{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti u vezi ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u drugu svrhu. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}

Vašu potrošnju, stanje paketa i dodatnih opcija, računa ili ukupno dugovanje, možete provjeriti u bilo kojem trenutku putem portala/aplikacije Telemach. Ostale načine provjere potrošnje pronađite u tekstu koji slijedi.

 

Provjera potrošnje unutar paketa

Trenutno stanje vašeg pretplatničkog računa možete saznati slanjem poruke sadržaja STANJE na broj 13880.  

Povratne poruke o stanju vašeg računa su informativnog karaktera i mogu odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge. 


Provjera potrošnje dodatnih opcija 

Ako imate aktivirane dodatne opcije minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa za korištenje unutar Hrvatske, njihovo stanje možete provjeriti slanjem poruke STANJE na besplatni broj 13880

Napomena: ako imate aktiviranu dodatnu opciju podatkovnog prometa, dodatnu opciju minuta ili SMS-ova, u paketu koji u sebi već sadrži podatkovni promet, minute ili SMS-ove, stanje prikazano u navedenoj poruci će prikazivati zbroj prometa iz paketa i dodatnih opcija. 

Ako pak imate aktivirane međunarodne ili roaming dodatne opcije, njihovo stanje možete provjeriti na sljedeće načine: 

- za dodatne opcije međunarodnih minuta prema brojevima iz zemalja EU/EEA zone, pošaljite poruku sadržaja MMIN? na broj 13992 
- za dodatne opcije međunarodnih minuta prema brojevima iz zemalja EU/EEA zone te brojevima iz više od 50 zemalja u ostatku svijeta, pošaljite poruku sadržaja MEDMIN? na broj 13992 
- za dodatne opcije roaming minuta za pozivanje iz više od 50 zemalja u ostatku svijeta (ne uključujući zemlje iz EU/EEA zone), pošaljite poruku sadržaja RMIN? na broj 13992 
- za dodatne opcije roaming podatkovnih paketa za pozivanja iz više od 50 zemalja u ostatku svijeta (ne uključujući zemlje iz EU/EEA zone), pošaljite poruku sadržaja RMB? na broj 13990 

Povratne poruke o stanju vašeg računa su informativnog karaktera i mogu odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge. 
  1. Primio sam poruku koja me upozorava da sam dosegnuo dvostruki iznos potrošnje. Zašto sam je dobio?

    Poruka o dvostrukoj potrošnji informativnog je karaktera i obavještava vas da ste u tekućem mjesecu premašili dvostruki iznos ukupnog iznosa računa u odnosu na vašu prosječnu potrošnju u posljednja 3 mjeseca. Ako ste Telemach korisnik kraće od 3 mjeseca, ovu poruku ste dobili jer ste premašili dvostruki iznos vaše mjesečne naknade ili minimalne mjesečne potrošnje paketa koji imate. 

  2. Mogu li nepotrošenu količinu minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa prenijeti u sljedeći mjesec?

    Ne, nepotrošenu količinu nije moguće prenijeti u sljedeći mjesec.

     

  3. Na koji način mogu provjeriti potrošnju tijekom tekućeg mjeseca?

    Stanje računa možete provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880

    Potrošnju možete provjeriti i u aplikaciji Telemach ili pozivom na 095 1000 444 uz praćenje uputa govornog automata. 

    Provjera putem govornog automata moguća je isključivo za privatne korisnike paketa mobilne telefonije. Tekuću potrošnju možete provjeriti od 2. dana u mjesecu. 

  4. Mogu li unutar tvrtke razgovarati za 0 kuna?

    Možete ako imate aktiviranu VPN uslugu. Za više informacija nazovite 095 1000 500. VPN uslugu možete aktivirati na Telemach prodajnim mjestima. 

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb