Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Informacije o obradi Vaših osobnih podataka.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Informacije o obradi Vaših osobnih podataka.

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}
Person Person Person Person

Elektronički račun

Telemach ponosno ističe svoju posvećenost očuvanju okoliša, brizi za zeleniju budućnost i održivo upravljanje prirodnim resursima.

U skladu s tim, tijekom 2024. godini postupno ćemo početi izdavati mjesečne račune u elektroničkom obliku umjesto na papiru.

U početku će se izdavanje elektroničkih računa uvesti za privatne pretplatnike. Svi Telemach pretplatnici mobilnih i fiksnih usluga koji žele početi dobivati mjesečne račune elektroničkim putem mogu to zatražiti putem aplikacije Telemach ili u najbližem Telemach prodajnom mjestu.

Više o aplikaciji Telemach saznaj ovdje.
Popis Telemach prodajnih mjesta pogledaj ovdje.

Elektronički računi dostavljat će se svakog mjeseca putem SMS poruke na mobilni broj korisnika i unutar aplikacije Telemach.

 

 

Prednosti elektroničkog računa

Brže dobivate svoj mjesečni račun, već unutar nekoliko dana od početka mjeseca.

Pristupite svojim mjesečnim računima bilo kada s bilo kojeg uređaja.

Vaši su podaci na sigurnom mjestu.

Smanjenje potrošnje prirodnih resursa i zaštita okoliša od štetnih emisija.

Preuzmi aplikaciju Telemach:

Pitanja i odgovori

  1. Što je račun u elektroničkom obliku?

    Račun u elektroničkom obliku (e-račun) je usluga primanje mjesečnog računa za Telemach usluge u elektroničkom obliku putem SMS-a, e-maila, aplikacije Telemach umjesto u papirnatom obliku na fizičku adresu. Primanjem mjesečnog računa u elektroničkom obliku zajedno sa Telemachom aktivno pridonosite brizi za okoliš i očuvanju prirodnih resursa za buduće generacije kroz smanjenu uporabu papira. Uz to, elektronički račun je uvijek isporučen na vrijeme, uvijek dostupan u aplikaciji Telemach i ne može se zagubiti „u pošti“.

  2. Od kada ću primati svoje mjesečne račune u elektroničkom obliku?

    Svi korisnici koji do sad nisu primali račun elektroničkim putem o početku primanja e-računa bit će pravovremeno obaviješteni putem SMS poruke. Umjesto u papirnatom obliku, mjesečne račune ćemo u elektroničkom obliku početi postupno izdavati svim pretplatnicima Telemach mobilnih usluga. Dostupnost elektroničkih mjesečnih računa korisnici će moći pratiti na svom korisničkom računu u aplikaciji Telemach.

  3. Od kada ću primati svoje mjesečne račune u elektroničkom obliku?

    Svi korisnici koji do sad nisu primali račun elektroničkim putem o početku primanja e-računa bit će pravovremeno obaviješteni putem SMS poruke. Umjesto u papirnatom obliku, mjesečne račune ćemo u elektroničkom obliku početi postupno izdavati svim pretplatnicima Telemach mobilnih usluga. Dostupnost elektroničkih mjesečnih računa korisnici će moći pratiti na svom korisničkom računu u aplikaciji Telemach.

  4. Kako ću znati da mi je izdan račun u elektroničkom obliku?

    Obavijest o izdanom mjesečnom e-računu primit ćete putem SMS poruke na vaš mobilni broj i putem e-maila ako ste dostavili e-mail adresu za primanje e-računa.

  5. Trenutno primam svoj mjesečni račun elektroničkim putem, hoće li biti promjena za mene?

    Ako trenutno koristite uslugu e-račun, način na koji primate račun neće se mijenjati.

  6. Kako ću moći pristupiti svojim mjesečnim računima u elektroničkom obliku?

    Svaki mjesečni račun korisniku će biti dostavljen putem SMS poruke. PDF datoteci mjesečnog računa može se pristupiti putem poveznice koja se nalazi u spomenutoj SMS poruci. Poveznica je aktivna 45 dana od dana isporuke. Uz to, mjesečnim računima moguće je u svakom trenutku, bez vremenskog ograničenja, pristupiti putem aplikacije Telemach koja je dostupna za Android, iOS ili Huawei uređaje.

  7. Trebam li bilo što napraviti zbog ove promjene?

    S vaše strane neće biti potrebna nikakva daljnja radnja.

  8. Smijete li vi mene samo prebaciti sa papirnatog na elektronički račun?

    Elektronički račun je potpuno valjani oblik izdavanja i dostavljanja mjesečnog računa za korištenje usluga. Primanjem mjesečnog računa u elektroničkom obliku zajedno sa Telemachom aktivno pridonosite brizi za okoliš i očuvanju prirodnih resursa za buduće generacije kroz smanjenu uporabu papira. Uz to, elektronički račun je uvijek isporučen na vrijeme, uvijek dostupan u aplikaciji Telemach i ne može se zagubiti „u pošti“.

  9. Mogu li primati papirnati mjesečni račun?

    Primanjem mjesečnog računa u elektroničkom obliku zajedno sa Telemachom aktivno pridonosite brizi za okoliš i očuvanju prirodnih resursa za buduće generacije kroz smanjenu uporabu papira. Ako ipak želite primati račun u papirnatom obliku, to možete zatražiti na Telemach prodajnom mjestu ili pozivom Službi za korisnike.