvima za korištenje koje ste dobili, povežite uređaj s routerom. Je li to pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Vidite li fizička oštećenja na kablovima i žicama?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Svijetli li indikator telefonskog signala na routeru?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Žao nam je Što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Nakratko isključite i ponovno uključite mobilni uređaj. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Koristite li Telemach broj na bonove ili na pretplatu?

Pokušajte poništiti eventualna preusmjeravanja ili zabrane dolaznih poziva za svoj broj na način da unesete kratki kod ##002# i pritisnete tipku za pozivanje. Potom unesite kod #35*0000# i pritisnite tipku za pozivanje. Nazovite svoj broj s neke druge linije. Je li ovo riješilo vaš problem?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Telemach SIM kartice i pokušajte nazvati svoj broj neke druge linije. Je li ovo riješilo vaš problem?

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko od Telemach prodajnih mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Nalazite li se u roamingu?

Pokušajte poništiti eventualna preusmjeravanja ili zabrane dolaznih poziva za svoj broj na način da unesete kratki kod ##002# i pritisnete tipku za pozivanje. Potom unesite kod #35*0000# i pritisnite tipku za pozivanje. Nazovite svoj broj s neke druge linije. Je li ovo riješilo vaš problem?

Molimo vas da provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemach putem koje vas obavještevamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo vas da provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemacha putem koje vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Pokušajte poništiti eventualna preusmjeravanja ili zabrane dolaznih poziva za svoj broj na način da unesete kratki kod ##002# i pritisnete tipku za pozivanje. Potom unesite kod #35*0000# i pritisnite tipku za pozivanje. Nazovite svoj broj s neke druge linije. Je li ovo riješilo vaš problem?

Kako bi otklonili poteškoću molimo vas kontaktirajte Službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Molimo vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Telemach usluge.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Telemach SIM kartice i pokušajte nazvati svoj broj s neke druge linije. Je li ovo riješilo vaš problem?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko od Telemach prodajna mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Telemach SIM kartice i pokušajte nazvati svoj broj s neke druge linije. Je li ovo riješilo vaš problem?

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite Telemach prodajna mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Nakratko isključite i ponovno uključite mobilni uređaj. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Koristite li Telemach broj na bonove ili na pretplatu?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Molimo vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Telemach usluge.

Kako bi otklonili poteškoću molimo vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko od Telemach prodajna mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko od Telemach prodajna mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko od Telemach prodajna mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Koristite li Telemach broj na bonove ili na pretplatu?

Molimo vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemacha putem koje vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Moguće je da ste isključeni zbog nepodmirenih dugovanja. Molimo vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Telemach usluge.

Molimo vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemacha putem koje vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Kako bi otklonili poteškoću molimo vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Pokušajte poništiti sve eventualne zabrane odlaznih poziva sa svog broja na način da unesete kratki kod ##002# i pritisnete tipku za pozivanje. Potom unesite kod #33*0000# i pritisnite tipku za pozivanje. Nakratko isključite i ponovno uključite uređaj, te pokušajte nazvati neki broj. Je li ovo riješilo vaš problem?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Imate li poteškoća pri pozivanju samo jednog broja ili svih tj. više brojeva?

Molimo vas provjerite pozivate li broj u ispravnom formatu (npr. +385951234567) te jeste li pravilno upisali pred broj mreže ili županije (ako pozivate broj iz fiksne mreže), ukoliko pozivate međunarodni broj (inozemni broj) molimo vas provjerite ispravnost međunarodnog pozivnog pred broja zemlje u kojoj se pozivani broj nalazi. Po potrebi ispravite format/pred broj pozivanog broja.

Provjerite imate li uključenu opciju Fiksno biranje na vašem uređaju što bi moglo uzrokovati poteškoću s pozivanjem, ako je opcija Fiksno biranje uključena molimo vas da uslugu isključite. Za više informacija odaberite odgovore Da ili Ne.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Molimo vas pokušajte nazvati željeni broj sa drugog broja (koji nije u Telemach mreži). Jeste li uspjeli kontaktirati željeni broj?

Poteškoća je vjerojatno s brojem kojeg pozivate.

Korisnik pozivanog broja (primatelj poziva) trebao bi u svom uređaju provjeriti je li aktivirana (definirana) lista korisnika čiji dolazni pozivi se automatski blokiraju. Lista blokiranih pozivatelja može se definirati za dolazne pozive i uključuje/isključuje se u postavkama poziva. Ukoliko se vaš broj nalazi na listi korisnika čiji dolazni pozivi se automatski blokiraju potrebno je da korisnik pozivanog broja ukloni vaš broj s liste.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Telemach SIM kartice i pokušajte nazvati neki broj s tog drugog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Telemach SIM kartice i pokušajte nazvati neki broj s tog drugog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Molimo, provjerite je li vaš račun aktivan, te imate li dovoljan iznos na računu tako da utipkate kratki kod *130# i pritisnete tipku za pozivanje.

Kako bi mogli zvati potrebno je da nadoplatite/obnovite svoj račun. To možete učiniti brzo i lako putem našeg weba uz Kupi bon uslugu ili putem svog mobitela uz besplatne mobilne aplikacije za Android i iOS platforme.

Pokušajte poništiti sve eventualne zabrane odlaznih poziva sa svog broja na način da unesete kratki kod ##002# i pritisnete tipku za pozivanje. Potom unesite kod #33*0000# i pritisnite tipku za pozivanje. Nakratko isključite i ponovno uključite uređaj, te pokušajte nazvati neki broj. Je li ovo riješilo vaš problem?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Imate li poteškoća pri pozivanju samo jednog broja ili svih tj. više brojeva?

Molimo vas provjerite pozivate li broj u ispravnom formatu (npr. +385951234567) te jeste li pravilno upisali pred broj mreže ili županije (ako pozivate broj iz fiksne mreže), ukoliko pozivate međunarodni broj (inozemni broj) molimo vas provjerite ispravnost međunarodnog pozivnog pred broja zemlje u kojoj se pozivani broj nalazi. Po potrebi ispravite format/pred broj pozivanog broja.

Provjerite imate li uključenu opciju Fiksno biranje na vašem uređaju što bi moglo uzrokovati poteškoću s pozivanjem, ako je opcija Fiksno biranje uključena molimo vas da uslugu isključite. Za više informacija odaberite odgovr Da ili Ne

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Molimo vas pokušajte nazvati željeni broj sa drugog broja (koji nije u Telemach mreži). Jeste li uspjeli kontaktirati željeni broj?

Korisnik pozivanog broja (primatelj poziva) trebao bi u svom uređaju provjeriti je li aktivirana (definirana) lista korisnika čiji dolazni pozivi se automatski blokiraju. Lista blokiranih pozivatelja može se definirati za dolazne pozive i uključuje/isključuje se u postavkama poziva. Ukoliko se vaš broj nalazi na listi korisnika čiji dolazni pozivi se automatski blokiraju potrebno je da korisnik pozivanog broja ukloni vaš broj s liste.

Poteškoća je vjerojatno s brojem kojeg pozivate

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Telemach SIM kartice i pokušajte nazvati neki broj s tog drugog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahijeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Telemach SIM kartice i pokušajte nazvati neki broj s tog drugog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?