{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

Start paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.packageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Osiguranje zaslona

{{cartItem.screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne nam je potrebna zbog identifikacje prilikom kupovine uređaja.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Adresa korištenja


Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: 400,00 kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 kn

{{model.items.count}}

Želite provjeriti pokrivenost signalom u vašem gradu ili mjestu? Zanimaju vas dostupne brzine surfanja? Sve informacije možete saznati ovdje.


Karta pokrivenosti

 

Ako želite provjeriti pokrivenost 4G (LTE)/UMTS/GSM signalom, dovoljno je da u padajućem izborniku u karti pokrivenosti odaberete odgovarajuće naselje.

Za prikaz aplikacije molimo da omogućite funkcionalnost JavaScripta u vašem internet pregledniku. 

Pokrivenost prikazana na karti odnosi se na otvoreni i zatvoreni prostor, no stvarna pokrivenost signalom može odstupati zbog čimbenika poput konfiguracije terena ili ako se nalazite u različitim zatvorenim prostorima.

4G+ signal implementiran je na područjima s najvećim prometom, uključujući područja svih većih gradova i turističkih središta. Pregled trenutne 4G+ pokrivenosti dostupan je na donjoj karti. 


Brzine surfanja


Telemach mreža podržava 4G+/4G(LTE), HSPA, EDGE i GPRS mrežne tehnologije prijenosa podataka.

Najveće moguće brzine u Telemach mreži za ove tehnologije su:

4G+/4G (LTE) – do 150 Mb/s za skidanje podataka (download), do 50 Mb/s za slanje podataka (upload); oznaka na uređaju: 4G ili LTE

- HSPA – do 42 Mb/s za skidanje podataka (download), do 5,7 Mb/s za slanje podataka (upload); oznaka na uređaju: 3G, H ili H+

EDGE – do 236,8 kb/s za skidanje podataka (download), do 118,4 kb/s za slanje podataka (upload); oznaka na uređaju: 3G; najčešća oznaka na uređaju: E

GPRS – do 51,2 kb/s za skidanje podataka (download), do 25,6 kb/s za slanje podataka (upload); oznaka na uređaju: G

Najveće brzine ostvarive su samo u odgovarajućim uvjetima: odgovarajuća razina signala, model uređaja, trenutna opterećenost mreže te korištenje 4G SIM kartice.

Izbor tehnologije pristupa internetu (4G+/4G, HSPA, EDGE, GPRS) ovisi o pokrivenosti lokacija, modelu uređaja i vrsti SIM kartice (3G ili 4G kartica).
  1. Što je to 4G ili 4G+ mreža?

    4G (LTE) je četvrta generacija mobilne mreže koja nasljeđuje 3G mobilnu mrežu i koja vam omogućuje najbrži mobilni internet na vašem mobitelu, tabletu ili računalu te gledanje i dijeljenje video sadržaja u HD rezoluciji. Za korištenje 4G mreže trebate imati uređaj koji podržava 4G mrežu te 4G SIM karticu.   

    4G signal Telemach mreže omogućen je za 98% stanovništva, a dostupnost 4G signala na mjestu vašeg  prebivališta možete provjeriti na karti pokrivenosti.

    Korisnici na 4G ili 4G+ mreži imaju dostupne sljedeće brzine interneta:

    - do 150 Mb/s prilikom skidanja podataka (download) i 50 Mb/s prilikom slanja podataka (upload) za pretplatnike
    - do 75Mb/s prilikom skidanja podataka (download) i 25Mb/s prilikom slanja podataka (upload) za korisnike bonova
    - 4G+ mreža donosi veće brzine surfanja od 4G mreže zbog boljeg korištenja mrežnih resursa koji su trenutno dostupni ako vaš model uređaja podržava 4G+ tehnologiju.

    Također, brzina pristupa internetu ovisi o razini 4G ili 4G+ signala, modelu uređaja i trenutnoj opterećenosti mreže. 

  2. Što 4G+ mreža znači za mene?

    Ako imate 4G+ uređaj, moći ćete koristiti puni potencijal svojeg uređaja, surfajući još brže na 4G+ mreži u odnosu na 4G mrežu. 

  3. Kako mogu omogućiti 4G ili 4G+ mrežu u svom uređaju? Podržava li moj mobitel 4G ili 4G+ mrežu? Kako to mogu provjeriti? Trebam li novu SIM karticu?

    Da biste koristili 4G ili 4G+ mrežu, vaš uređaj treba podržavati 4G+ mrežu i trebate imati 4G SIM karticu. U tom slučaju, na uređaju će biti vidljiva 4G+ oznaka dok surfate u području 4G+ mreže. Iphone uređaji koji podržavaju 4G+ mrežu ne prikazuju oznaku da surfate na 4G+ mreži. 

    Na većini uređaja, u postavkama se ne navodi posebno 4G+ mreža, ali trebate imati uključenu opciju spajanja na 4G signal. Obično se nalazi u postavkama uređaja pod mobilnim mrežama/odabir načina rada koji može biti samo 2G, samo 3G, 3G/2G ili 2G/3G/4G.

    Na internetu možete provjeriti podržava li vaš uređaj 4G+ (LTE) mrežu te koji uređaji u Telemach ponudi podržavaju 4G+ mrežu.

    Provjerite imate li 4G SIM karticu pozivom Službi za korisnike ili posjetite najbliže Telemach prodajno mjesto, gdje ujedno možete i zamijeniti SIM karticu bez naknade ako ona ne podržava 4G signal.

    Brzina pristupa internetu ovisi o razini 4G ili 4G+ signala, modelu uređaja i trenutnoj opterećenosti mreže. 

  4. Postoji li 4G mreža tamo gdje ja živim? Kad će 4G signal doći u moje mjesto/na područje na koje se krećem?

    4G+ signal implementiran je na područjima s najvećim prometom, uključujući područja svih većih gradova i turističkih središta. Da biste ga mogli koristiti, morate imati uređaj koji podržava 4G+ mrežu te 4G SIM karticu. Ako Vaš uređaj podržava 4G+ mrežu i koristite 4G SIM karticu, dok surfate na području 4G+ mreže bit će vidljiva 4G+ oznaka na vašem uređaju. Iphone uređaji koji podržavaju 4G+ signal ne prikazuju oznaku za 4G+ (LTEA) već samo LTE.

    4G signal Telemach mreže omogućen je za 98% stanovništva, a dostupnost 4G signala na lokaciji gdje prebivate možete provjeriti na karti pokrivenosti.

  5. Moram li dodatno plaćati korištenje 4G ili 4G+ mreže?

    Telemach je svim svojim pretplatnicima i korisnicima bonova na slagalicama omogućio korištenje 4G i 4G+ mreže bez dodatne naknade.

  6. Koje su brzine dostupne na 4G ili 4G+ signalu?

    Telemach pretplatnicima dostupne su brzine do 150 Mb/s prilikom skidanja podataka (download) i 50 Mb/s prilikom slanja podataka (upload). 

    Korisnicima bonova dostupne su brzine do 75Mb/s prilikom skidanja podataka (download) i 25Mb/s prilikom slanja podataka (upload). 

    Brzina ovisi o razini 4G ili 4G+ signala, modelu uređaja i trenutnoj opterećenosti mreže. 

  7. Koristim Telemach SIM karticu na bonove. Kako mogu ostvariti veće brzine na 4G mreži?

    Prelaskom na pretplatu dostupne su Vam veće brzine surfanja do 150 Mb/s prilikom skidanja podataka (download) i 50 Mb/s prilikom slanja podataka (upload).   

    Aktivirajte jednu od slagalica za korisnike bonova jer podržavaju do 75Mb/s prilikom skidanja podataka (download) i 25Mb/s prilikom slanja podataka (upload).   

    Svi dodatni podatkovni paketi za korisnike bonova također podržavaju brzine do 75Mb/s prilikom skidanja podataka (download) i 25Mb/s prilikom slanja podataka (upload). 

  8. Hoće li mi korištenje 4G ili 4G+ mreže povećati potrošnju baterije?

    Korištenje 4G/4G+ mreže ne utječe na značajno veću potrošnju energije tako da, uz pretpostavku nepromijenjenih navika korištenja mobitela, ne biste trebali osjetiti promjenu u vidu brže potrošnje baterije.

    No, zbog ugodnijeg korištenja interneta moguće je da ćete mobitel više koristiti za praćenje multimedijalnih sadržaja što će rezultirati većom potrošnjom baterije, prvenstveno zbog činjenice da će ekran, koji je ujedno i najveći potrošač, biti češće i dulje upaljen. 


     
  9. Postao sam korisnik bonova prije uvođenja 4G usluge, mogu li koristiti 4G ili 4G+ mrežu?

    4G ili 4G+ mreža dostupna je svim Telemach korisnicima neovisno o datumu kada ste postali Telemach korisnik ili vašoj ugovornoj obvezi. Dostupnost 4G ili 4G+ mreže ovisi o tome koristite li 4G ili 4G+ uređaj, 4G SIM karticu i nalazite li se na području 4G mreže. 

  10. Nemam ugovornu obvezu, imam li ja 4G ili 4G+ signal?

    Neovisno o ugovornoj obvezi, imate mogućnost korištenja 4G ili 4G+ mreže ako koristite 4G ili 4G+ uređaj, 4G SIM karticu i ako se nalazite na području 4G mreže. 

  11. Mogu li zamijeniti svoj uređaj koji ne podržava 4G ili 4G+ mrežu s nekim koji podržava?

    Postojeći uređaj koji koristite, a koji ne podržava korištenje 4G ili 4G+ signala, u bilo kojem trenutku možete zamijeniti s uređajem koji podržava. 

    Za optimalno korištenje 4G+ usluge preporučamo neki od uređaja iz Telemach ponude.

    Mogućnost kupovine uređaja uz pretplatu ovisi o trenutnom statusu:

    - jeste li pretplatnik kojem je ugovorna obveza u tijeku
    - jeste li bez ugovorne obveze
    - jeste li unutar unutar 90 dana do isteka ugovorne obveze
    - koristite li bonove
    - prelazite li iz druge mreže

    Korisnici bonova ponudu mobilnih uređaja koji podržavaju 4G mrežu mogu provjeriti u webshopu. 

  12. Kako mogu doći do SIM kartice koja podržava 4G ili 4G+ mrežu? Koliko košta 4G SIM kartica?

    Provjerite koristite li već 4G SIM karticu pozivom Službi za korisnike. Ako je ne koristite, posjetite najbliže Telemach prodajno mjesto i zatražite zamjenu postojeće SIM kartice novom 4G SIM karticom.   

    Zamjena SIM kartice za 4G SIM karticu se ne naplaćuje. 

  13. Ako prenesem broj iz druge mreže, hoću li imati 4G ili 4G+ signal?

    Da. Bez obzira prelazite li na Telemach preplatu ili na bonove, na raspolaganju vam je 4G ili 4G+ mreža ako koristite uređaj koji je podržava. Prilikom prijenosa broja 4G SIM karticu dobivate bez naknade. 

  14. Ako prijeđem s bonova na pretplatu, hoću li i dalje imati 4G ili 4G+ signal?

    Da, uz mogućnost surfanja na još većim brzinama — do 150 Mb/s prilikom skidanja podataka (download) i 50 Mb/s prilikom slanja podataka (upload). 

  15. Ako prijeđem s pretplate na bonove, hoću li i dalje imati 4G ili 4G+ signal?

    Da, ali uz brzine surfanja do 75Mb/s prilikom skidanja podataka (download) i 25Mb/s prilikom slanja podataka (upload). 

Mobilna mreža

Telemach mreža pokriva 98,9% populacije Republike Hrvatske

Karta prikazuje pokrivenost signalom mreže u odabranim mjestima. Pokrivenost prikazana na karti je rezultat računalne simulacije, a stvarna pokrivenost može odstupati zbog faktora poput konfiguracije terena ili ako se nalazite u različitim zatvorenim prostorima.

Niste pronašli odgovor
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb