Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}
Person Person Person Person

Elektronički račun

Telemach ponosno ističe svoju posvećenost očuvanju okoliša, brizi za zeleniju budućnost i održivo upravljanje prirodnim resursima.

U skladu s tim, tijekom 2024. godini postupno ćemo početi izdavati mjesečne račune u elektroničkom obliku umjesto na papiru.

U početku će se izdavanje elektroničkih računa uvesti za privatne pretplatnike. Svi Telemach pretplatnici mobilnih i fiksnih usluga koji žele početi dobivati mjesečne račune elektroničkim putem mogu to zatražiti putem aplikacije Telemach ili u najbližem Telemach prodajnom mjestu.

Više o aplikaciji Telemach saznaj ovdje.
Popis Telemach prodajnih mjesta pogledaj ovdje.

Elektronički računi dostavljat će se svakog mjeseca putem SMS poruke na mobilni broj korisnika i unutar aplikacije Telemach.

 

 

Prednosti elektroničkog računa

Brže dobivate svoj mjesečni račun, već unutar nekoliko dana od početka mjeseca.

Pristupite svojim mjesečnim računima bilo kada s bilo kojeg uređaja.

Vaši su podaci na sigurnom mjestu.

Smanjenje potrošnje prirodnih resursa i zaštita okoliša od štetnih emisija.

Preuzmi aplikaciju Telemach:

Pitanja i odgovori

  1. Što je račun u elektroničkom obliku?

    Račun u elektroničkom obliku (e-račun) je usluga primanje mjesečnog računa za Telemach usluge u elektroničkom obliku putem SMS-a, e-maila, aplikacije Telemach umjesto u papirnatom obliku na fizičku adresu. Primanjem mjesečnog računa u elektroničkom obliku zajedno sa Telemachom aktivno pridonosite brizi za okoliš i očuvanju prirodnih resursa za buduće generacije kroz smanjenu uporabu papira. Uz to, elektronički račun je uvijek isporučen na vrijeme, uvijek dostupan u aplikaciji Telemach i ne može se zagubiti „u pošti“.

  2. Od kada ću primati svoje mjesečne račune u elektroničkom obliku?

    Svi korisnici koji do sad nisu primali račun elektroničkim putem o početku primanja e-računa bit će pravovremeno obaviješteni putem SMS poruke. Umjesto u papirnatom obliku, mjesečne račune ćemo u elektroničkom obliku početi postupno izdavati svim pretplatnicima Telemach mobilnih usluga. Dostupnost elektroničkih mjesečnih računa korisnici će moći pratiti na svom korisničkom računu u aplikaciji Telemach.

  3. Od kada ću primati svoje mjesečne račune u elektroničkom obliku?

    Svi korisnici koji do sad nisu primali račun elektroničkim putem o početku primanja e-računa bit će pravovremeno obaviješteni putem SMS poruke. Umjesto u papirnatom obliku, mjesečne račune ćemo u elektroničkom obliku početi postupno izdavati svim pretplatnicima Telemach mobilnih usluga. Dostupnost elektroničkih mjesečnih računa korisnici će moći pratiti na svom korisničkom računu u aplikaciji Telemach.

  4. Kako ću znati da mi je izdan račun u elektroničkom obliku?

    Obavijest o izdanom mjesečnom e-računu primit ćete putem SMS poruke na vaš mobilni broj i putem e-maila ako ste dostavili e-mail adresu za primanje e-računa.

  5. Trenutno primam svoj mjesečni račun elektroničkim putem, hoće li biti promjena za mene?

    Ako trenutno koristite uslugu e-račun, način na koji primate račun neće se mijenjati.

  6. Kako ću moći pristupiti svojim mjesečnim računima u elektroničkom obliku?

    Svaki mjesečni račun korisniku će biti dostavljen putem SMS poruke. PDF datoteci mjesečnog računa može se pristupiti putem poveznice koja se nalazi u spomenutoj SMS poruci. Poveznica je aktivna 45 dana od dana isporuke. Uz to, mjesečnim računima moguće je u svakom trenutku, bez vremenskog ograničenja, pristupiti putem aplikacije Telemach koja je dostupna za Android, iOS ili Huawei uređaje.

  7. Trebam li bilo što napraviti zbog ove promjene?

    S vaše strane neće biti potrebna nikakva daljnja radnja.

  8. Smijete li vi mene samo prebaciti sa papirnatog na elektronički račun?

    Elektronički račun je potpuno valjani oblik izdavanja i dostavljanja mjesečnog računa za korištenje usluga. Primanjem mjesečnog računa u elektroničkom obliku zajedno sa Telemachom aktivno pridonosite brizi za okoliš i očuvanju prirodnih resursa za buduće generacije kroz smanjenu uporabu papira. Uz to, elektronički račun je uvijek isporučen na vrijeme, uvijek dostupan u aplikaciji Telemach i ne može se zagubiti „u pošti“.

  9. Mogu li primati papirnati mjesečni račun?

    Primanjem mjesečnog računa u elektroničkom obliku zajedno sa Telemachom aktivno pridonosite brizi za okoliš i očuvanju prirodnih resursa za buduće generacije kroz smanjenu uporabu papira. Ako ipak želite primati račun u papirnatom obliku, to možete zatražiti na Telemach prodajnom mjestu ili pozivom Službi za korisnike.