{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak prva 3 mjeseca: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} kn/mj

Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " nakon 3 mjeseca" : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}
U BONus ekipi, novčići i megabajti samo se gomilaju!

Učlanite se u BONus ekipu i ostvarite do 11,95 EUR | 90 bonus KN ili do 1000 megabajta jer bon se bonusom vraća!

Za ostvarenje bonus EUR/KN ili megabajta potrebno je nadoplatiti Telemach račun na bonove minimalno sa 19,91 EUR | 150 KN tijekom 3 mjeseca.

Dodjela bonus kuna
Članstvom u BONus ekipi ostvarujete pravo na 5%, 10% i 15% bonus EUR/KN od ukupno nadoplaćenog iznosa bonova u prethodna 3 mjeseca.

 
Nadoplata 
Telemach 
računa tijekom 
mjeseca 


Isplata 
nakon mjeseca 
članstva 


Isplata 
nakon 
mjeseci 
članstva


Isplata 
nakon mjeseci
članstva više

 

 Minimalno 19,91 EUR | 150 KN


5%, a 
najviše do
3,98 bonus EUR | 30 bonus KN


10
%, a najviše do
7,96 bonus EUR | 
60 bonus KN


15
%, a najviše do
11,95 bonus EUR | 
90 bonus KN


Dodjela bonus megabajta
Bonus kune postavljene su kao nagrada samim učlanjenjem, a ako želite dobivati megabajte, pošaljite SMS poruku sadržaja MB na 13818.

Ovisno o iznosu nadoplata Telemach računa na bonove, dobivate: 

 
Nadoplata 
Telemach računa 
tijekom mjeseca 


Isplata 
nakon 
mjeseca 
članstva 

 
Isplata 
nakon 
mjeseci 
članstva 


Isplata 
nakon 
mjeseci 
članstva više

 19,91 EUR | 150 KN - 33,18 EUR | 250 KN


300 MB


400 MB


500 MB

33,18 EUR | 250,01 KN- 39,82 EUR | 300 KN


400 MB


500 MB


700 MB

 39,82 EUR | 300,01 KN i više


500 MB


700 MB


1000 MB


Učlaniti se možete:

- slanjem SMS poruke sadržaja BONUSEKIPA na besplatni broj 13818
- pozivom Službi za korisnike na broj 095 1000 444


Uvjeti korištenja BONus ekipe za Telemach korisnike bonova
  1. Što je to BONus ekipa?

    BONus ekipa je program nagrađivanja Telemach korisnika na bonove prema prosječnom tromjesečnom iznosu nadoplate računa na bonove te vremenskom periodu trajanja članstva u BONus ekipi. Članstvom u BONus ekipi korisnik bonova ostvaruje pravo na dodatne bonus EUR/KN ili megabajte na svom računu na bonove.

  2. Kako se mogu učlaniti u BONus ekipu?

    Učlaniti se možete na tri načina:

    - slanjem SMS poruke sadržaja BONUSEKIPA na besplatni broj 13818
    - putem aplikacije Telemach
    - pozivom Službi za korisnike na broj 095 1000 444 

  3. Tko sve može postati članom BONus ekipe?

    Članstvo u BONus ekipi može zatražiti svaki Telemach korisnik bonova koji se nalazi na jednom od glasovnih paketa na bonove. U trenutku učlanjenja, Telemach račun na bonove treba biti aktivan. 

     
  4. Koje su pogodnosti za članove BONus ekipe?

    Članstvom u BONus ekipi ostvarujete pravo na dodatne bonus EUR/KN ili megabajte ovisno o ukupnim iznosima nadoplate Telemach računa na bonove tijekom 3 mjeseca te duljinom članstva u BONus ekipi. 

    U trenutku ulaska u BONus ekipu počinje teći vaše članstvo te se taj kalendarski mjesec broji kao prvi. Nakon tri kalendarska mjeseca, u četvrtom mjesecu, ako ste ukupno nadoplatili vaš Telemach račun na bonove s minimalno 19,91 EUR | 150 KN, ostvarujete pravo na bonus EUR/KN ili megabajte. 

    Visina iznosa ostvarenih bonus kuna obračunava se prema sljedećem: 

    Nadoplata Telemach računa tijekom 3 mjeseca

    Isplata nakon 3 mjeseca članstva

    Isplata nakon 6 mjeseca članstva

    Isplata nakon 9 mjeseca članstva i više

    Minimalno 19,91 EUR | 150 KN

    5%, a najviše do 3,98 bonus EUR | 30 bonus KN

    10%, a najviše do 7,96 bonus EUR | 60 bonus KN

    15%, a najviše do 11,95 bonus EUR | 90 bonus KN

    Valjanost bonus kuna ističe 30.dan od aktivacije. 

    Ovisno o iznosu nadoplata Telemach računa na bonove, dobivate:

    Nadoplata Telemach računa tijekom 3 mjeseca

    Isplata nakon 3 mjeseca članstva

    Isplata nakon 6 mjeseca članstva

    Isplata nakon 9 mjeseca članstva i više

    19,91 EUR | 150,00 KN - 33,18 EUR | 250,00 KN

    300 MB

    400 MB

    500 MB

    33,18 EUR | 250,01 KN - 39,82 EUR | 300,00 KN

    400 MB

    500 MB

    700 MB

    39,82 EUR | 300,01 KN   i više

    500 MB

    700 MB

    1000 MB

    Valjanosti megabajta ističe 30. dan od dodjele. 

     
  5. Kako mogu promijeniti odabir između bonus EUR/KN i megabajta?

    Nagradne bonus EUR/KN ili megabajte možete mijenjati jednom dnevno preko aplikacije Telemach ili slanjem SMS poruke.

    Važno je naglasiti da su bonus EUR/KN postavljene kao nagrada samim učlanjenjem, a ako želite dobivati megabajte, promijenite svoj odabir putem aplikacije Telemach ili pošaljite SMS poruku sadržaja MB na 13818.  

    Ako želite ponovo dobivati bonus EUR/KN, također možete promijeniti svoj odabir putem aplikacije Telemach ili slanjem SMS poruke sadržaja KN na 13818.  

  6. Na što mogu trošiti bonus EUR/KN?

    Bonus EUR/KN možete trošiti na:

    - pozive unutar Hrvatske prema fiksnim i mobilnim mrežama, uključujući naknadu za uspostavu poziva prema fiksnim i mobilnim mrežama (ne uključujući konferencijske pozive i preusmjeravanja poziva)
    - SMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj
    - MMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj i prema e-mailu
    - podatkovni promet unutar Hrvatske 

     
  7. Kada se troše bonus EUR/KN?

    Nakon potrošnje prometa uključenog u paket ili dodatnu opciju, sav daljnji promet naplaćuje se prvo iz bonus EUR/KN a potom iz EUR/KN na glavnom kunskom računu prema cijenama paketa ili dodatnih opcija koji trenutno koristite. 

  8. Koji je minimalni iznos nadoplata za ostvarivanje bonus EUR/KN ili megabajta?

    Minimalni iznos nadoplata bonom tijekom 3 mjeseca je 19,91 EUR | 150 KN za razdoblje u kojem se isplaćuju bonus EUR/KN ili megabajti. Ako u jednom razdoblju ne ostvarite pravo na isplatu nagrade, sljedeće bonus EUR/KN ili megabajte možete ostvariti u sljedećem periodu članstva. 

  9. Imam li rok za potrošiti bonus EUR/KN?

    Bonus kune ističu 30.dan od aktivacije.  

  10. Koliko dugo vrijede moji bonus megabajti?

    Valjanosti bonus megabajta ističe 30. dan od dodjele. Također bonus megabajti produžuju valjanost Telemach računa na bonove u slučaju da je valjanost računa kraća od 30 dana. 

  11. Gubim li trenutnu promociju članstvom u BONus ekipi?

    Učlanjenjem u BONus ekipi gubite pravo na aktivne promocije koje imate. 

  12. Kako mogu provjeriti iznos nadoplata za promatrano tromjesečno razdoblje?

    Iznose svojih nadoplata možete provjeriti:
    - putem aplikacije Telemach
    - slanjem SMS poruke STANJE na broj 13818 

     
  13. Kako mogu provjeriti stanje bonus EUR/KN ili megabajta?

    Stanje vaših bonus EUR/KN i megabajta možete provjeriti:

    - putem aplikacije Telemach
    - slanjem SMS poruke STANJE na broj 13818 

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?