{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

Start paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.packageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Osiguranje zaslona

{{cartItem.screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne nam je potrebna zbog identifikacje prilikom kupovine uređaja.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Adresa korištenja


Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: 400,00 kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 kn

{{model.items.count}}
U BONus ekipi, novčići i megabajti samo se gomilaju!

Učlanite se u BONus ekipu i ostvarite do 90 bonus kuna ili do 1000 megabajta jer bon se bonusom vraća!

Za ostvarenje bonus kuna ili megabajta potrebno je nadoplatiti Telemach račun na bonove minimalno sa 150 kuna tijekom 3 mjeseca.

Dodjela bonus kuna
Članstvom u BONus ekipi ostvarujete pravo na 5%, 10% i 15% bonus kuna od ukupno nadoplaćenog iznosa bonova u prethodna 3 mjeseca.

 Nadoplata Telemach računa tijekom 3mjeseca 

Isplata nakon mjeseca članstva 

Isplata nakon mjeseca članstva

Isplata nakon mjesecačlanstva više

 

 Minimalno 150,00 kn

5%, a najviše do 30 bonus kuna

10%, a najviše do 60 bonuskuna

15%, a najviše do 90 bonus kuna


Dodjela bonus megabajta
Bonus kune postavljene su kao nagrada samim učlanjenjem, a ako želite dobivati megabajte, pošaljite SMS poruku sadržaja MB na 13818.

Ovisno o iznosu nadoplata Telemach računa na bonove, dobivate: 

 Nadoplata Telemach računa tijekom 3mjeseca 

Isplata nakon 3mjeseca članstva 

 Isplata nakon mjeseca članstva 

Isplata nakon mjeseca članstva više

 150,00 kn - 250,00 kn

300 MB

400 MB

500 MB

 250,01kn- 300,00kn

400 MB

500 MB

700 MB

 300,01kniviše

500 MB

700 MB

1000 MB


Učlaniti se možete:

- slanjem SMS poruke sadržaja BONUSEKIPA na besplatni broj 13818
- pozivom Službi za korisnike na broj 095 1000 444


Uvjeti korištenja BONus ekipe za Telemach korisnike bonova
  1. Što je to BONus ekipa?

    BONus ekipa je program nagrađivanja Telemach korisnika na bonove prema prosječnom tromjesečnom iznosu nadoplate računa na bonove te vremenskom periodu trajanja članstva u BONus ekipi. Članstvom u BONus ekipi korisnik bonova ostvaruje pravo na dodatne bonus kune ili megabajte na svom računu na bonove.

  2. Kako se mogu učlaniti u BONus ekipu?

    Učlaniti se možete na tri načina:

    - slanjem SMS poruke sadržaja BONUSEKIPA na besplatni broj 13818
    - putem aplikacije Telemach
    - pozivom Službi za korisnike na broj 095 1000 444 

  3. Tko sve može postati članom BONus ekipe?

    Članstvo u BONus ekipi može zatražiti svaki Telemach korisnik bonova koji se nalazi na jednom od glasovnih paketa na bonove. U trenutku učlanjenja, Telemach račun na bonove treba biti aktivan. 

     
  4. Koje su pogodnosti za članove BONus ekipe?

    Članstvom u BONus ekipi ostvarujete pravo na dodatne bonus kune ili megabajte ovisno o ukupnim iznosima nadoplate Telemach računa na bonove tijekom 3 mjeseca te duljinom članstva u BONus ekipi. 

    U trenutku ulaska u BONus ekipu počinje teći vaše članstvo te se taj kalendarski mjesec broji kao prvi. Nakon tri kalendarska mjeseca, u četvrtom mjesecu, ako ste ukupno nadoplatili vaš Telemach račun na bonove s minimalno 150 kuna, ostvarujete pravo na bonus kune ili megabajte. 

