{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti u vezi ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u drugu svrhu. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}

Provjera potrošnje mobilnog interneta na bonove

Ako ste korisnik neke od tarifa za mobilni internet na bonove, svoju trenutnu potrošnju te stanje podatkovnog prometa možete provjeriti putem aplikacije Telemach.


Cijene i valjanost bonova

Od 1.4.2021. svoj račun možete nadoplatiti sljedećim bonovima: 

Bon

Vrijednost bona

Valjanost bona

Telemach bon 15 kn

15 kn

90 dana

Telemach bon 30 kn

30 kn

90 dana

Telemach bon 60 kn

60 kn

90 dana

Telemach bon 120 kn

120 kn

150 dana

Telemach bon 240 kn

240 kn

250 dana


*Cijena svakog bona uključuje PDV.

Rokovi uporabe bonova se ne zbrajaju, nego se primjenjuje rok bona s duljim trajanjem.

Po isteku valjanosti bona bit će vam dostupne samo usluge dolaznih poziva i SMS poruka tijekom sljedećih 180 dana. U tom razdoblju svoj račun možete nadoplatiti bonom kako biste ponovno mogli koristiti i odlazne usluge.

Ako ne nadoplatite račun u razdoblju od 180 dana, po isteku valjanosti bona broj se trajno ukida.
Novim iznosima smo povećali bonuse koje ostvarujete pri kupovini tako da od sada prilikom nadoplate kroz aplikaciju Telemach ili u našem webshopu birate između bogatih bonus kuna i megabajta:

 

Bon

Bonus kn

Bonus MB

Telemach bon 15 kn

0,00 kn

0

Telemach bon 30 kn

7,50 kn

300

Telemach bon 60 kn

15,00 kn

600

Telemach bon 120 kn

30,00 kn

1.200

Telemach bon 240 kn

60,00 kn

2.400

Sve ranije kupljene bonove možete aktivirati do datuma isteka naznačenog na samom bonu.

Nadoplata računa na bonove

Ako želite nadoplatiti svoj ili neki drugi Telemach račun na bonove, na raspolaganju imate nekoliko načina:

- putem usluge Kupi bon na našem webshopu
- putem aplikacije Telemach
- na Telemach prodajnim mjestima
- putem usluge SMS sponzor
- u maloprodajnim trgovinama, kioscima, benzinskim postajama, Hrvatskoj Pošti i Internet bankarstvima putem unosa koda s bona


Putem koda s bona
Ako želite nadoplatu vašeg računa na bonove:
- utipkajte *131*, kod s bona i znak za ljestve #, zatim pritisnite tipku za poziv (*131*kod#, tipka za poziv) ili
- učinite to putem govornog automata pozivom na broj 095 1000 444 te slijedeći upute izbornika

Ako želite nadoplatu nekog drugog Telemach računa na bonove:
- utipkajte *140*, kod s bona*, Telemach broj na bonove koji želite nadoplatiti i znak za ljestve #, zatim pritisnite tipku za poziv (*140*kod*09xzzzzzzz#, tipka za poziv).

  1. Kako mogu nadoplatiti Telemach račun na bonove?

    Svoj Telemach račun na bonove možete nadoplatiti tako da utipkate *131*13-znamenkasti broj s bona# i pritisnete tipku za poziv

    Neki drugi Telemach račun na bonove putem koda možete nadoplatiti na način da utipkate *140*, kod s bona*, Telemach broj na bonove koji želite nadoplatiti i znak za ljestve #, zatim pritisnete tipku za poziv (*140*kod*09xzzzzzzz# i tipka za poziv). 

    Osim putem koda s bona, svoj ili neki drugi Telemach račun na bonove možete nadoplatiti i: 

    - na Telemach prodajnim mjestima

    - putem portala/aplikacije Telemach 

    - putem usluge Kupi bon na našem webshopu 

    - putem usluge SMS sponzor

  2. Koje su cijene bonova?

    Bon

    Vrijednost bona

    Telemach bon 15 kn

    15 kn

    Telemach bon 30 kn

    30 kn

    Telemach bon 60 kn

    60 kn

    Telemach bon 120 kn

    120 kn

    Telemach bon 240 kn

    240 kn

    *Cijena svakog bona uključuje PDV.

  3. Koja je valjanost bonova?

    Ovisno o iznosu nadoplate, valjanost tj. rokovi uporabe bonova su sljedeći: 

    - 90 dana za nadoplatu Telemach bonom 15 kn
    - 90 dana za nadoplatu Telemach bonom 30 kn
    - 90 dana za nadoplatu Telemach bonom 60 kn
    - 150 dana za nadoplatu Telemach bonom 120 kn
    - 250 dana za nadoplatu Telemach bonom 240 kn


    Rokovi uporabe bonova se ne zbrajaju, nego se primjenjuje rok bona s duljim trajanjem.  

  4. Kako mogu provjeriti valjanost svog računa na bonove?

    Stanje i valjanost svog Telemach računa na bonove možete provjeriti tako da utipkate *130# i pritisnete tipku za poziv.

Niste pronašli odgovor
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb