Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}
Devices

Upravljaj pristupom internetu na Telemach mobilnoj mreži

Devices

Sigurnost na prvom mjestu

Devices

Sigurnost za najmlađe

Devices

Zaustavi pristup internetu

Devices

Upravljaj mobilnim uređajima

EON Connect u 5G mobilnim paketima

Start

  • 12 GB
  • Neograničeno minuta i SMS
  • EON Connect

11,80 EUR

88,91 KN

mjesečno

Top

  • 60 GB
  • Neograničeno minuta i SMS
  • EON Connect

19,39 EUR

146,09 KN

mjesečno

Unlimited

  • Neograničeno GB*
  • Neograničeno minuta i SMS
  • EON Connect

24,80 EUR

186,86 KN

mjesečno

*Neograničeno korištenje po maksimalno dostupnoj brzini nakon potrošenih 10 GB u danu omogućeno je slanjem SMS poruke NASTAVI neograničeni broj puta. Brzina ovisi o razini 5G signala i pokrivenosti, modelu uređaja i trenutnoj opterećenosti mreže.

Jednostavna aktivacija uz aplikaciju Telemach

Activation

Preuzmi aplikaciju EON Connect putem Google Play trgovine, iOS App trgovine ili Huawei App Gallery.

Activation

Odaberi jezik i operatora te nastavi prijavu.

Activation

Prijavi se s korisničkim podacima računa na aplikaciji Telemach.

Activation

Uspješnom prijavom u aplikaciju omogućuješ upravljanje pristupm internetu na Telemach mobilnoj mreži.

Top pitanja o eon connectu

  1. Što je EON Connect?

    EON Connect je aplikacija koja omogućava postavljanje određenih sigurnosnih kontrola koje se primjenjuju pri korištenju interneta na mobitelu.

  2. Kako se mogu prijaviti u EON Connect?

    Za prijavu u EON Connect potrebno je imati kreiran korisnički račun u aplikaciji Telemach s kojima se možete prijaviti u EON Connect aplikaciju. Ako nemate kreiran korisnički račun u aplikaciji Telemach nećete moći pristupiti EON Connectu.

  3. Kome je dostupna usluga?

    Uslugu EON Connect mogu bez dodatne naknade koristiti svi Telemach pretplatnici mobilnih paketa START, TOP, UNLIMITED i UNLIMITED PRO.

  4. Mogu li koristiti EON Connect ako sam spojen na WiFi preko fiksne mreže?

    EON Connect aplikacija primjenjiva je isključivo pri korištenju podatkovnog prometa u Telemach mobilnoj mreži.

  5. Mogu li sam odabrati web stranice ili aplikacije kojima želim blokirati pristup?

    Ovakva funkcionalnost trenutno nije dostupna.

  6. Imam uključenu opciju Sigurnost – kako me ona štiti na internetu?

    U slučaju pristupa na web stranicu ili aplikaciju koja je unaprijed prepoznata kao zlonamjerna, EON Connect će vas spriječiti od pristupa na takvu stranicu. Usluga prvenstveno onemogućava pristup zlonamjernim i zaraženim stranicama. U slučaju da je vaš mobilni uređaj već zaražen, potrebno je preuzeti jedan od antivirusnih programa sa Google/Apple trgovine koji će uređaj očistiti.

  7. Koje platforme podržavaju EON Connect?

    - Android mobilni uređaji i tableti od verzije 5.0. i dalje

    - iOS mobilni uređaji i tableti od verzije 10.0 i dalje

  8. Gdje mogu preuzeti EON Connect aplikaciju?

    EON Connect aplikaciju preuzmite na App Store-u za iOS uređaje, na Google trgovini za Android i App Gallery za Huawei uređaje.

  9. Mogu li ukloniti broj s EON Connect-a ?

    Broj sa EON Connect-a možete ukloniti tako da stisnete na željeni broj te odaberete opciju "Ukloni broj" i broj vam više neće biti aktivan unutar EON Connect aplikacije.