Prenesi broj online u samo nekoliko koraka!
Ako svoj broj želite prenijeti u Telemach mrežu, nakon dodavanja nekog od paketa u košaricu,
Kliknite na „Prenesi broj“. Nakon toga upišite broj koji želite prenijeti, te ćete na taj broj dobiti SMS kod s kojim ćete potvrditi vlasništvo broja kojeg želite prenijeti.
Nakon što složite svoju idealnu kombinaciju i završite s kupovinom u web shopu na vaš e-mail stići će potvrda o uspješno kreiranoj narudžbi te link za praćenje pošiljke.
Proces prijenosa broja odvija se u nekoliko koraka:
1. Na vašu adresu stiže Telemach SIM kartica te Zahtjev za zasnivanje preplatničkog odnosa i Zahtjev za prijenos broja.
2. Na dan prijenosa stići će vam SMS poruka i kada nestane signala zamijenite karticu te će se tada aktivirati usluga.
3. Ako uzimate i uređaj, isti će Vam biti isporučen nakon što se broj uspješno prenese u Telemach.
Ako ste pretplatnik koji je kod matičnog operatora vezan ugovorom kojem još nije isteklo obvezno trajanje, možete u dogovoru s matičnim operatorom isplatiti ostatak ugovorne obveze. Ako imate više brojeva pod zajedničkim računom, potrebno je istovremeno prenijeti sve brojeve. U protivnom, zahtjev neće biti odobren.
Kako na prodajnom mjestu prenijeti broj u Telemach mrežu?
Broj možete prenijeti u Telemach mrežu s bilo kojeg drugog mobilnog operatora u Hrvatskoj. Bez obzira jeste li korisnik na bonove ili pretplatnik - dovoljno je doći na bilo koje Telemach ovlašteno prodajno mjesto i predati Zahtjev za prijenos broja. Ako zahtjev bude odobren od strane matičnog operatora, vaš broj će biti prenesen u Telemach mrežu u roku od najmanje tri radna dana, osim ako ste u zahtjevu za prijenos sami odredili željeni datum prijenosa broja koji je dulji od 3 radna dana, a o čemu ćete biti na vrijeme obaviješten putem SMS poruke.
Pred vama su samo tri jednostavna koraka:
1. Dođite s osobnom iskaznicom na Telemach prodajno mjesto i zatražite prijenos broja.
2. Pričekajte SMS obavijest o završenom prijenosu broja.
3. Zamijenite staru SIM karticu novom Telemach SIM karticom.
Prijenosom broja mijenjate svog mobilnog operatora, ali zadržavate ISTI broj. Pod "istim" se brojem smatra i predbroj (091, 092, 095, 097, 098, 099) i ostatak broja (od 6 ili 7 znamenki). Primjerice, ako ste imao/la broj 091 222 222, pri prelasku u Telemach mrežu u potpunosti zadržavate taj isti broj 091 222 222, a usluga je besplatna.
Za uspješan prijenos broja, svi podaci koje navodite u Zahtjevu (ime, prezime, adresa) moraju biti istovjetni onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje prenosite broj (mreža iz koje odlaziš), odnosno onima koji se nalaze na vašoj osobnoj iskaznici. Ukoliko je u razdoblju između unosa podataka u sustav matičnog operatora i podnošenja Zahtjeva za prijenos broja kod novog operatora došlo do promjene podataka (promjene prezimena, promjene adrese ili slično), potrebno je prvo izvršiti promjenu podataka kod matičnog operatora, a zatim zatražiti prijenos broja.
Kako bi bili sigurni da su podaci u Zahtjevu jednaki onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje odlazite, savjetujemo da prije podnošenja zahtjeva za prijenos broja točnost podataka provjerite na vlastitom računu.