Molimo provjerite stanje vašeg računa ili podatkovnih paketa. Stanje računa možete provjeriti tako da ukucate *130# i pritisnete tipku za pozivanje. Stanje podatkovnog paketa unutar tarife možete provjeriti tako da ukucate *150*8#, a stanje dodatnog podatkovnog paketa možete provjeriti tako da ukucate *150*3#.
Molimo, obnovite svoj račun bonom putem naše web usluge Kupi bon ili aktivirajte neki od podatkovnih paketa. Nakon obnove računa/aktivacije paketa pokušajte se spojiti na Internet.
Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel.
Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?
Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel.
Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?
Molimo provjerite stanje vašeg računa ili podatkovnih paketa. Stanje računa možete provjeriti tako da ukucate *130# i pritisnete tipku za pozivanje. Stanje podatkovnog paketa unutar tarife možete provjeriti tako da ukucate *150*8#, a stanje dodatnog podatkovnog paketa možete provjeriti tako da ukucate *150*3#.
Molimo, obnovite svoj račun bonom putem naše web usluge Kupi bon ili aktivirajte neki od podatkovnih paketa. Nakon obnove računa/aktivacije paketa pokušajte otvoriti željenu stranicu.
Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.
Nadoplatite svoj račun ili aktivirajte neku od podatkovnih opcija za mobilni Internet na bonove, te se nakon nadoplate/aktivacije pokušajte spojiti na Internet.
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Daljnje rješavanje vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Daljnje rješavanje vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Molimo vas posjetite http://www.carnet.hr (CARNet) za dodatnu pomoć ili nazovite CARNetovu službu za korisnike na 0800 227 638 kako bi provjerili ispravnost vaših korisničkih podataka.
Super! Drago nam je što smo vam pomogli.
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.
Nadoplatite svoj račun ili aktivirajte neku od podatkovnih opcija za mobilni Internet na bonove, te nakon nadoplate/aktivacije pokušajte otvoriti željenu stranicu.
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Daljnje rješavanje vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Daljnje rješavanje vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Molimo vas posjetite http://www.carnet.hr za dodatnu pomoć ili nazovite CARNetovu službu za korisnike na 0800 227 638 kako bi provjerili ispravnost vaših korisničkih podataka.
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju.
Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Daljnje rješavanje vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Daljnje rješavanje vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.
Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Molimo vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemacha putem koje vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?
Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel.
Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?
Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.
Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel.
Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama. Je li vam ovo pomoglo?
Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.
Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel.
Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?
Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.
Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje Vašeg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?
Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje vašeg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?
Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje vašeg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?
Instalirajte program Telemach mobilni internet prema i preuzmite upute za instalaciju programa.
Provjerite je li vam uključena opcija podatkovnog prometa.
U izborniku na vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings - Dodatno/More settings – Mobilne mreže/Mobile networks.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Mobile data. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming .
Za iPhone mobilni uređaj:
U izborniku na vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings-------Općenito/General-------Mreža/Network ili Podatkovno/Cellular.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Cellular dana. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming..
Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!
Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje vašeg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?
Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje Vašeg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?
Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel.
Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?
Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko do naših prodajnih mjesta (Telemach prodajna mjesta) kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.
Molimo provjerite stanje računa i podatkovnih opcija. Stanje računa možete provjeriti putem aplikacije za korištenje mobilnog interenta putem računala, portala Telemach.
Nadoplatite svoj račun ili aktivirajte neku od podatkovnih opcija za mobilni Internet na bonove, te nakon nadoplate/aktivacije pokušajte otvoriti željenu stranicu.
Provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 3G/4G tehnologije). Preporučeno je odabrati automatski odabir signala prijenosa podataka. Za više uputa pogledajte u uputama za korištenje aplikacija za spajanje na Internet putem računala. Je li vam ovo pomoglo?
Provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 3G/4G tehnologije). Preporučeno je odabrati automatski odabir signala prijenosa podataka. Za više uputa pogledajte u uputama za korištenje aplikacija za spajanje na Internet putem računala. Je li vam ovo pomoglo?
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb