{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Osiguranje zaslona

{{cartItem.screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti u vezi ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u drugu svrhu. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}

Ne možete pristupiti internetu?
Slijedite upute i riješite problem

Odaberite uređaj s kojim imate poteškoća prilikom spajanja na Internet

Nakratko isključite i ponovno uključite mobilni uređaj. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Prikazuje li se na vašem uređaju oznaka podatkovne veze (GPRS, EDGE, 3G, HSDPA)?

Koristite li Telemach broj na bonove ili na pretplatu?

Molimo provjerite stanje vašeg računa ili podatkovnih paketa. Stanje računa možete provjeriti tako da ukucate *130# i pritisnete tipku za pozivanje. Stanje podatkovnog paketa unutar tarife možete provjeriti tako da ukucate *150*8#, a stanje dodatnog podatkovnog paketa možete provjeriti tako da ukucate *150*3#.

Molimo, obnovite svoj račun bonom putem naše web usluge Kupi bon ili aktivirajte neki od podatkovnih paketa. Nakon obnove računa/aktivacije paketa pokušajte se spojiti na Internet.

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Koristite li Telemach broj na bonove ili na pretplatu?

Molimo provjerite stanje vašeg računa ili podatkovnih paketa. Stanje računa možete provjeriti tako da ukucate *130# i pritisnete tipku za pozivanje. Stanje podatkovnog paketa unutar tarife možete provjeriti tako da ukucate *150*8#, a stanje dodatnog podatkovnog paketa možete provjeriti tako da ukucate *150*3#.

Molimo, obnovite svoj račun bonom putem naše web usluge Kupi bon ili aktivirajte neki od podatkovnih paketa. Nakon obnove računa/aktivacije paketa pokušajte otvoriti željenu stranicu.

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Nadoplatite svoj račun ili aktivirajte neku od podatkovnih opcija za mobilni Internet na bonove, te se nakon nadoplate/aktivacije pokušajte spojiti na Internet.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Daljnje rješavanje vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Daljnje rješavanje vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Molimo vas posjetite http://www.carnet.hr (CARNet) za dodatnu pomoć ili nazovite CARNetovu službu za korisnike na 0800 227 638 kako bi provjerili ispravnost vaših korisničkih podataka.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Nadoplatite svoj račun ili aktivirajte neku od podatkovnih opcija za mobilni Internet na bonove, te nakon nadoplate/aktivacije pokušajte otvoriti željenu stranicu.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Daljnje rješavanje vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Daljnje rješavanje vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Molimo vas posjetite http://www.carnet.hr za dodatnu pomoć ili nazovite CARNetovu službu za korisnike na 0800 227 638 kako bi provjerili ispravnost vaših korisničkih podataka.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju.

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Daljnje rješavanje vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Daljnje rješavanje vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja. Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Molimo vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemacha putem koje vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Telemach usluge.

Molimo vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemach putem koje vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Kako bi otklonili poteškoću molimo vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje Vašeg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja zahtijeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja.

Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje vašeg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja zahtijeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja.

Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje vašeg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja zahtijeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja.

Instalirajte program Telemach mobilni internet prema i preuzmite upute za instalaciju programa.

Provjerite je li vam uključena opcija podatkovnog prometa. U izborniku na vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings - Dodatno/More settings – Mobilne mreže/Mobile networks. U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Mobile data. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming .

Za iPhone mobilni uređaj:
U izborniku na vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings-------Općenito/General-------Mreža/Network ili Podatkovno/Cellular.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Cellular dana. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

.

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje vašeg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg mobilnog uređaja.

Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje Vašeg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg mobilnog uređaja.

Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja.

Super! Drago nam je što smo vam uspjeli pomoći. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg uređaja.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja zahtijeva detaljnu provjeru postavki vašeg uređaja.

Nakratko isključite i ponovno uključite router. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Možete li se spojiti na bežičnu mrežu routera?

Provjerite razinu signala putem indikatora jačine signala koji se nalazi na samom uređaju.

Vaša mobilna mreža ima loš prijem. Pomaknite router na mjesto s boljim prijemom. (npr. bliže prozoru). Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Kontaktirajte nas

Jeste li primijetili da i drugi korisnici Telemach mreže imaju istu poteškoću?

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko do naših prodajnih mjesta (Telemach prodajna mjesta) kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Vratite router na njegove tvorničke postavke. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Kontaktirajte nas

Koristite li pokućni internet na bonove ili na pretplatu?

Molimo provjerite stanje računa i podatkovnih opcija. Stanje računa možete provjeriti putem aplikacije za korištenje mobilnog interenta putem računala, portala Telemach.

Nadoplatite svoj račun ili aktivirajte neku od podatkovnih opcija za mobilni Internet na bonove, te nakon nadoplate/aktivacije pokušajte otvoriti željenu stranicu.

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozzila Firefox). Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Pokušajte svoj router spojiti na drugi uređaj. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 3G/4G tehnologije). Preporučeno je odabrati automatski odabir signala prijenosa podataka. Za više uputa pogledajte u uputama za korištenje aplikacija za spajanje na Internet putem računala. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Kontaktirajte nas

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 3G/4G tehnologije). Preporučeno je odabrati automatski odabir signala prijenosa podataka. Za više uputa pogledajte u uputama za korištenje aplikacija za spajanje na Internet putem računala. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam uspjeli pomoći. Uživajte u surfanju!

Kontaktirajte nas

Niste pronašli odgovor
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb