{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak prva 3 mjeseca: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} kn/mj

Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " nakon 3 mjeseca" : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}
Zahvaljujući roaming usluzi Telemach korisnici mogu obavljati pozive, slati SMS poruke i koristiti podatkovni promet iz inozemstva. Ukoliko uskoro putujete u inozemstvo savjetujemo vam da provjerite informacije o zemlji u koju putujete. 

Ukoliko putujete u zemlje Europske unije, Norvešku, Island ili Lihtenštajn svakako pogledajte koje novosti oko cijena u roamingu između zemalja članica EU/EEA donosi nova EU roaming regulacija. Sve o novoj "Roam Like At Home" regulaciji pročitajte na stranici EU roaming regulacija.

Ukoliko putujete u zemlje Sjeverne i Južne Amerike, provjerite na kojim frekvencijama radi vaš mobilni uređaj jer tamošnji mobilni operateri koriste frekvencije drugačije od onih koje se koriste u Europi (Sjeverna i Južna Amerika 850/1700/1900). Za ostale detalje obratite se Službi za korisnike.

Pregled destinacija na kojima su dostupne roaming usluge te cijene usluga u pojedinim zonama provjerite  ovdje.

Navedene cijene su informativnog karaktera ta za njihovu točnost molimo provjerite službeni Telemach cjenik.


LTE ROAMING
LTE/4G roaming je omogućen kod sljedećih partnerskih mreža. Saznaj više.

5G ROAMING PARTNERI
Provjeri popis 5G roaming partnera. Saznaj više.

  1. Je li moguće postaviti ograničenja potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

    Da, prema propisima Europske unije koje primjenjujemo korisnici se zaštićuju od prevelikih računa za pristup internetu u roamingu na način da se svim korisnicima inicijalno postavlja limit potrošnje podatkovnog prometa na 350 kn. 

  2. Je li moguće postaviti ograničenje potrošnje podatkovnog prometa i za roaming izvan EU?

    Da. Ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu odnosi se na sav podatkovni roaming promet, bez obzira na roaming zonu u kojoj se nalazite.

  3. Što će se dogoditi kada dosegnem ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

    Primit ćete SMS obavijest na 80% ograničenja podatkovnog prometa, i potom i na 100% dosegnutog limita. U SMS obavijesti su upute kako nastaviti surfati - slanjem ključne riječi ROAMSURF na 13882. Ukoliko ne pošaljete ključnu riječ za nastavak surfanja, pristup internetu u roamingu neće više biti moguć u tekućem mjesecu.

  4. Što ako dosegnem limit, ali ne pošaljem ROAMSURF na 13882?

    U tom slučaju nećete više moći koristiti podatkovne usluge u roamingu do kraja tekućeg mjeseca; dok će i dalje u tekućem mjesecu normalno raditi SMS i govorne usluge.

  5. Mogu li nakon dosezanja ograničenja potrošnje podatkovnog prometa nastaviti surfati?

    Da, ukoliko za nastavak surfanja pošaljete SMS sadržaja ROAMSURF na 13882 moći ćete neometano nastaviti surfati. Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

  6. Što se događa s limitom nakon što pošaljem ROAMSURF na 13882?

    ROAMSURF na 13882 resetira vaš limit. Primjerice, limit je bio 100 kn, dosegnuli ste ga, i nakon toga poslali ste ROAMSURF na 13882, zabrana podatkovnog prometa se ukida, opet možete surfati, a limit se opet postavlja na 100 kn i kreće ispočetka.

  7. Koliko puta u jednom mjesecu mogu poslati ROAMSURF na 13882?

    Neograničeno puta možete resetirati ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu slanjem ključne riječi ROAMSURF na 13882.

     
  8. Kolika je cijena pristupa internetu iz roaminga ako pošaljem ROAMSURF na 13882 i nastavim surfati i nakon dosezanja ograničenja potrošnje podatkovnog prometa?

    Cijena pristupa internetu u roamingu ista je prije i poslije dosezanja limita, i ovisi o zoni u kojoj se nalazite. Ako ste u roamingu unutar EU zone, cijena pristupa internetu je 0,0184 kn/MB (kn/megabajtu).

     
  9. Mogu li promijeniti iznos na koji je ograničena potrošnja podatkovnog prometa u roamingu?

    Svim Telemach korisnicima automatski je postavljen limit od 350 kn kao najveća moguća potrošnja podatkovnog prometa u roamingu. Moguće je postaviti niže limite od 100 kn ili 200 kn, slanjem SMS poruke sadržaja ROAMLIMIT100 ili ROAMLIMIT200 na broj 13882. Smanjenje limita bit će aktivno unutar nekoliko minuta. Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

  10. Mogu li povećati ili ukinuti ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

    Možete ukinuti limit, slanjem poruke ROAMMAXNE na broj 13882. 
    Podsjećamo da korištenje podatkovnog prometa u inozemstvu može generirati značajno veće troškove na vašem mjesečnom računu.

    Ponovno postavljanje limita na zadnji iznos limita koji ste postavili moguće je slanjem poruke ROAMMAX na 13882. Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

  11. Kako mogu provjeriti koliko mi je podatkovna potrošnja u roamingu?

    Slanjem SMS poruke sadržaja ROAMBALANS na broj 13882 dobit ćeš obavijest koliko je još kn (kuna) podatkovne potrošnje preostalo dok ne dosegneš postavljeni limit.

  12. Što ako imam aktiviran Osobni limit mjesečne potrošnje i ograničenje potrošnje podatkovnog prometa?

    Ako imate aktiviranu uslugu Osobni limit mjesečne potrošnje, vaša ukupna mjesečna potrošnja ne može prijeći iznos koji je postavljen kao Osobni limit, bez obzira na postavljeno ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu.

  13. Je li moguće postaviti limit i za ostale usluge u roamingu, npr. SMS i govorne usluge roamingu?

    Ne.

  14. Naplaćuju li se pozivi iz EU zone prema Službi za korisnike?

    Pozivi iz zemalja EU zone prema broju Službe za korisnike +385 95 1000 444 su besplatni. 

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?