Cloud Call centar iskorištava virtualizacijsku tehnologiju i omogućava svakom vlasniku kontaktnog centra da u kratkom roku organizira nesmetani rad svojih agenata s udaljene lokacije i putem bilo koje tehnologije. Radi se o visokokvalitetnom rješenju koje omogućuje jednostavno upravljanje, ali i praćenje rezultata i kontrolu rada za svakog pojedinog agenta. Za korisnika nema razlike u kvaliteti usluge koju pružate, a sustav omogućuje upravljanje velikim brojem istovremenih odlaznih i dolaznih poziva ili kampanja putem različitih komunikacijskih kanala (govorni, sms, fax, chat i e-mail) i to unutar jedinstvene aplikacije.
Cloud Call centar se prodaje kao usluga, naplaćuje jednokratno ili mjesečno, bez kapitalnih ulaganja za opremu i licence.
Odaberite Intereni Cloud Call Centar uz softphone aplikaciju putem računala ili mobitela i voice-to-mail uslugu nove digitalne sekretarice.
Ako uz to trebate i dodatnu analitiku ili vaše poslovanje zahtijeva neke druge specfičnosti u radu kontaktnog centra odlučite se za fleksibilno i modularno Premium rješenje. Usluga je namijenjena svima koji odgovaraju na upite korisnika putem kontaktnog centra ili trebaju kvalitetno rješenje za komunikaciju sa svojim kupcima i klijentima sa svake lokacije koja ima internet.
Fleksibilno rješenje, detaljan uvid u rad agenata i napredna analitika zadovoljit će sve vaše potrebe u komunikaciji s korisnicima uz zajamčeno smanjenje troškova.
Prednosti usluge - Brzo i efikasno rješenje za rad agenata s udaljene lokacije - Usluga omogućena putem bilo koje tehnologije i mreže - Bez kapitalnih ulaganja za pružatelja usluge kontaktnog centra - Sigurnost i ušteda - Jednostavno upravljanje i kontrola - Administracija postavki i praćenje rezultata za svakog agenta - Mogućnost snimanja IVR-a u sklopu usluge - Probno razdoblje - Podrška 24/7