{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.packageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Osiguranje zaslona

{{cartItem.screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti u vezi ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u drugu svrhu. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}

Nemate signala?
Provjerimo u čemu je problem

Ako imate poteškoću sa signalom molimo vas da prvo pokušate ugasiti i ponovno upaliti vaš mobilni uređaj. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Molimo provjerite imate li u postavkama uređaja odabran automatski odabir 2G (GSM) i 3G (WCDMA) mreže.

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. Je li vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Posjetite neko od naših prodajnih mjesta kako bi pokušali utvrditi i riješiti poteškoću.

Jeste li primijetili da i drugi korisnici Telemach mreže imaju istu poteškoću?

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko do naših prodajnih mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Rješavanje vaše poteškoće zahtjeva detaljniju provjeru. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko do naših prodajnih mjesta Telemach prodajna mjest kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Rješavanje vaše poteškoće zahtjeva detaljniju provjeru. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.

Postavite automatski odabir u postavkama mreže. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je da smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. Je li vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Posjetite neko od naših prodajnih mjesta kako bi pokušali utvrditi i riješiti poteškoću.

Jeste li primijetili da i drugi korisnici Telemach mreže imaju istu poteškoću?

Rješavanje vaše poteškoće zahtjeva detaljniju provjeru. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo posjetite neko od naših prodajnih mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Rješavanje vaše poteškoće zahtjeva detaljniju provjeru. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.

Niste pronašli odgovor
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb