{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak prva 3 mjeseca: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} kn/mj

Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " nakon 3 mjeseca" : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene vama te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene vama te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}
Devices

Upravljaj pristupom internetu na Telemach mobilnoj mreži

Devices

Sigurnost na prvom mjestu

Devices

Sigurnost za najmlađe

Devices

Zaustavi pristup internetu

Devices

Upravljaj mobilnim uređajima

EON Connect u 5G mobilnim paketima

Start

  • 6 GB
  • Neograničeno minuta i SMS
  • EON Connect

82,13 kn/mj

Top

  • 40 GB
  • Neograničeno minuta i SMS
  • TIDAL glazbeni servis
  • EON Connect

134,87 kn/mj

Unlimited

  • Neograničeno GB*
  • Neograničeno minuta i SMS
  • TIDAL glazbeni servis
  • EON Connect

172,54 kn/mj

Unlimited Pro

  • Neograničeno GB*
  • Neograničeno minuta i SMS
  • 1000 MIN prema EU/EEA
  • 30 MIN prema SVIJET destinacijama
  • 300 MB u roamingu SVIJET destinacija
  • TIDAL glazbeni servis
  • EON Connect

300,63 kn/mj

*Neograničeno korištenje po maksimalno dostupnoj brzini nakon potrošenih 10 GB u danu omogućeno je slanjem SMS poruke NASTAVI neograničeni broj puta. Brzina ovisi o razini 5G signala i pokrivenosti, modelu uređaja i trenutnoj opterećenosti mreže.

Jednostavna aktivacija uz aplikaciju Telemach

Activation

Preuzmi aplikaciju EON Connect putem Google Play trgovine, iOS App trgovine ili Huawei App Gallery.

Activation

Odaberi jezik i operatera te nastavi prijavu.

Activation

Prijavi se s korisničkim podacima računa na aplikaciji Telemach.

Activation

Uspješnom prijavom u aplikaciju omogućuješ upravljanje pristupm internetu na Telemach mobilnoj mreži.

Top pitanja o eon connectu

  1. Što je EON Connect?

    EON Connect je aplikacija koja omogućava postavljanje određenih sigurnosnih kontrola koje se primjenjuju pri korištenju interneta na mobitelu.

  2. Kako se mogu prijaviti u EON Connect?

    Za prijavu u EON Connect potrebno je imati kreiran korisnički račun u aplikaciji Telemach s kojima se možete prijaviti u EON Connect aplikaciju. Ako nemate kreiran korisnički račun u aplikaciji Telemach nećete moći pristupiti EON Connectu.

  3. Kome je dostupna usluga?

    Uslugu EON Connect mogu bez dodatne naknade koristiti svi Telemach pretplatnici mobilnih paketa START, TOP, UNLIMITED i UNLIMITED PRO.

  4. Mogu li koristiti EON Connect ukoliko sam spojen na WiFi preko fiksne mreže?

    EON Connect aplikacija primjenjiva je isključivo pri korištenju podatkovnog prometa u Telemach mobilnoj mreži.

  5. Mogu li sam odabrati web stranice ili aplikacije kojima želim blokirati pristup?

    Ovakva funkcionalnost trenutno nije dostupna.

  6. Imam uključenu opciju Sigurnost – kako me ona štiti na internetu?

    U slučaju pristupa na web stranicu ili aplikaciju koja je unaprijed prepoznata kao zlonamjerna, EON Connect će vas spriječiti od pristupa na takvu stranicu. Usluga prvenstveno onemogućava pristup zlonamjernim i zaraženim stranicama. U slučaju da je vaš mobilni uređaj već zaražen, potrebno je preuzeti jedan od antivirusnih programa sa Google/Apple trgovine koji će uređaj očistiti.

  7. Koje platforme podržavaju EON Connect?

    - Android mobilni uređaji i tableti od verzije 5.0. i dalje

    - iOS mobilni uređaji i tableti od verzije 10.0 i dalje

  8. Gdje mogu preuzeti EON Connect aplikaciju?

    EON Connect aplikaciju preuzmite na App Store-u za iOS uređaje, na Google trgovini za Android i App Gallery za Huawei uređaje.

  9. Mogu li ukloniti broj s EON Connect-a ?

    Broj sa EON Connect-a možete ukloniti tako da stisnete na željeni broj te odaberete opciju "Ukloni broj" i broj vam više neće biti aktivan unutar EON Connect aplikacije.