Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Informacije o obradi Vaših osobnih podataka.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Informacije o obradi Vaših osobnih podataka.

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}

Ne možete pristupiti internetu?
Slijedite upute i riješite problem

Odaberite s čim imate poteškoća prilikom spajanja na Internet

Nakratko isključite i ponovno uključite router. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Spajate li se preko LAN kabla (žice) ili preko WLAN-a (WiFi)?

Svijetli li indikator WLAN signala na routeru?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Jeste li primijetili da i drugi uređaji ili korisnici Telemach mreže imaju istu poteškoću?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Pokušajte spojiti neki drugi uređaj na WiFi. Je li to pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Jesu li sve žice i kablovi dobro spojeni?

Prema uputstvima za korištenje koje ste dobili, povežite uređaj s routerom. Je li to pomoglo?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Vidite li fizička oštećenja na kablovima i žicama?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Nakratko isključite i ponovno uključite router. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Spajate li se preko LAN kabla (žice) ili preko WLAN-a (WiFi)?

Svijetli li indikator WLAN signala na routeru?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Spojite se na WLAN 5GHz frekvenciju (umjesto na 2,4GHz) - potrebno je odabrati mrežu koja u nazivu završava na -5. Izvršite mjerenje brzine putem HAKOMetra Plus. Je li ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Jeste li primijetili da i drugi uređaji ili korisnici Telemach mreže imaju istu poteškoću?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Pokušajte spojiti neki drugi uređaj na WiFi. Je li to pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Izvršite mjerenje brzine putem HAKOMetra. Je li ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Jeste li primijetili da i drugi uređaji ili korisnici Telemach mreže imaju istu poteškoću?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Pokušajte spojiti neki drugi uređaj na WiFi. Je li to pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtjeva detaljnu provjeru, stoga vas molimo da nas kontaktirate.

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. APN mora biti telemach.hr. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Molimo vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemacha putem koje vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Telemacha putem koje vas obavještavamo o dostizanju limita potrošnje/osiguranja naplate?

Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2G/3G/4G tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje va?eg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. APN mora biti telemch.hr. Je li vam ovo pomoglo?

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg mobilnog uređaja.

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Nakratko isključite i ponovno uključite mobilni uređaj. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Prikazuje li se na vašem uređaju oznaka podatkovne veze (GPRS, EDGE, 3G, 4G, HSDPA)?

Provjerite je li vam uključena opcija podatkovnog prometa. U izborniku na vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings - Dodatno/More settings ? Mobilne mreže/Mobile networks. U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Mobile data. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming. Za iPhone mobilni uređaj: U izborniku na vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings-------Općenito/General-------Mreža/Network ili Podatkovno/Cellular. U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Cellular dana. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Posjetite neko od Telemach prodajnih mjesta kako bi pokušali utvrditi i riješiti pote?koću.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg mobilnog uređaja.

Koristite li Telemach broj na bonove ili na pretplatu?

Molimo vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Telemach usluge.

Kako bi otklonili poteškoću molimo vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Posjetite neko od Telemach prodajnih mjesta kako bi pokušali utvrditi i riješiti poteškoću.

Molimo provjerite stanje vašeg računa ili podatkovnih paketa. Stanje računa možete provjeriti tako da ukucate *130# i pritisnete tipku za pozivanje. Stanje podatkovnog paketa unutar tarife možete provjeriti tako da ukucate *150*8#, a stanje dodatnog podatkovnog paketa možete provjeriti tako da ukucate *150*3#.

Molimo, obnovite svoj račun bonom putem naše web usluge Kupi bon ili aktivirajte neki od podatkovnih paketa. Nakon obnove računa/aktivacije paketa pokušajte se spojiti na Internet.

Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2G/3G/4G tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje vašeg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. APN mora biti telemach.hr Je li vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Posjetite neko od Telemach prodajnih mjesta kako bi pokušali utvrditi i riješiti poteškoću.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg mobilnog uređaja.

Koristite li Telemach broj na bonove ili na pretplatu?

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2G/3G/4G tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje va?eg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. APN mora biti telemach.hr. Je li vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće mo?e biti u vašem uređaju. Posjetite neko od Telemach prodajnih mjesta kako bi pokušali utvrditi i riješiti poteškoću.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg mobilnog uređaja.

