Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}

Prenesi broj online u samo nekoliko koraka!

Ako svoj broj želite prenijeti u Telemach mrežu, nakon dodavanja nekog od paketa u košaricu, 
Kliknite na „Prenesi broj“. Nakon toga upišite broj koji želite prenijeti, te ćete na taj broj dobiti SMS kod s kojim   ćete potvrditi vlasništvo broja kojeg želite prenijeti.
 
Nakon što složite svoju idealnu kombinaciju i završite s kupovinom u web shopu na vaš e-mail stići će potvrda o uspješno kreiranoj narudžbi te link za praćenje pošiljke.

Proces prijenosa broja odvija se u nekoliko koraka:

1. Na vašu adresu stiže Telemach SIM kartica te  Zahtjev za zasnivanje preplatničkog odnosa i Zahtjev za prijenos broja.

2. Na dan prijenosa stići će vam SMS poruka i kada  nestane signala zamijenite  karticu te će se tada aktivirati usluga.

3. Ako uzimate i uređaj, isti će Vam biti isporučen nakon što se broj uspješno prenese u Telemach.

Ako ste pretplatnik koji je kod matičnog operatora vezan ugovorom kojem još nije isteklo obvezno trajanje, možete u dogovoru s matičnim operatorom isplatiti ostatak ugovorne obveze. Ako imate više brojeva pod zajedničkim računom, potrebno je istovremeno prenijeti sve brojeve. U protivnom, zahtjev neće biti odobren.

Kako na prodajnom mjestu prenijeti broj u Telemach mrežu? 
Broj možete prenijeti u Telemach mrežu s bilo kojeg drugog mobilnog operatora u Hrvatskoj. Bez obzira jeste li korisnik na bonove ili pretplatnik - dovoljno je doći na bilo koje Telemach ovlašteno prodajno mjesto i predati Zahtjev za prijenos broja. Ako zahtjev bude odobren od strane matičnog operatora, vaš broj će biti prenesen u Telemach mrežu u roku od najmanje tri  radna dana, osim ako ste u zahtjevu za prijenos sami odredili željeni datum prijenosa broja koji je dulji od 3 radna dana, a o čemu ćete biti na vrijeme obaviješten putem SMS poruke.  
 
Pred vama su samo tri jednostavna koraka: 

1. Dođite s osobnom iskaznicom na Telemach prodajno mjesto i zatražite prijenos broja. 

2. Pričekajte SMS obavijest o završenom prijenosu broja.

3. Zamijenite staru SIM karticu novom Telemach SIM karticom. 
 
Prijenosom broja mijenjate svog mobilnog operatora, ali zadržavate ISTI broj. Pod "istim" se brojem smatra i predbroj (091, 092, 095, 097, 098, 099) i ostatak broja (od 6 ili 7 znamenki). Primjerice, ako ste imao/la broj 091 222 222, pri prelasku u Telemach mrežu u potpunosti zadržavate taj isti broj 091 222 222, a usluga je besplatna. 

Za uspješan prijenos broja, svi podaci koje navodite u Zahtjevu (ime, prezime, adresa) moraju biti istovjetni onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje prenosite broj (mreža iz koje odlaziš), odnosno onima koji se nalaze na vašoj osobnoj iskaznici. Ukoliko je u razdoblju između unosa podataka u sustav matičnog operatora i podnošenja Zahtjeva za prijenos broja kod novog operatora došlo do promjene podataka (promjene prezimena, promjene adrese ili slično), potrebno je prvo izvršiti promjenu podataka kod matičnog operatora, a zatim zatražiti prijenos broja. 
 
Kako bi bili sigurni da su podaci u Zahtjevu jednaki onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje odlazite, savjetujemo da prije podnošenja zahtjeva za prijenos broja točnost podataka provjerite na vlastitom računu.
 

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?