{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti u vezi ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u drugu svrhu. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}

EU roaming regulacija 

Od 15.6.2017. godine počinje se primjenjivati regulacija „Roam Like at Home“ (RLAH) prema kojoj se reguliraju cijene u roamingu između zemalja članica EU/EEA na način da se iste naplaćuju prema cijenama u tarifi koju koristite u Hrvatskoj.

Regulativa se primjenjuje na promet unutar EEA (European Economic Area - Europski gospodarski prostor), odnosno unutar Europske unije uključujući Norvešku, Island i Lihtenštajn.
Mobilni internet i internet tarife se i dalje neće moći koristiti u roamingu.

EU/EEA roamingu za odlazne minute i SMS poruke vrijede jednaka pravila kao u Republici Hrvatskoj. Odlazni i dolazni promet izvan EU/EEA naplaćuje se sukladno Cjeniku i EU regulaciji opisanoj u nastavku teksta.  Postoje izuzetci kod količine dostupnog podatkovnog prometa u EU/EEA:

Od 22.3.2021. poslovni korisnici koji aktiviraju pakt START na raspolaganju imaju 5,57 GB dostupno za surfanje u EU/EEA. Nakon potrošenog EU/EEA paketa poslovni korisnici nastavljaju surfati po cijeni od 0,027 kn/MB, uz obračunsku jedinicu 1 kB.

Od 22.3.2021. poslovni korisnici koji aktiviraju paket TOP na raspolaganju imaju 9,10 GB dostupno za surfanje u EU/EEA. Nakon potrošenog EU/EEA paketa poslovni korisnici nastavljaju surfati po cijeni od 0,027 kn/MB, uz obračunsku jedinicu 1 kB.

Od 22.3.2021. poslovni korisnici koji aktiviraju paket UNLIMITED na raspolaganju imaju 11,93 GB dostupno za surfanje u EU/EEA. Nakon potrošenog EU/EEA paketa poslovni korisnici nastavljaju surfati po cijeni od 0,027 kn/MB, uz obračunsku jedinicu 1 kB.

Od 22.3.2021. poslovni korisnici koji aktiviraju paket UNLIMITED PRO na raspolaganju imaju 21,10 GB dostupno za surfanje u EU/EEA. Nakon potrošenog EU/EEA paketa poslovni korisnici nastavljaju surfati po cijeni od 0,027 kn/MB, uz obračunsku jedinicu 1 kB.

Od 22.3.2021. poslovni korisnici koji imaju uključenu Dodatnu podatkovnu opciju 1 GB na raspolaganju imaju puni iznos opcije podatkovnog prometa u EU/EEA roamingu u trajanju opcije. 

Poslovni korisnici obveznih podatkovnih paketa BEZBROJ GB:
Od 01.01.2021. poslovni korisnici s obveznim podatkovnim paketom BEZBROJ GB aktiviran uz tarifu RASPALI na raspolaganju imaju 12 GB na raspolaganju za korištenje u EU/EEA, poslovni korisnici s obveznim podatkovnim paketom BEZBROJ GB aktiviran uz tarifu EKIPNA na raspolaganju imaju 11,3 GB podatkovnog prometa mjesečno za korištenje u EU/EEA roamingu. Nakon potrošenog EU/EEA paketa poslovni korisnici nastavljaju surfati po cijeni od 0,027 kn/MB, uz obračunsku jedinicu 1 kB.

Od 01.01.2021. poslovni korisnici koji koriste tarife sa smanjenjem brzine, nakon potrošenog podatkovnog prometa surfaju po sniženoj brzini uz cijenu od 0,027 kn/MB uz obračunsku jedinicu 1 kB.

Od 1.1.2021. poslovni korisnici koji imaju uključenu opciju BEZBROJ GB 24 SATA na raspolaganju imaju 1,4 GB podatkovnog prometa u EU/EEA roamingu u trajanju opcije. 
Nakon potrošenog EU/EEA paketa korisnici nastavljaju surfati po cijeni od 0,027 kn/MB uz obračunsku jedinicu 1 KB, ukoliko nemaju aktivne neke druge podatkovne opcije.

