Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}
Što sve dobivate uslugom Osiguranje zaslona?

Sigurnost diljem svijeta 
Popravak u slučaju štete na zaslonu mobitela, nebitno u kojoj zemlji je šteta nastala.

Jednostavnost 
Mjesečna naknada za osiguranje bit će prikazana na vašem Telemach računu.

Besplatna dostava 
Ne trebate plaćati dostavu popravljenog zaslona mobitela na svoju adresu, a ni preuzimanje oštećenog.

Brza prijava štete 
Brzo i lako prijavite što se dogodilo s vašim zaslonom mobitela ili tableta.

Prvih 30 dana besplatno 
Nakon toga osiguranje zaslona plaćate samo 2,52 EUR | 19 KN mjesečno.

Koja oštećenja pokriva osiguranje?
Polica osiguranja zaslona pokriva mehaničko oštećenje, lom ili napuknuće zaslona osiguranog uređaja koje je posljedica iznenadnog i nepredviđenog vanjskog događaja koje utječe na funkcionalnost zaslona. Manje ogrebotine i oštećenja nastala uobičajenom uporabom nisu pokrivena.

Kako ugovoriti uslugu Osiguranje zaslona?
Osiguranje zaslona možete ugovoriti samo za nove uređaje, prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa ili produljenjem pretplatničkog odnosa u bilo kojem Telemach centru. Polica osiguranja zaslona se ugovara na maksimalno 60 mjeseci i može se otkazati u bilo kojem trenutku. Ipak, dobro razmislite želite li zaslon svog novog mobitela ili tableta ostaviti neosiguranim — jednom otkazana polica ne može se ponovno ugovoriti za isti uređaj.

Kako prijaviti štetu?
1. Nastalu štetu prijavite putem web stranice https://www.osiguranjezaslona.com/
2. Nakon prihvaćanja prijave, dostavna služba preuzima mobitel na vašoj adresi. 
3. Prije predaje uređaja na popravak potrebno je isključiti zaštite i lozinke. 
4. Servisirani mobitel dostavlja se na vašu adresu.

Za sva dodatna pitanja u vezi usluge možete se obratiti službi za korisnike Digital Care pozivom na broj 095 1000 321.

Za sva pitanja u vezi s naplatom možete se obratiti Telemach službi za korisnike:
- Privatni korisnici na 095 1000 444
- Poslovni korisnici na 095 1000 500

Suradnje
AmTrust
Međunarodno priznato osiguravajuće društvo fokusirano na osiguranje korisnika telekomunikacijskih usluga. Osnovano je 1998. godine i prisutno u 70 država svijeta, s uredom u Dublinu.

Digital Care
Poljski tržišni lider u pružanju naprednih rješenja zaštite za mobilne uređaje s preko 2 milijuna zadovoljnih korisnika. 

Više osiguranju zaslona prije kupnje:

Dokument s informacijama o proizvodu osiguranja

Osiguranje zaslona - informacije prije kupnje

Politika zaštite osobnih podataka - AmTrust
Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?