Promjena korisničkih podataka
Pozivom Službi za korisnike možete promijeniti:
- e-mail adresu
- adresu za dostavu računa
- kontakt broj
Putem pisanog zahtjeva upućenog Službi za korisnike možete zatražiti izmjenu korisničkih podataka zbog pravopisne greške, promjene prezimena ili adrese prebivališta. Uz zahtjev trebate priložiti preslike dokumenata koji dokazuju zatraženu promjenu.
Ako ste
poslovni korisnik, putem pisanog zahtjeva upućenog Službi za korisnike možete zatražiti izmjenu sljedećih korisničkih podataka:
- adresu/sjedište tvrtke (trebate priložiti preslike dokumenata koji dokazuju zatraženu promjenu)
- OIB tvrtke (trebate priložiti preslike dokumenata koji dokazuju zatraženu promjenu)
- naziv tvrtke (trebate priložiti preslike dokumenata koji dokazuju zatraženu promjenu)
- promjenu ili dodavanje ovlaštene osobe (trebate poslati zahtjev s pečatom i potpisom aktualne
- ovlaštene osobe, rješenje iz sudskog registra i presliku obje strane osobne iskaznice nove ovlaštene osobe)
- promjenu ili imenovanje kontakt osobe (trebate poslati zahtjev s pečatom i potpisom ovlaštene osobe)