{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti u vezi ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u drugu svrhu. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}
Usluga omogućuje pristup glazbenim i ostalim multimedijskim sadržajima koji se nalaze u TIDAL katalogu, neograničeno slušanje zvučnih zapisa, personaliziranu glazbu kroz mogućnost kreiranja vlastitih popisa za reprodukciju (eng. playliste).

Prednosti TIDAL glazbenog servisa:
- svi korisnici imaju HiFi kvalitetu zvuka, počevši od TIDAL HiFi verzije
- jednostavnost – dovoljno je otvoriti aplikaciju, pronaći izvođača ili pjesmu koju želite i stisnuti „play“
- dostupnost – više od 80+ milijuna pjesama je dostupno doslovno „na klik“
- nema reklama koje ometaju slušanje glazbe.
- glazba se može slušati i u offline modu (može se skinuti i lokalno na mobitel)
- u TIDAL-u je moguće importirati playliste sa drugih servisa

TIDAL usluge dostupne za aktivaciju pretplatnicima glasovnih usluga Telemacha

U sklopu Telemach ponude omogućene su dvije verzije TIDAL usluge.

TIDAL HiFI

TIDAL HiFi Plus

HiFI kvaliteta zvuka 1411 Kbps

HiFi kvaliteta zvuka 1411 kbps

Sony 360 Reality Audio

TIDAL Masters (studio kvaliteta zvuka) do 9216 kbps

80+ milijuna pjesama

80+ milijuna pjesama

Offline slušanje

Offline slušanje

Ekskluzivna videa, glazba, intervjui, podcasti, koncerti

Ekskluzivna videa, glazba, intervjui, podcasti, koncerti



Mjesečna naknada


Mjesečna naknada

Pretplatnički paketi

START

TOP

UNLIMITED

UNLIMITED PRO

OSTALI

TIDAL HiFi

39,00 kn mj

39,00 kn mj

0,00 kn mj

0,00 kn mj

39,00 kn mj

TIDAL HiFi Plus

78,00 kn mj

78,00 kn mj

39,00 kn mj

39,00 kn mj

78,00 kn mj

TIDAL HiFi verzija je dostupna u paketima UNLIMITED i UNLIMITED PRO za 0 kn mj.

Aktivaciju usluge TIDAL

Aktivacija usluge TIDAL korisnik može zatražiti putem korisničke aplikacije Telemach te putem iste aplikacije zatražiti i deaktivaciju. Nakon iniciranja aktivacije TIDAL usluge Korisnik se preusmjerava na aplikaciju ili internet adresu Pružatelja usluge gdje treba završiti registraciju i prihvatiti uvjete korištenja objavljene na službenoj internetskoj stranici Pružatelja usluge.

Uvjeti korištenja usluge TIDAL HiFi i TIDAL HiFi Plus

  1. Kako aktiviram ili deaktiviram TIDAL uslugu preko Telemacha?

    TIDAL HiFi i TIDAL HiFi Plus se aktiviraju i deaktiviraju putem aplikacije Telemach. 

  2. Kako se registriram na TIDAL uslugu?

    Aktivacija usluge počinje u aplikaciji Telemach nakon čega se korisnik preusmjerava na TIDAL aplikaciju ili web stranicu na kojoj se potrebno registrirati kreiranjem korisničkog računa i lozinke.

  3. Koliko često mogu aktivirati, deaktivirati ili promijeniti uslugu TIDAL?

    Za Telemach pretplatnike promjene po usluzi su dozvoljene jednom u kalendarskom mjesecu. To znači da se usluga može aktivirati, deaktivirati ili promijeniti samo jednom mjesečno. Iduće promjene su moguće tek u sljedećem kalendarskom mjesecu.

  4. Mogu li korisnici bonova aktivirati TIDAL HiFi i TIDAL HiFi Plus ili je usluga dostupna samo za pretplatnike?

    Usluge TIDAL HiFi i TIDAL HiFi Plus su trenutno dostupne za aktivaciju svim pretplatnicima glasovnih usluga Telemacha.

  5. Korisnik sam UNLIMITED/UNLIMITED PRO paketa, kako mogu aktivirati TIDAL HiFi Plus uslugu?

    Ako korisnici paketa UNLIMITED i UNLIMITED PRO žele aktivirati uslugu TIDAL HiFi Plus isto mogu učiniti putem aplikacije Telemach uz naknadu utvrđenu Cjenikom.

  6. Troši li se podatkovni promet iz paketa i tarife kada slušam/streamam glazbu dok sam na mobilnoj mreži?

    Slušanje/stremanje glazbe koristi podatkovni promet iz paketa i tarife. Iz tog razloga preporuča se aktivacija paketa UNLIMITED koji nudi neograničeni podatkovni promet. 

  7. Što se događa s mojim TIDAL korisničkim računom i playlistama kada prestanem koristiti TIDAL HiFi ili TIDAL HiFi Plus?

    Deaktivacijom se usluga više ne može koristiti, no ono najbitnije ostaje pohranjeno u TIDAL aplikaciji (npr. playliste, označeni sadržaji,…) koji su dostupni po ponovnoj aktivaciji usluge.

  8. Troši li se podatkovni promet iz paketa i tarife kada slušam/streamam glazbu dok sam na mobilnoj mreži?

    Slušanje/stremanje glazbe koristi podatkovni promet iz paketa i tarife. Iz tog razloga preporuča se aktivacija paketa UNLIMITED koji nudi neograničeni podatkovni promet. 

  9. Može li se glazba slušati i kada nisam spojen/a na internet?

    Unutar aplikacije TIDAL je moguće odabrati i opciju offline slušanja glazbe.

  10. Na koliko uređaja mogu istovremeno slušati glazbu?

    TIDAL HiFi i TIDAL HiFi Plus se mogu istovremeno koristiti na jednom uređaju.

  11. Kako mi se naplaćuje TIDAL usluga?

    Usluga se naplaćuje na mjesečnom računu.

  12. Kako se registriram na TIDAL uslugu?

    Aktivacija usluge počinje u aplikaciji Telemach nakon čega se korisnik preusmjerava na TIDAL aplikaciju ili web stranicu na kojoj se potrebno registrirati kreiranjem korisničkog računa i lozinke.

  13. Moram li koristiti TIDAL na mobitelu?

    TIDAL HiFi i TIDAL HiFi Plus se mogu koristiti na bilo kojem uređaju koji omogućava slušanje glazbe preko TIDAL aplikacije ili web stranice: mobiteli, računala, tableti,…

  14. Koja je razlika između TIDAL HiFi i TIDAL HiFi Plus usluge?

    Razlika je u kvaliteti zvuka prilikom reprodukcije glazbe i dodatnim mogućnostima koje nudi usluga u verziji HiFi Plus. TIDAL HiFi reproducira glazbu visoke kvalitete od 1411 kbps dok TIDAL HiFi Plus ima mogućnost reproducirati glazbu u tzv. master kvaliteti od 2304 do 9216 kbps kao i u načinu Sony 360 Reality Audio te podržava Dolby Atmos tehnologiju.

  15. Koliko mi se podatkovnog prometa troši slušajući glazbu preko usluge TIDAL?

    TIDAL usluga koristi od 1,5 MB po minuti slušanja do približno 5,5 MB po minuti slušanja za sadržaj u HiFi kvaliteti, dok preslušavanje sadržaja u MQA (tzv. master kvaliteti) koristi do 7,5 MB po minuti slušanja.

  16. Koja brzina interneta mi je potrebna za neometano slušanje glazbe preko usluge TIDAL?

    Za slušanje glazbe preko usluge preporuča se brzina interneta od 1,5 Mbps ili više.

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb