{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj
{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN
Na uplatnici je ispisan zbroj dugovanja prethodnih razdoblja i zaduženja za prethodni mjesec. Ako kasnite s uplatom, odnosno uplatu izvršite nakon zatvaranja obračunskog razdoblja, uplata će biti vidljiva na prvom sljedećem računu.
U opisu plaćanja su specificirani iznosi zaduženja za prethodni mjesec i dugovanje.
Naknada za pristup mreži uvela se zbog Vladinih mjera kroz koje je značajno povećana jedna od godišnjih naknada za uporabu radiofrekvencijskog spektra u mobilnoj mreži.
Jedinstvena naknada za pristup mreži za privatne i poslovne pretplatnike iznosi 1,06 EUR | 8 KN + PDV. Ako ste uz svoju tarifu (nakon 24.04.2017.) odabrali jedan od obaveznih podatkovnih paketa, ne plaćate naknadu za pristup mreži.
Ako ste Telemach korisnik bonova, ne plaćate naknadu za pristup mreži.
Obračunsko razdoblje je kalendarski mjesec, od prvog do zadnjeg dana u pojedinom mjesecu.
Iznos mjesečne naknade u mjesecu aktivacije bit će vam naplaćen razmjerno danima korištenja paketa u tom mjesecu. Primjerice, ako ste postali pretplatnik 15. u mjesecu i izabrali paket koji ima mjesečnu naknadu 13,27 eur| 100 KN, za razdoblje korištenja u mjesecu aktivacije bit će vam naplaćena polovica mjesečne naknade (6,64 EUR | 50 KN).
Mjesečna naknada je minimalni iznos računa koji ste mjesečno dužni podmirivati. Ovisno o paketu koji koristite, mjesečna naknada uključuje različite usluge. To mogu biti: pozivi i SMS poruke, podatkovni promet i sl. Mjesečna naknada nikada ne uključuje visokovrijedne usluge (pozive i SMS), roaming usluge, SMS parking i sl.
Opcija uređaj je usluga koja vam omogućava Telemach kupnju mobilnog uređaja po povoljnijim uvjetima, "na rate", i to preko Telemach računa.
Mobilni uređaj (telefon) "na rate" plaćate preko ugovaranja dodatne mjesečne naknade za Opciju uređaj, koja vam se naplaćuje povrh naknade za paket na Telemach računu kroz sljedeća 24 mjeseca (u trajanju ugovorne obveze).
Ako ste uređaj kupili do 31.12.2020., plaćat ćete Opciju uređaj, a ako ste ga kupili nakon navedenog datuma, imat ćete Otplatu uređaja na rate.
Otplata uređaja na rate je usluga koja vam omogućava kupnju mobilnog uređaja na više rata prema ugovorenom otplatnom planu. Otplatni plan dobit ćete uz ugovor, a rate će vam se obračunavati putem Telemach računa za usluge.
Na računu će vam se, pored naknade za ugovorene javne komunikacijske usluge, iskazivati i obračunavati iznos svake rate koju ste dužni platiti.
Tijekom prvog mjeseca korištenja, mjesečna naknada za paket obračunava vam se proporcionalno danu aktivacije paketa, tj. naplaćeni iznos je proporcionalan broju dana u mjesecu tijekom kojih koristite paket. Primjerice, ako ste paket aktivirali 15. u mjesecu, bit će vam obračunata polovica iznosa mjesečne naknade. Svaki sljedeći mjesec bit će obračunat iznos mjesečne naknade u cijelosti.
Šifra pretplatnika ili korisnički broj je vaš identifikacijski broj u sustavu obračuna i naplate, i sve pretplate se vežu za korisnički broj. Prilikom uplate, navedeni broj trebate navesti kao poziv na broj.
Bit će vam dostavljen jedan račun. Ako imate više pretplata na istom korisničkom računu, tj. na šifri pretplatnika, na osnovnoj stranici računa bit će prikazan ukupan iznos dugovanja po korisničkom računu, a na Specifikaciji i Detaljnom ispisu prometa bit će razdvojena potrošnja za svaku pretplatu zasebno, tj. moći ćete vidjeti obračun potrošnje na razini pojedinog broja.
Račun se uvijek izdaje za sve brojeve na jednoj šifri pretplatnika te nemate mogućnost dobiti odvojene račune za svaki od brojeva.
Na Specifikaciji računa možete dobiti uvid u sljedeće stavke (za svaki pretplatnički broj odvojeno):
Mjesečne naknade za paket s obračunatim popustom (ako postoji), obavezni podatkovni paket, obnavljajuće dodatne opcije minuta, SMS-ova i podatkovnog prometa te opciju uređaj (za uređaje kupljene do 31.12.2020.).
Jednokratne naknade za dodatne opcije koje ste kupili jednokratno (koji traju do kraja mjeseca i ne obnavljaju se sljedeći mjesec), npr. dodatne roaming opcije, dodatne opcije podatkovnih paketa i sl. te naknade koje se naplaćuju jednokratno (poput onih za uključenje).
Promet izvan paketa koji se odnosi na potrošnju minuta, SMS-ova i podatkovnog prometa.
Usluge koje ne podliježu plaćanju PDV-a (odnose se na SMS parking, SMS prijevoz, Osiguranje zaslona i sl.).
Sve pogodnosti i popusti su već obračunati u financijskom iznosu mjesečnih naknada i iskorištenih usluga.
Na uplatnici je ispisan zbroj dugovanja prethodnih razdoblja i zaduženja za prethodni mjesec. Ako kasnite s uplatom, odnosno uplatu izvršite nakon zatvaranja obračunskog razdoblja, uplata će biti vidljiva na prvom sljedećem računu.
U opisu plaćanja su specificirani iznosi zaduženja za prethodni mjesec i dugovanje.
Vjerojatno je novi račun već izdan te je nakon toga uplata evidentirana u sustavu. U tom slučaju, dovoljno je da napravite uplatu iznosa zaduženja za prethodni mjesec. Koristite model i poziv na broj koji se već nalaze na dostavljenom računu.
Dug po prethodnim razdobljima je iznos ukupnog dugovanja po prethodno izdanim računima koje niste podmirili odnosno koji nisu registrirani u našem sustavu do početka formiranja ovog računa.
Ako ste poslovni korisnik, uvid u navedene podatke možete dobiti u aplikaciji Telemach ili pozivom Službi za poslovne korisnike na 095 1000 500.
Ako ste privatni korisnik, podatke za plaćanje računa možete saznati:
- slanjem SMS sadržaja RACUN na besplatni broj 13880
- na aplikaciji Telemach
- pozivom Službi za privatne korisnike na 095 1000 444 uz praćenje uputa govornog automata (provjera podataka za uplatu računa slijedeći upute govornog automata moguća je isključivo za korisnike paketa mobilne telefonije).
Naknada za ponovno uključenje privremeno ograničenih usluga nakon podmirenja duga iznosi 7,96 EUR | 60 KN po korisničkom računu. Iznos uključuje PDV, a naknada će se obračunati na prvom sljedećem računu nakon ponovnog uključenja.
Ako ste poslovni korisnik, prigovor na račun možete podnijeti u roku od 30 dana od datuma dospijeća računa za obavljene usluge pisanim putem na sljedeći način: putem e-mail adrese [email protected] ili dopisom na adresu Telemach Hrvatska, Služba za korisnike, Vukovarska 31, 31 000 Osijek, Hrvatska. Prigovor treba sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji. U slučaju podnošenja prigovora na iznos računa, trebate podmiriti nesporni dio iznosa računa ili najmanji prosječni iznos kojim ste bili zaduženi u razdoblju od 3 mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi prigovor.
Ako ste privatni pretplatnik, prigovor na račun možete podnijeti pisanim putem u roku od 30 dana od datuma dospijeća računa za obavljene usluge na sljedeći način: putem kontakt obrasca na našoj web stranici ili dopisom na adresu Telemach Hrvatska, Služba za korisnike, Vukovarska 31, 31 000 Osijek, Hrvatska. Prigovor treba sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji. U slučaju podnošenja prigovora na iznos računa, trebate podmiriti nesporni dio iznosa računa ili najmanji prosječni iznos kojim ste bili zaduženi u razdoblju od 3 mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi prigovor.
Uplatu je potrebno izvršiti na žiro račun HR4523400091510186599, a poziv na broj odgovara vašem korisničkom broju, tj. šifri pretplatnika navedenoj u gornjem desnom kutu izdanog računa. Račun možete platiti uplatnicom u svim institucijama platnog prometa u Republici Hrvatskoj. Preporučujemo plaćanje računa posredovanjem banaka, e-bankarstva i FINA-e, kako bi uplata u najkraćem roku bila vidljiva u našem sustavu.