{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj
{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN
Osiguranje naplate je novčani iznos koji se dodjeljuje po pretplatničkom broju prema zadanim Telemach pravilima u svrhu pružanja usluga.
Telemach pravila za osiguranje naplate propisuju kriterije prema kojima se potrošnja pojedinog pretplatnika smatra rizičnom i/ili nenaplativom.
Telemach zadržava pravo, ali ne preuzima i obvezu, privremeno isključiti vašu Telemach SIM karticu ako prekoračite iznos potrošnje određen sukladno Telemach pravilima za osiguranje naplate u tom obračunskom razdoblju. Ako nastupi privremeno isključenje Telemach SIM kartice, a želite nastaviti koristiti Telemach usluge, možete kao osiguranje plaćanja uplatiti iznos o kojem će vas informirati Služba za korisnike prilikom kontakta s istom. Ako imate više pretplatničkih brojeva u Telemach mreži, Pravila će se primjenjivati pojedinačno prema svakom od tih brojeva. Možete zatražiti i povećanje iznosa određenog Pravilima jednom u dva mjeseca, a Telemach zadržava pravo odbiti takav zahtjev u skladu s Telemach politikom upravljanja rizikom.
Početna potrošnja određena Telemach pravilima za osiguranje naplate iznad iznosa mjesečne naknade za nove poslovne Telemach korisnike dodjeljuje se ovisno o tarifnom modelu, dok je za privatne pretplatnike početno osiguranje naplate 53,09 EUR | 400 KN.
Ako nastupi privremeno isključenje, a želite nastaviti koristiti Telemach usluge, možete kao osiguranje plaćanja usluga uplatiti iznos o kojem će vas informirati Služba za korisnike prilikom kontakta. Ako imate više pretplatničkih brojeva u Telemach mreži, Telemach pravila za osiguranje naplate primjenjivat će se pojedinačno prema svakom od tih pretplatničkih brojeva. Možete zatražiti povećanje iznosa određenog Telemach pravilima za osiguranje naplate. Telemach zadržava pravo odbiti takav zahtjev u skladu s Telemach pravilima upravljanja rizikom.
Ako ste poslovni korisnik, trajno povećanje iznosa određenog Telemach pravilima za osiguranje naplate možete zatražiti podnošenjem pisanog zahtjeva uz kopiju osobne iskaznice ovlaštene osobe u Službu za korisnike e-mailom ili poštom. Zahtjev treba sadržavati pečat tvrtke. Telemach zadržava pravo odbiti takav zahtjev u skladu s Telemach politikom upravljanja rizikom.
Ako ste privatni korisnik, trajno povećanje iznosa određenog Telemach pravilima za osiguranje naplate možete zatražiti podnošenjem pisanog zahtjeva uz kopiju osobne iskaznice u Službu za korisnike e-mailom ili poštom. Telemach zadržava pravo odbiti takav zahtjev u skladu s Telemach politikom upravljanja rizikom.
Ako ste poslovni korisnik, možete privremeno povećati iznos osiguranja naplate tako da u traženom obračunskom razdoblju povećate iznos koji vaša potrošnja smije prelaziti i to pozivom u Službu za korisnike te uplatom pologa o kojem će vas informirati Služba za korisnike prilikom vašeg kontakta. Istekom obračunskog razdoblja u kojem je iznos bio privremeno povećan vratit će vam se početni iznos, a vaš račun bit će umanjen za uplaćeni iznos pologa. Ako na kraju obračunskog razdoblja nije potrošen sav polog, potrebno je ponoviti opisani postupak za privremeno povećanje ili će vam sljedeći račun opet biti umanjen za preostala sredstva iz pologa.
Ako ste privatni korisnik, možete privremeno povećati iznos osiguranja naplate tako da u traženom obračunskom razdoblju povećate iznos koji vaša potrošnja smije prelaziti i to pozivom u Službu za korisnike te uplatom pologa o kojem će vas informirati Služba za korisnike prilikom vašeg kontakta. Istekom obračunskog razdoblja u kojem je iznos bio privremeno povećan vratit će vam se početni iznos.
Telemach zadržava pravo, ali ne preuzima i obvezu, privremeno isključiti Telemach SIM karticu ako dosegnete iznos potrošnje određen Telemach pravilima o osiguranju naplate u tom obračunskom razdoblju.