{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti u vezi ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u drugu svrhu. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}
TIDAL GLAZBENI SERVIS
TIDAL GLAZBENI SERVIS

Najbolja kvaliteta zvuka.

TIDAL glazbeni servis ti nudi vrhunsku kvalitetu zvuka. Izaberi najbolje i slušaj neograničeno glazbu koju najviše voliš. Čist zvuk, bez kompromisa.
70+ milijuna pjesama. Bez reklama.

Slušaj preko 70 milijuna pjesama i ekskluzivnih izdanja. Tvoja omiljena glazba i još mnogo toga – neograničeno. Sve na jednom mjestu. Potpuno bez reklama.

Pažljivo odabrane playliste.

Istraži originalne playliste pažljivo kreirane od strane TIDAL tima. Otkrij nove pjesme i izvođače. Baš po tvom ukusu.

100 % personalizirane preporuke

Uz My Mix opciju dobivaš svoje osobne playliste i potpuno personalizirane preporuke, nadahnute tvojim favoritima. Budi uvijek u tijeku s globalnim novitetima uz Artist Radio.

Bilo kad. Na bilo kojem uređaju.

Slušaj glazbu po svojim pravilima. Gdje god se nalaziš, online ili offline i na bilo kojem uređaju – jer TIDAL prati tvoj ritam.

Video & live stream.

Gledaj preko 250 tisuća videa, glazbenih spotova, intervjua, ekskluzivnih prijenosa koncerata i događaja uživo. I naravno – najbolji originalni sadržaj.

Jednom kada osjetiš pravu kvalitetu zvuka - uvijek ćeš htjeti samo TIDAL
pogledaj ponudu pogledaj ponudu

TIDAL

Često postavljena pitanja
  1. Kako aktiviram ili deaktiviram TIDAL uslugu preko Telemacha?
  2. Kako se registriram na TIDAL uslugu?
  3. Koliko često mogu aktivirati, deaktivirati ili promijeniti uslugu TIDAL?
  4. Mogu li korisnici bonova aktivirati TIDAL Premium i TIDAL HiFi ili je usluga dostupna samo za pretplatnike?
  5. Korisnik sam UNLIMITED/UNLIMITED PRO paketa, kako mogu aktivirati TIDAL HiFi uslugu?
  6. Troši li se podatkovni promet iz paketa i tarife kada slušam/streamam glazbu dok sam na mobilnoj mreži?
  7. Što se događa s mojim TIDAL korisničkim računom i playlistama kada prestanem koristiti TIDAL Premium ili TIDAL HiFi?
  8. Troši li se podatkovni promet iz paketa i tarife kada slušam/streamam glazbu dok sam na mobilnoj mreži?
  9. Može li se glazba slušati i kada nisam spojen/a na internet?
  10. Na koliko uređaja mogu istovremeno slušati glazbu?
  11. Kako mi se naplaćuje TIDAL usluga?
  12. Kako se registriram na TIDAL uslugu?
  13. Moram li koristiti TIDAL na mobitelu?
  14. Koja je razlika između TIDAL Premium i TIDAL HiFi usluge?
  15. Koliko mi se podatkovnog prometa troši slušajući glazbu preko usluge TIDAL?
  16. Koja brzina interneta mi je potrebna za neometano slušanje glazbe preko usluge TIDAL?
Saznaj više
Headphones

TIDAL glazbeni servis

Tvoja omiljena glazba. Vrhunska zabava.
Sve uz TIDAL.

pogledaj ponudu pogledaj ponudu
Album covers
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb