{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti u vezi ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u drugu svrhu. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}

Pokućni internet

Ukoliko ste tek postali korisnik Pokućnog interneta, preporučujemo da, prije nego što spojite svoj Huawei B525 4G WiFi CAT6 router ili B315s - 22 WiFi CAT 4 router za Pokućni internet, pročitate ove kratke upute za podešavanje uređaja i osigurate si nabolje iskustvo u korištenju uređaja.

Upute za ažuriranje routera za Pokućni internet (modeli Huawei B525 4G WiFi CAT6 i B315s - 22 WiFi CAT 4) 

1. Spojite se na bežičnu mrežu routera.
2. Otvorite web preglednik te u adresno polje upišite 192.168.8.1
3. Unesite korisničko ime i lozinku kako biste pristupili postavkama routera. Ako niste samostalno mijenjali podatke za pristup, u postavke routera možete pristupiti s podacima ispod:

Korisničko ime: admin
Lozinka: admin

4. Ako vam se nakon prijave u postavke routera pojavila poruka da je ažuriranje dostupno, kliknite na Ažuriraj. Ako niste dobili poruku za nadogradnju sustava, pri vrhu ekrana kliknite na Ažuriraj i otvorit će vam se dodatne informacije o dostupnoj nadogradnji.

5. Kliknite na Ažuriraj sada i pokrenut će se nadogradnja uređaja.

Kada se pokrene nadogradnja, nemojte ugasiti router ili zatvoriti prozor web preglednika do završetka ažuriranja. U suprotnom može doći do nepovratnog oštećenja uređaja kojeg može otkloniti samo ovlašteni servisni centar.

6. Nakon što ažuriranje završi, router će se resetirati i ponovno pokrenuti. Za ponovni pristup internetu trebate se spojiti na svoju bežičnu mrežu. 

Napomena: Postavke vašeg uređaja koje ste sami postavili (npr. ime mreže, lozinka za WiFi) će se nakon ažuriranja uređaja vratiti na tvorničke postavke. Stoga je nakon ažuriranja sve izmjene i prilagodbe postavki potrebno unijeti iznova.
 
Gore opisani postupak nije potrebno prolaziti ukoliko koristite neki od modela ZTE routera.


Instalacija Pokućnog interneta 

Želite li koristiti mobilni internet putem vašeg računala putem aplikacije za mobilni internet na ovoj stranici možete preuzeti upute za instalaciju aplikacija i korisničke priručnike za korištenje aplikacija!
  
ZTE MF927 White MiFi CAT4
Upute za instalaciju 
  1. Koja se obračunska jedinica koristi za prijenos podataka?

    Obračunska jedinica za prijenos podataka na Telemach signalu iznosi 10 kB, a na T-Mobile signalu 100 kB. 

  2. Što je mobilni širokopojasni pristup internetu?

    Mobilni širokopojasni pristup internetu omogućuje jednostavno i brzo pristupanje internetu preko Telemach Pokućnog interneta bez potrebe za fiksnim priključkom. 

  3. Kako mogu početi koristiti mobilni širokopojasni pristup internetu?

    Potrebno je otići u Telemach centar ili na Telemach ovlašteno prodajno mjesto te odabrati i kupiti/potpisati ugovor za jedan od ponuđenih tarifnih modela i uređaj. Dalje slijedite upute za spajanje koje su priložene uz kupljeni paket. 

  4. Na kojim prodajnim mjestima mogu sklopiti ugovor za Telemach mobilni internet?

    Ugovor za Telemach mobilni internet možete sklopiti u Telemach centru ili na bilo kojem Telemach ovlaštenom prodajnom mjestu.

  5. Kada kupim mobilni širokopojasni pristup internetu, koje su mi usluge dostupne?

    Dostupne su vam usluge prijenosa podataka i SMS. 

  6. Mogu li koristiti svoju trenutnu Telemach govornu SIM karticu za mobilni širokopojasni pristup internetu?

    Ne.

  7. Koje su brzine omogućene pri primanju i slanju podataka?

    Mogu li koristiti svoju trenutnu Telemach govornu SIM karticu za mobilni širokopojasni pristup internetu?Brzine dostupnog interneta i kartu pokrivenosti provjerite ovdje. 

  8. Promjena IP adresa

    Svim MBB korisnicima će se tijekom svibnja dodijeliti privatna (natirana) IP adresa te će javna IP adresa biti ukinuta. Kod većine korisnika neće biti nikakve razlike u korištenju usluge, ali postojat će neke razlike kod naprednog korištenja usluge (npr. neće biti moguć pristup uređajima spojenim na daljinu, poput video nadzora, daljinskog sustava grijanja, spajanja na VPN ili on-line igranja PlayStation-a).

    Ukoliko imate problema u korištenju tih ili sličnih usluga, molimo slijedite ove korake:

    • nakon što Vam Služba za korisnike aktivira besplatni paket koji će omogućiti daljnje korištenje usluge, primit ćete SMS s uputama za ručnu promjenu APN-a u administrativnom sučelju routera koje je potrebno slijediti (promjena sa mobileinternet.tele2.hr na pmbb.tele2.hr)
    • nakon ručnog unosa APN-a router je potrebno gasiti/paliti (isključiti iz struje na 30-ak sekundi, ponovo uključiti i pričekati da se router pokrene)
    • APN je moguće promijeniti jedino pristupom sučelju za konfiguraciju routera i to svaki korisnik može učiniti isključivo sam
    • ako ne možete pristupiti sučelju za konfiguraciju routera jer su korisničko ime ili lozinka neispravni, napravite reset routera na tvorničke postavke (detalji kako to učiniti ovise o modelu routera i možete ih pronaći u priručniku Vašeg routera), a detaljnije upute o ručnoj promjeni APN-a ovisno o vrsti uređaja možete preuzeti ovdje:


    ZTE MF286R
    ZTE MF920V
    HUAWEI B525
    HUAWEI B315
     
Niste pronašli odgovor
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb