Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Informacije o obradi Vaših osobnih podataka.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Informacije o obradi Vaših osobnih podataka.

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}
Što sve dobivate uslugom Osiguranje zaslona?

Sigurnost diljem svijeta 
Popravak u slučaju štete na zaslonu mobitela, nebitno u kojoj zemlji je šteta nastala.

Jednostavnost 
Mjesečna naknada za osiguranje bit će prikazana na vašem Telemach računu.

Besplatna dostava 
Ne trebate plaćati dostavu popravljenog zaslona mobitela na svoju adresu, a ni preuzimanje oštećenog.

Brza prijava štete 
Brzo i lako prijavite što se dogodilo s vašim zaslonom mobitela ili tableta.

Prvih 30 dana besplatno 
Nakon toga osiguranje zaslona plaćate samo 2,52 EUR | 19 KN mjesečno.

Koja oštećenja pokriva osiguranje?
Polica osiguranja zaslona pokriva mehaničko oštećenje, lom ili napuknuće zaslona osiguranog uređaja koje je posljedica iznenadnog i nepredviđenog vanjskog događaja koje utječe na funkcionalnost zaslona. Manje ogrebotine i oštećenja nastala uobičajenom uporabom nisu pokrivena.

Kako ugovoriti uslugu Osiguranje zaslona?
Osiguranje zaslona možete ugovoriti samo za nove uređaje, prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa ili produljenjem pretplatničkog odnosa u bilo kojem Telemach centru. Polica osiguranja zaslona se ugovara na maksimalno 60 mjeseci i može se otkazati u bilo kojem trenutku. Ipak, dobro razmislite želite li zaslon svog novog mobitela ili tableta ostaviti neosiguranim — jednom otkazana polica ne može se ponovno ugovoriti za isti uređaj.

Kako prijaviti štetu?
1. Nastalu štetu prijavite putem web stranice https://www.osiguranjezaslona.com/
2. Nakon prihvaćanja prijave, dostavna služba preuzima mobitel na vašoj adresi. 
3. Prije predaje uređaja na popravak potrebno je isključiti zaštite i lozinke. 
4. Servisirani mobitel dostavlja se na vašu adresu.

Za sva dodatna pitanja u vezi usluge možete se obratiti službi za korisnike Digital Care pozivom na broj 095 1000 321.

Za sva pitanja u vezi s naplatom možete se obratiti Telemach službi za korisnike:
- Privatni korisnici na 095 1000 444
- Poslovni korisnici na 095 1000 500

Suradnje
AmTrust
Međunarodno priznato osiguravajuće društvo fokusirano na osiguranje korisnika telekomunikacijskih usluga. Osnovano je 1998. godine i prisutno u 70 država svijeta, s uredom u Dublinu.

Digital Care
Poljski tržišni lider u pružanju naprednih rješenja zaštite za mobilne uređaje s preko 2 milijuna zadovoljnih korisnika. 

Više osiguranju zaslona prije kupnje:

Dokument s informacijama o proizvodu osiguranja

Osiguranje zaslona - informacije prije kupnje

Politika zaštite osobnih podataka - AmTrust
Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?