    Visina iznosa ostvarenih bonus kuna obračunava se prema sljedećem: 

    Nadoplata Telemach računa tijekom 3 mjeseca

    Isplata nakon 3 mjeseca članstva

    Isplata nakon 6 mjeseca članstva

    Isplata nakon 9 mjeseca članstva i više

    Minimalno 150,00 kn

    5%, a najviše do 30 bonus kuna

    10%, a najviše do 60 bonus kuna

    15%, a najviše do 90 bonus kuna

    Valjanost bonus kuna ističe 30.dan od aktivacije. 

    Ovisno o iznosu nadoplata Telemach računa na bonove, dobivate:

    Nadoplata Telemach računa tijekom 3 mjeseca

    Isplata nakon 3 mjeseca članstva

    Isplata nakon 6 mjeseca članstva

    Isplata nakon 9 mjeseca članstva i više

    150,00 kn - 250,00 kn

    300 MB

    400 MB

    500 MB

    250,01 kn - 300,00 kn

    400 MB

    500 MB

    700 MB

    300,01 kn i više

    500 MB

    700 MB

    1000 MB

    Valjanosti megabajta ističe 30. dan od dodjele. 

     
  5. Kako mogu promijeniti odabir između bonus kuna i megabajta?

    Nagradne bonus kune ili megabajte možete mijenjati jednom dnevno preko aplikacije Telemach ili slanjem SMS poruke.

    Važno je naglasiti da su bonus kune postavljene kao nagrada samim učlanjenjem, a ako želite dobivati megabajte, promijenite svoj odabir putem aplikacije Telemach ili pošaljite SMS poruku sadržaja MB na 13818.  

    Ako želite ponovo dobivati bonus kune, također možete promijeniti svoj odabir putem aplikacije Telemach ili slanjem SMS poruke sadržaja KN na 13818.  

  6. Na što mogu trošiti bonus kune?

    Bonus kune možete trošiti na:

    - pozive unutar Hrvatske prema fiksnim i mobilnim mrežama, uključujući naknadu za uspostavu poziva prema fiksnim i mobilnim mrežama (ne uključujući konferencijske pozive i preusmjeravanja poziva)
    - SMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj
    - MMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj i prema e-mailu
    - podatkovni promet unutar Hrvatske 

     
  7. Kada se troše moje bonus kune?

    Nakon potrošnje prometa uključenog u paket ili dodatnu opciju, sav daljnji promet naplaćuje se prvo iz bonus kuna a potom iz kuna na glavnom kunskom računu prema cijenama paketa ili dodatnih opcija koji trenutno koristite. 

  8. Koji je minimalni iznos nadoplata za ostvarivanje bonus kuna ili megabajta?

    Minimalni iznos nadoplata bonom tijekom 3 mjeseca je 150 kn za razdoblje u kojem se isplaćuju bonus kune il megabajti. Ako u jednom razdoblju ne ostvarite pravo na isplatu nagrade, sljedeće bonus kune ili megabajte možete ostvariti u sljedećem periodu članstva. 

  9. Imam li rok za potrošiti bonus kune?

    Bonus kune ističu 30.dan od aktivacije.  

  10. Koliko dugo vrijede moji bonus megabajti?

    Valjanosti bonus megabajta ističe 30. dan od dodjele. Također bonus megabajti produžuju valjanost Telemach računa na bonove u slučaju da je valjanost računa kraća od 30 dana. 

  11. Gubim li trenutnu promociju članstvom u BONus ekipi?

    Učlanjenjem u BONus ekipi gubite pravo na aktivne promocije koje imate. 

  12. Kako mogu provjeriti iznos nadoplata za promatrano tromjesečno razdoblje?

    Iznose svojih nadoplata možete provjeriti:
    - putem aplikacije Telemach
    - slanjem SMS poruke STANJE na broj 13818 

     
  13. Kako mogu provjeriti stanje bonus kuna ili megabajta?

    Stanje vaših bonus kuna i megabajta možete provjeriti:

    - putem aplikacije Telemach
    - slanjem SMS poruke STANJE na broj 13818 

Niste pronašli odgovor
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb