{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak prva 3 mjeseca: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} kn/mj

Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " nakon 3 mjeseca" : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}
Jednostavna aktivacija EON Connect aplikacije: 

 Skinite aplikaciju EON Connect na Google Play, iOS App trgovinaHuawei App Gallery i i prijavite se s korisničkim podacima računa na aplikaciji Telemach.

Uz aplikaciju EON Connect ste zaštićeni i koristite internet sigurno. Spriječite pristup web stranicama koje sadrže zlonamjerni softver i neželjenu poštu. Osigurajte se od web lokacija koje imaju za cilj krađu vaših osobnih podataka i zaštitite se od sumnjivih zlonamjernih programa. 

Zaštitite najmlađe od nesigurnog i neprimjerenog sadržaja. Kontrolirajte pristup web lokacijama određenih kategorija i tematike, kao i nesigurnim aplikacijama i sadržaju na društvenim mrežama. 

Kontroliranjem određenih kategorija sadržaja EON Connect će pored onemogućavanja pristupa putem web stranica onemogućiti pristup i aplikacijama (npr. chat opcija će spriječiti pristup i Whatsapp aplikaciji). 

Isključite mobilni internet na određeno vrijeme kada god je potrebno. Uz EON Connect imate potpunu kontrolu nad pristupom internetu, što dovodi do produktivnijeg, ali i zdravijeg režima spavanja. 

Kontrolirajte sve mobilne uređaje na mobilnoj mreži putem korisničkog profila. Uz EON Connect, možete: 

- kreirati korisničke profile 

- povezati uređaje s pojedinim profilima 

- definirati pravila korištenja za pojedinačne profile 

- izmijeniti ili izbriši podatke o profilu 
  1. Što je EON Connect?

    EON Connect je aplikacija koja omogućava postavljanje određenih sigurnosnih kontrola koji se primjenjuju prilikom korištenja interneta preko mobilnog uređaja.

  2. Kako se mogu prijaviti u EON Connect?

    Za prijavu u EON Connect potrebno je imati kreiran korisnički račun u aplikaciji Telemach s kojima se možete prijaviti u EON Connect aplikaciju. Ako nemate kreiran korisnički račun u aplikaciji Telemach nećete moći pristupiti EON Connectu.

  3. Dijete mi koristi START paket na kojem je također dostupna EON Connect aplikacija – može li si on sam maknuti zabrane i kontrole koje sam mu postavio?

    Za pristup EON Connect aplikaciji su potrebni korisnički podaci za aplikaciju Telemach – ako dijete nema pristup aplikaciji Telemach, neće moći maknuti zabrane. 

     
  4. Mogu li koristiti EON Connect ukoliko sam spojen na WiFi preko fiksne mreže?

    Funkcionalnosti EON Connect aplikacije isključivo rade prilikom korištenja Telemach podatkovnog prometa. U slučaju spajanja na WiFi, zaobilaze se protokoli aplikacije te se sigurnosne kontrole više neće primjenjivati.

  5. Mogu li postaviti ograničenja i kontrole na svom pokućnom internetu (2STAY/2STAY PLUS)?

    Ako uz pokućni Internet koristite barem u jednom mobilnom uređaju broj sa paketom: START, TOP ili UNLIMITED, možete aktivirati EON Connect uslugu te postaviti kontrole na pokućnom internetu te će svi koji pristupaju na Internet putem 2STAY/2STAY PLUS imati ograničen/kontroliran pristup internetu. 

  6. Mogu li sam odabrati web stranice ili aplikacije kojima želim blokirati pristup?

    Ovakva funkcionalnost trenutno nije dostupna. Definiranje koja stranica ili aplikacija ulazi u pojedinu kategoriju je u domeni posebne agencije te lista tih stranica i aplikacija nije javno dostupna.

  7. Imam uključenu opciju Sigurnost – kako me ona štiti na internetu?

    U slučaju pristupa na web stranicu ili aplikaciju koja je unaprijed prepoznata kao zlonamjerna, EON Connect će vas unaprijed spriječiti od pristupa na takvu stranicu. Usluga prvenstveno sprečava pristup zlonamjernim i zaraženim stranicama, te u slučaju da je vaš mobilni uređaj već zaražen, potrebno je preuzeti jedan od antivirusnih programa sa Google/Apple store-a koji će uređaj očistiti.

     
  8. Aplikacija me sprečava pristupu na stranicu koja mi je bitna – kako joj mogu pristupiti?

    Ako je EON Connect blokirao stranicu kojoj pokušavate pristupiti, preporučamo da na istu ne pristupate, međutim ukoliko je to neophodno – možete isključiti privremeno EON Connect nakon čega će se pristup stranici ili aplikaciji omogućiti. Pristup stranici je tada omogućen sve dok se ponovno pristup onemogući. Postavljanje u uklanjanje zabrana je moguće neograničen broj puta. 

     
  9. Koje platforme podržavaju EON Connect?
    • - Android mobilni uređaji i tableti – od verzije 5.0.

    • - iOS (mobilni uređaji i tablet) – od verzije 10.0 

  10. Gdje mogu preuzeti EON Connect aplikaciju?

    EON Connect aplikaciju možeš preuzeti na App Store-u za iOS uređaje,  na Google trgovini za Android i App Gallery za Huawei uređaje.

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?