{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak prva 3 mjeseca: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} kn/mj

Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " nakon 3 mjeseca" : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}
Kako bi imali bolju kontrolu nad vašim troškovima, savjetujemo vam aktivaciju usluge Osobni limit mjesečne potrošnje.

Što je Osobni limit mjesečne potrošnje? 
To je usluga koja vam omogućava da sami određujete koliko želite potrošiti tijekom mjeseca, pri čemu: 
- najmanji mjesečni limit može iznositi 6,64 EUR | 50 KN
- svaki sljedeći po 6,64 EUR | 50 KN više 

To znači da svoje Osobne limite mjesečne potrošnje možete odrediti u iznosima od  6,64 EUR | 50 KN, 13,27 EUR | 100 KN, 19,91 EUR | 150 itd. KN. Maksimalan iznos Osobnog limita ne može biti viši od iznosa definiranog Telemach pravilima za osiguranje naplate.  

U slučaju dosezanja osobnog limita, bit će vam onemogućeno: 
- ostvarivanje poziva (osim hitnih poziva i poziva prema Službi za korisnike)  
- slanje SMS poruka 
- korištenje usluga koje uključuju korištenje podatkovnog prometa do isteka tekućeg mjeseca 

Aktivacijom usluge osobnog limita automatski vam je onemogućeno korištenje visokovrijednih usluga. 

Aktivacija i deaktivacija Osobnog limita mjesečne potrošnje 
Uslugu Osobni limit mjesečne potrošnje možete aktivirati, deaktivirati ili promijeniti isključivo na Telemach prodajnim mjestima. 

Iznos Osobnog limita možete promijeniti jednom mjesečno. 

Nakon podnošenja zahtjeva za aktivaciju, Osobni limit bit će vam aktiviran na početku sljedećeg obračunskog razdoblja. Primjerice, ako ste zahtjev podnijeli u veljači, Osobni limit bit će vam aktiviran 1. ožujka i od tada će se početi primjenjivati. 

U slučaju podnošenja zahtjeva za deaktivaciju, Osobni limit bit će vam isključen u roku od 24 sata od podnošenja zahtjeva. 

Ako imate više pretplatničkih linija, Osobni limit možete odrediti za svaki broj zasebno. 

Za poslovne korisnike Osobni limit po pretplatničkom broju može zatražiti isključivo ovlaštena osoba s osobnom iskaznicom i pečatom firme. 

Jednom aktiviran Osobni limit automatski se uključuje i u sljedećem obračunskom razdoblju, sve dok ga ne deaktivirate.
 


  1. Mogu li ograničiti potrošnju svojih djelatnika?

    Usluga kontrole troškova je besplatna usluga koja vam omogućuje određivanje granice potrošnje za svakog pojedinog djelatnika unutar tvrtke i to na dva načina:  

    - odredite novčani iznos koji svaki pojedini djelatnik tijekom jednoga obračunskog razdoblja može potrošiti na poslovne razgovore i usluge mobilne telefonije  

    - odredite dnevni vremenski period u kojem će se razgovori i usluge mobilne telefonije tretirati kao poslovni troškovi 

    Svi troškovi koji prijeđu novčani limit ili pozivi i usluge učinjeni izvan definiranog vremenskog perioda obračunavat će se kao privatni troškovi zaposlenika, a računi će stizati na njihove privatne adrese. 

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?