Molimo provjerite stanje vašeg računa ili podatkovnih paketa. Stanje računa možete provjeriti tako da ukucate *130# i pritisnete tipku za pozivanje. Stanje podatkovnog paketa unutar tarife možete provjeriti tako da ukucate *150*8#, a stanje dodatnog podatkovnog paketa možete provjeriti tako da ukucate *150*3#.

Molimo, obnovite svoj račun bonom putem naše web usluge Kupi bon ili aktivirajte neki od podatkovnih paketa. Nakon obnove računa/aktivacije paketa pokušajte se spojiti na Internet.

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za va? uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2G/3G/4G tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje vašeg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. APN mora biti telemach.hr. Je li vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Posjetite neko od Telemach prodajnih mjesta kako bi pokušali utvrditi i riješiti poteškoću.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg mobilnog uređaja.

Koristite li Telemach broj na bonove ili na pretplatu?

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2G/3G/4G tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje va?eg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. APN mora biti telemach.hr. Je li vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Posjetite neko od Telemach prodajnih mjesta kako bi pokušali utvrditi i riješiti poteškoću.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg mobilnog uređaja.

Molimo provjerite stanje vašeg računa ili podatkovnih paketa. Stanje računa možete provjeriti tako da ukucate *130# i pritisnete tipku za pozivanje. Stanje podatkovnog paketa unutar tarife možete provjeriti tako da ukucate *150*8#, a stanje dodatnog podatkovnog paketa možete provjeriti tako da ukucate *150*3#.

Molimo, obnovite svoj račun bonom putem naše web usluge Kupi bon ili aktivirajte neki od podatkovnih paketa. Nakon obnove računa/aktivacije paketa pokušajte se spojiti na Internet.

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Telemach na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Molimo vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2G/3G/4G tehnologije) na vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na vašem mobilnom uređaju molimo vas provjerite u uputama za korištenje vašeg mobilnog uređaja. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. APN mora biti telemach.hr. Je li vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Posjetite neko od Telemach prodajnih mjesta kako bi pokušali utvrditi i riješiti poteškoću.

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki vašeg mobilnog uređaja.

Nakratko isključite i ponovno uključite router. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Možete li se spojiti na bežičnu mrežu routera?

Vratite router na njegove tvorničke postavke. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. APN mora biti internet.telemach.hr. Je li vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko od Telemach prodajnih mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Provjerite razinu signala putem indikatora jačine signala koji se nalazi na samom uređaju.

Vaša mobilna mreža ima loš prijem. Pomaknite router na mjesto s boljim prijemom. (npr. bliže prozoru). Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. APN mora biti internet.telemach.hr. Je li vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko od Zelemach prodajnih mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Jeste li primijetili da i drugi korisnici Telemach mreže imaju istu poteškoću?

Hvala vam na odgovoru.

Hvala vam na odgovoru.

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. APN mora biti internet.telemach.hr. Je li vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko od Telemach prodajnih mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Koristite li mobilni internet na bonove ili na pretplatu?

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 3G/4G tehnologije). Preporučeno je odabrati automatski odabir signala prijenosa podataka. Za više uputa pogledajte u uputama za korištenje aplikacija za spajanje na Internet putem računala. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. APN mora biti internet.telemach.hr. Je li vam ovo pomoglo?

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko od Telemach prodajna mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Molimo provjerite stanje računa i podatkovnih opcija. Stanje računa možete provjeriti putem aplikacije za korištenje mobilnog interenta putem računala, aplikacije/portala Telemach.

Nadoplatite svoj račun ili aktivirajte neku od podatkovnih opcija za mobilni Internet na bonove, te nakon nadoplate/aktivacije pokušajte otvoriti željenu stranicu.

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 3G/4G tehnologije). Preporučeno je odabrati automatski odabir signala prijenosa podataka. Za više uputa pogledajte u uputama za korištenje aplikacija za spajanje na Internet putem računala. Je li vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Telemach uslugama!

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. APN mora biti internet.telemach.hr. Je li vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u vašem uređaju. Molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu.

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko od Telemach prodajna mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?