Od 15.6.2017. primjenjuju se sljedeće cijene i način naplate:


Odlazni pozivi iz EU/EEA prema brojevima u Hrvatskoj i EU/EEA brojevima / minuta

Cijena poziva prema ostalim mobilnim mrežama u Hrvatskoj

Odlazni pozivi iz EU/EEA prema zemljama izvan EU/EEA

 

Cijena poziva u međunarodnom roamingu prema Telemach cjeniku

Dolazni poziv / minuta

0 kn

SMS

SMS poruka prema hrvatskim i EU/EEA mrežama se naplaćuje po cijeni SMS-a prema ostalim mobilnim mrežama u Hrvatskoj

MMS

Cijena MMS-a prema hrvatskim i EU/EEA mrežama se naplaćuje po cijeni MMS-a prema ostalim mobilnim mrežama u Hrvatskoj

Podatkovni promet

Cijena podatkovnog prometa u Hrvatskoj

















Obračunska jedinica u roamingu unutar država EU/EEA jednaka je obračunskoj jedinici tarife u domaćem prometu.

Ako koristite tarifu s uključenim paketom minuta, SMS-ova i podatkovnog prometa, kod korištenja usluga roaminga unutar država EU/EEA trošit će se jedinice iz paketa.
Ako koristite tarifu u kojoj se u domaćem prometu obračunava cijena po minuti, SMS-u, MMS-u ili prenesenom podatkovnom prometu, usluge roaminga unutar država EU/EEA će se obračunavati na isti način.

Ako se u vašoj tarifi primjenjuje smanjenje brzine prijenosa podataka ili onemogućavanje prijenosa podataka nakon određenog iznosa, isti će se primjenjivati i kod korištenja podatkovnih usluga u roamingu u državama EU/EEA. Kod aktivacije surfanja nakon onemogućavanja prijenosa podataka primjenjuje se cijena u domaćem prometu.

Pravila pravedne uporabe
Prema regulaciji, mobilni operator ima pravo primijeniti pravila pravedne uporabe kod korištenja podatkovnog prometa u roamingu. Navedeno znači da je kod korištenja podatkovnog prometa u nekim tarifama moguće uvesti prag korištenja prijenosa podataka iz podatkovnog paketa unutar roaminga u EU/EEA. Kod takvih tarifa i paketa korisniku će na raspolaganju za surfanje u EU/EEA biti dodijeljen određeni iznos podatkovnog prometa, nakon čega se od 01.01.2021. primjenjuje dodatna naknada po MB podatkovnog prometa koja iznosi 0,027 kn/MB . uz obračunsku jedinicu 1 kB.

Kod tarifa kod kojih nakon određene količine podatkovnog prometa dolazi do spuštanja brzine prijenosa podataka, korisnik će cijeli iznos podatkovnog prometa po punoj brzini moći iskoristiti i u EU/EEA, nakon čega će se od 01.01.2021. primjenjivati cijena od 0,027 kn/MB . uz obračunsku jedinicu 1 kB.
Pravila pravedne uporabe obuhvaćaju i dodatne mjere za sprječavanje prekomjernog korištenja i moguću zlouporabu roaming usluga. U takvim slučajevima Telemach po izvršenoj provjeri može naplaćivati dodatnu naknadu za usluge u EU/EEA roamingu.

Preuzmite: Pravila pravedne uporabe
 
 
  1. Što je RLAH ili Roam Like at Home?

    RLAH ili Roam Like At Home je nova EU roaming regulacija koja stupa na snagu 15.6.2017. Regulacijom se određuje da će se cijene usluga u EU/EEA roamingu (korisnik se nalazi izvan Hrvatske, u jednoj od EU/EEA država) od tog datuma određivati na osnovu nacionalnih cijena, a odnosi se na mobilne pozive, slanje poruka i korištenje podatkovnog prometa.

  2. Na koje se tarife primjenjuje regulacija?

    Regulacija se primjenjuje na glasovne tarife. Na tarifama mobilnog interneta nije moguće korištenje usluga u roamingu.

  3. Mijenjaju li se cijene ili uvjeti za usluge roaminga izvan EU/EEA?

    Ne, roaming u ostatku svijeta (izvan EU/EEA) nije predmet ove regulacije i za njega i dalje vrijede iste cijene i uvjeti korištenja.

  4. Kako se naplaćuju razgovori u EU/EEA?

    Cijena poziva za razgovore unutar EU/EEA u nekoj od država EU/EEA je ista kao cijena poziva u nacionalnom prometu prema ostalim mrežama. Ako korisnik ima paket minuta prema svim ili ostalim mrežama, isti se umanjuje. Ako se u tarifi naplaćuje naknada za uspostavu poziva, ista se naplaćuje kod pozivanja u EU/EEA. Primjerice, u pretplatničkoj tarifi Čisto-tristo uključenih 300 jedinica za pozive i poruke se može iskoristiti za pozive i poruke unutar EEA. 

  5. Kako se naplaćuju SMS poruke u EU/EEA?

    Cijena SMS-a unutar EU/EEA kada se korisnik nalazi u nekoj od država EU/EEA je ista kao cijena SMS-a u nacionalnom prometu prema ostalim mrežama. Ako korisnik ima paket SMS-ova prema svim mrežama, isti se umanjuje. Na primjer, u tarifi Raspali to znači da neograničene SMS poruke vrijede za SMS poruke poslane unutar EEA.

  6. Kako se naplaćuje korištenja podatkovnog prometa?

    Kod korištenja podatkovnog prometa troši se promet iz tarife ili paketa koji korisnik ima aktiviran. Ako korisnik nema aktiviran paket podatkovnog prometa, naplaćuje se cijena u nacionalnom prometu.. Za više detalja pogledajte odgovor na pitanje broj 8.

  7. Koja se obračunska jedinica primjenjuje od 15.6.2017.?

    Obračunske jedinice su iste kao u nacionalnom prometu. Ako je npr. obračunska jedinica korištenja podatkovnog prometa 10 kB, ista se primjenjuje u EU/EEA roamingu.

  8. Što su pravila pravedne uporabe?

    Pravila pravedne uporabe se odnosi na više mjera koje operator može primijeniti za sprječavanje prekomjernog korištenja roaming usluga po domaćim cijenama i sprječavanje zlouporaba. Tako se kod nekih tarifa može odrediti količina podatkovnog prometa dostupnog za korištenja u EU/EEA roamingu. Ista se primjenjuje na tarifu odnosno obvezni podatkovni paket Bezbroj GB te pakete UNLIMITED i UNLIMITED PRO

    Osim toga, može se primijeniti mehanizam za utvrđivanje je li korisnik u određenom razdoblju koristio pretežito roaming usluge u EU/EEA roamingu u odnosu na korištenje usluga u Hrvatskoj i je li pri tome uglavnom bio prijavljen u mrežama EU/EEA u roamingu ili u mreži Telemach u Hrvatskoj; postoji li dugotrajna neaktivnost SIM kartice povezana isključivo s uporabom u roamingu te postoji li uporaba više SIM kartica od strane istog korisnika u roamingu. U tim slučajevima, ukoliko se u promatranom razdoblju od najmanje 4 mjeseca utvrdi navedeno, operator korisniku može poslati obavijest, te ako se nakon 15 dana od obavijesti i dalje postoje pokazatelji prekomjerne uporabe ili zlouporabe, operator može primijeniti dodatnu roaming naknadu kod korištenja usluga u EU/EEA roamingu.

    Ukoliko se utvrdi da je pojedini korisnik u prethodnom promatranom razdoblju, koje nije kraće od 4 mjeseca, pretežito koristio pojedinu uslugu u roamingu u EEA i uglavnom bio prijavljen u roamingu u mrežama drugih operatora u EEA, Telemach može tom korisniku poslati upozorenje o utvrđenom obrascu ponašanja koje upućuje na rizik zlouporabe ili prekomjerne uporabe regulirane roaming usluge u EEA. 

     
  9. Imam neograničen podatkovni promet u obveznom podatkovnom paketu Bezbroj GB i paketima UNLIMITED i UNLIMITED PRO. Hoću li moći surfati neograničeno u EU/EEA?

    Korisnici na neograničenim podatkovnim paketima neće moći trošiti nacionalni neograničeni paket u EU/EEA roamingu. Njima će biti dodijeljen odvojeni paket za surfanje u EU/EEA. Nakon potrošnje paketa za surfanje u EU/EEA naplaćuje se dodatna naknada za korištenja podatkovnog prometa u iznosu od 0,027 kn/MB uz obračunsku jedinicu 1 kB.

    Od 01.01.2021. Korisnici s obveznim podatkovnim paketom BEZBROJ GB aktiviran uz tarifu RASPALI na raspolaganju imaju 12 GB, poslovni korisnici s obveznim podatkovnim paketom BEZBROJ GB aktiviran uz tarifu EKIPNA na raspolaganju imaju 11,3 GB podatkovnog prometa mjesečno za korištenje u EU/EEA roamingu. Nakon potrošenog EU/EEA paketa poslovni korisnici nastavljaju surfati po cijeni od 0,027 kn/MB, uz obračunsku jedinicu 1 kB.

    Od 22.3.2021. poslovni korisnici koji aktiviraju paket UNLIMITED na raspolaganju imaju 11,93 GB dostupno za surfanje u EU/EEA. Nakon potrošenog EU/EEA paketa poslovni korisnici nastavljaju surfati po cijeni od 0,027 kn/MB, uz obračunsku jedinicu 1 kB.

    Od 22.3.2021. poslovni korisnici koji aktiviraju paket UNLIMITED PRO na raspolaganju imaju 21,10 GB dostupno za surfanje u EU/EEA. Nakon potrošenog EU/EEA paketa poslovni korisnici nastavljaju surfati po cijeni od 0,027 kn/MB, uz obračunsku jedinicu 1 kB.

     
  10. Što ako koristim opciju 24SATA BEZBROJ GB koja pruža neograničeno surfanje na 24 sata?

    Od 1.1.2021. poslovni korisnici koji imaju uključenu opciju BEZBROJ GB 24 SATA na raspolaganju imaju 1,4 GB podatkovnog prometa u EU/EEA roamingu u trajanju opcije. Nakon potrošenog EU/EEA paketa korisnici nastavljaju surfati po cijeni od 0,027 kn/MB uz obračunsku jedinicu 1 KB, ukoliko nemaju aktivne neke druge podatkovne opcije.

     
  11. Mijenjaju se li cijene i uvjeti za promet iz Hrvatske prema EU/EEA?

    Međunarodni promet, odnosno pozivi i poruke iz Hrvatske prema drugim državama nisu predmet EU regulacije i ne mijenjaju se.

  12. Hoću li moći nastaviti koristiti glasovne i podatkovne EU/EEA roaming opcije?

    EU roaming opcije s uključenim minutama u EU/EEA i podatkovnim prometom u EU/EEA od 15.6.2017. neće biti dostupne za aktivaciju. Poslovni korisnici koji su aktivirali jednokratne opcije ranije moći će potrošiti promet iz opcije do kraja. Poslovni korisnici koji koriste opcije koje se automatski obnavljaju će dobiti SMS poruku na koju trebaju odgovoriti ako žele opcije žele nastaviti koristiti i dalje.

  13. Je li moguće postaviti ograničenja potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

    Da, prema propisima Europske unije koje primjenjujemo korisnici se zaštićuju od prevelikih računa za pristup internetu u roamingu na način da se svim korisnicima inicijalno postavlja limit potrošnje podatkovnog prometa na 350 kn. 

  14. Što će se dogoditi kada dosegnem ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

    Primit ćete SMS obavijest na 80% ograničenja podatkovnog prometa, i potom i na 100% dosegnutog limita. U SMS obavijesti su upute kako nastaviti surfati - slanjem ključne riječi ROAMSURF na besplatan broj 13882. Ukoliko ne pošaljete ključnu riječ za nastavak surfanja, pristup internetu u roamingu neće više biti moguć u tekućem mjesecu.

  15. Što ako dosegnem limit, ali ne pošaljem ROAMSURF na 13882?

    U tom slučaju nećete više moći koristiti podatkovne usluge u roamingu do kraja tekućeg mjeseca, dok će i dalje u tekućem mjesecu normalno raditi SMS i govorne usluge.

  16. Mogu li nakon dosezanja ograničenja potrošnje podatkovnog prometa nastaviti surfati?

    Da, ukoliko za nastavak surfanja pošaljete SMS sadržaja ROAMSURF na 13882 moći ćete neometano nastaviti surfati. Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

     
  17. Što se događa s limitom nakon što pošaljem ROAMSURF na 13882?

    ROAMSURF na 13882 resetira vaš limit. Primjerice, ako ste imali limit 100 kn, dosegnuli ste ga, i nakon toga poslali ROAMSURF na 13882, zabrana podatkovnog prometa se ukida, opet možete surfati, a limit se opet postavlja na 100 kn i kreće ispočetka.

  18. Koliko puta u jednom mjesecu mogu poslati ROAMSURF na 13882?

    Neograničeno puta možete resetirati ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu slanjem ključne riječi ROAMSURF na 13882.

  19. Kolika je cijena pristupa internetu iz roaminga ako pošaljem ROAMSURF na 13882 i nastavim surfati i nakon dosezanja ograničenja potrošnje podatkovnog prometa?

    Cijena pristupa internetu u roamingu ista je prije i poslije dosezanja limita, i ovisi o zoni u kojoj se nalazite. Ako ste u roamingu unutar EU zone, cijena pristupa internetu je 0,027 kn/MB (kn/megabajtu).

  20. Mogu li promijeniti iznos na koji je ograničena potrošnja podatkovnog prometa u roamingu?

    Svim Telemach korisnicima automatski je postavljen limit od 350 kn kao najveća moguća potrošnja podatkovnog prometa u roamingu. Moguće je postaviti niže limite od 100 kn ili 200 kn, slanjem SMS poruke sadržaja ROAMLIMIT100 ili ROAMLIMIT200 na broj 13882.

    Smanjenje limita bit će aktivno unutar nekoliko minuta. Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

     
  21. Mogu li povećati ili ukinuti ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

    Možete ukinuti limit, slanjem poruke ROAMMAXNE na broj 13882. 
    Podsjećamo da korištenje podatkovnog prometa u inozemstvu može generirati značajno veće troškove na vašem mjesečnom računu. Ponovno postavljanje limita na zadnji iznos limita koji ste postavili moguće je slanjem poruke ROAMMAX na 13882. Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

     
  22. Kako mogu provjeriti koliko mi je podatkovna potrošnja u roamingu?

    Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja ROAMBALANS na broj 13882 dobit ćete obavijest koliko je još kn (kuna) podatkovne potrošnje preostalo dok ne dosegnete postavljeni limit.

  23. Što ako imam aktiviran Osobni limit mjesečne potrošnje i ograničenje potrošnje podatkovnog prometa?

    Ako imate aktiviranu uslugu Osobni limit mjesečne potrošnje, vaša ukupna mjesečna potrošnja ne može prijeći iznos koji je postavljen kao Osobni limit, bez obzira na postavljeno ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu.

  24. Je li moguće postaviti limit i za ostale usluge u roamingu, npr. SMS i govorne usluge u roamingu?

    Ne. 

  25. Naplaćuju li se pozivi iz EU zone prema Službi za korisnike?

    Pozivi iz zemalja EU zone prema broju Službe za korisnike +385 95 1000 500  su besplatni.

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb