{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

Start paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.packageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Osiguranje zaslona

{{cartItem.screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne nam je potrebna zbog identifikacje prilikom kupovine uređaja.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Adresa korištenja


Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: 400,00 kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 kn

{{model.items.count}}
Računi i potrošnja

Podaci za plaćanje i provjera uplate

Podaci za plaćanje računa i provjera dugovanja 

Ako ste poslovni pretplatnik, dugovanje i podatke za plaćanje računa možete provjeriti putem aplikacije Telemach.

Ako ste privatni pretplatnik, dugovanje i podatke za plaćanje računa možete provjeriti na sljedeće načine: 

- u aplikaciji Telemach
- slanjem SMS poruke tako da na broj 13880 pošaljete ključnu riječ RACUN (usluga je besplatna i        dostupna od 2. u mjesecu)
           - u poruci ćete dobiti neplaćeni iznos vašeg računa te sve potrebne podatke za plaćanje 
- putem govornog automata (pozivom na 095 1000 444). 


Provjera uplate 

Ako ste poslovni pretplatnik, svoje uplate možete provjeriti u aplikaciji Telemach. 

Ako ste privatni pretplatnik, svoje uplate možete provjeriti putem: 

- aplikacije Telemach 
- SMS obavijesti
         - nakon što vaša uplata bude proknjižena, dobit ćete sljedeću SMS obavijest o izvršenoj uplati:                 "Postovani, zahvaljujemo na Vasoj uplati u iznosu od xx,xx kn. Preostali iznos neplacenih racuna             je xx,xx kn. Vas Telemach"  
- govornog automata.


Ukupan iznos za plaćanje na uplatnici

Ukupan iznos za plaćanje koji je naveden na uplatnici je zbroj ukupnog zaduženja za razdoblje za koje je izdan račun i duga po prethodnim razdobljima na dan izdavanja računa.

Ukupno zaduženje je zbroj iznosa računa i rate za uređaj te predstavlja ukupan iznos koji ste dužni podmiriti za razdoblje za koje je izdan račun.

Dug po prethodnim razdobljima je ukupan iznos svih računa i rata za uređaj iz prethodnih razdoblja koje niste podmirili na dan izdavanja zadnjeg računa. 

Obračunsko razdoblje Telemach računa je od prvog do zadnjeg dana u mjesecu, što bi značilo da uplata koju izvršite nakon kreiranja novog računa neće biti evidentirana na novokreiranom računu. 

Na primjeru bi to izgledalo ovako: 
Račun za 3. mjesec u iznosu od 67,19 kn kreira se 31.03., a vi do tada još niste platili račun za 2. mjesec u iznosu od 65,00 kn. Ako platite račun za 2. mjesec datuma 02.04., račun za 3. mjesec bit će već kreiran u sustavu te će vam takav i stići na adresu za dostavu računa i na njemu neće biti vidljiva uplata koju ste izvršili 02.04. 
To znači da će vam na računu za 3. mjesec i dalje stajati dug od 2. mjeseca (koji ste već podmirili) te je zato potrebno uplatiti samo iznos računa za 3. mjesec, odnosno 67,19 kn. 

Ako ste već podmirili dug po prethodnim računima
 i želite platiti samo iznos za mjesec na koji se račun odnosi, tada s uplatnice koju ste primili uz račun prepišite iznos koji se odnosi samo na taj mjesec, Poziv na broj odobrenja i Telemach IBAN broj. Te podatke možete koristiti prilikom plaćanja računa općom uplatnicom ili internet bankarstvom.


Obračun usluga 

Ako sumnjate u ispravnost obračuna usluge ili ne razumijete neke od stavki koje su vam naplaćene na računu, molimo vas da kontaktirate Službu za korisnike putem online kontakt obrasca.  

Detaljnom provjerom saznat ćemo sve što vas zanima. 
  1. Što je naknada za pristup mreži, tko je plaća i koliko iznosi?

    Naknada za pristup mreži uvela se zbog Vladinih mjera kroz koje je značajno povećana jedna od godišnjih naknada za uporabu radiofrekvencijskog spektra u mobilnoj mreži. 

    Jedinstvena naknada za pristup mreži za privatne i poslovne pretplatnike iznosi 8 kn + PDV. Ako ste uz svoju tarifu (nakon 24.04.2017.) odabrali jedan od obaveznih podatkovnih paketa, ne plaćate naknadu za pristup mreži.  

    Ako ste Telemach korisnik bonova, ne plaćate naknadu za pristup mreži. 

  2. Koje je obračunsko razdoblje za Telemach pretplatničke usluge?

    Obračunsko razdoblje je kalendarski mjesec, od prvog do zadnjeg dana u pojedinom mjesecu.

  3. Koji iznos mjesečne naknade plaćam ako postanem korisnik, primjerice, 15. dana u mjesecu?

    Iznos mjesečne naknade u mjesecu aktivacije bit će vam naplaćen razmjerno danima korištenja paketa u tom mjesecu. Primjerice, ako ste postali pretplatnik 15. u mjesecu i izabrali paket koji ima mjesečnu naknadu 100 kn, za razdoblje korištenja u mjesecu aktivacije bit će vam naplaćena polovica mjesečne naknade (50 kn). 

  4. Što je mjesečna naknada?

    Mjesečna naknada je minimalni iznos računa koji ste mjesečno dužni podmirivati. Ovisno o paketu koji koristite, mjesečna naknada uključuje različite usluge. To mogu biti: pozivi i SMS poruke, podatkovni promet i sl. Mjesečna naknada nikada ne uključuje visokovrijedne usluge (pozive i SMS), roaming usluge, SMS parking i sl.

     

  5. Što je opcija uređaj?

    Opcija uređaj je usluga koja vam omogućava Telemach kupnju mobilnog uređaja po povoljnijim uvjetima, "na rate", i to preko Telemach računa. 

    Mobilni uređaj (telefon) "na rate" plaćate preko ugovaranja dodatne mjesečne naknade za Opciju uređaj, koja vam se naplaćuje povrh naknade za paket na Telemach računu kroz sljedeća 24 mjeseca (u trajanju ugovorne obveze). 

    Ako ste uređaj kupili do 31.12.2020., plaćat ćete Opciju uređaj, a ako ste ga kupili nakon navedenog datuma, imat ćete Otplatu uređaja na rate. 

  6. Što je Otplata uređaja na rate?

    Otplata uređaja na rate je usluga koja vam omogućava kupnju mobilnog uređaja na više rata prema ugovorenom otplatnom planu. Otplatni plan dobit ćete uz ugovor, a rate će vam se obračunavati putem Telemach računa za usluge. 

    Na računu će vam se, pored naknade za ugovorene javne komunikacijske usluge, iskazivati i obračunavati iznos svake rate koju ste dužni platiti. 

  7. Aktivirao sam paket 15. u mjesecu, no naplaćena mi je samo polovica mjesečne naknade. Zašto mi je na računu obračunat manji iznos od onog na koji sam se obvezao?

    Tijekom prvog mjeseca korištenja, mjesečna naknada za paket obračunava vam se proporcionalno danu aktivacije paketa, tj. naplaćeni iznos je proporcionalan broju dana u mjesecu tijekom kojih koristite paket. Primjerice, ako ste paket aktivirali 15. u mjesecu, bit će vam obračunata polovica iznosa mjesečne naknade. Svaki sljedeći mjesec bit će obračunat iznos mjesečne naknade u cijelosti. 

  8. Prošloga mjeseca sam boravio u inozemstvu. Zbog čega na računu nemam obračunat promet koji sam ostvario?

    Obračun prometa ostvarenog u inozemstvu može kasniti u odnosu na vrijeme korištenja usluge jer  ovisi o tome kada će strani pružatelj usluga mreže kojom ste se ondje koristili poslati obračun potrošnje Telemachu. Potrošnja će vam biti obračunata na jednom od sljedećih računa.

  9. Što je šifra pretplatnika?

    Šifra pretplatnika ili korisnički broj je vaš identifikacijski broj u sustavu obračuna i naplate, i sve pretplate se vežu za korisnički broj. Prilikom uplate, navedeni broj trebate navesti kao poziv na broj. 

  10. Imam dva broja na pretplati u Telemachu. Znači li to da ću dobiti i dva računa?

    Bit će vam dostavljen jedan račun. Ako imate više pretplata na istom korisničkom računu, tj. na šifri pretplatnika, na osnovnoj stranici računa bit će prikazan ukupan iznos dugovanja po korisničkom računu, a na Specifikaciji i Detaljnom ispisu prometa bit će razdvojena potrošnja za svaku pretplatu zasebno, tj. moći ćete vidjeti obračun potrošnje na razini pojedinog broja. 

  11. Imam dva broja na istoj šifri pretplatnika te obračun potrošnje za oba broja dobivam na istom računu. Mogu li dobiti odvojene račune za svaki od brojeva?

    Račun se uvijek izdaje za sve brojeve na jednoj šifri pretplatnika te nemate mogućnost dobiti odvojene račune za svaki od brojeva. 

  12. Za koje stavke svoje potrošnje mogu dobiti uvid na Specifikaciji računa?

    Na Specifikaciji računa možete dobiti uvid u sljedeće stavke (za svaki pretplatnički broj odvojeno): 

    Mjesečne naknade za tarifu s obračunatim popustom (ako postoji), obavezni podatkovni paket, obnavljajuće pakete minuta, SMS-ova i podatkovnog prometa te opciju uređaj (za uređaje kupljene do 31.12.2020.). 

    Jednokratne naknade za dodatne pakete koje ste kupili jednokratno (koji traju do kraja mjeseca i ne obnavljaju se sljedeći mjesec), npr. dodatne roaming opcije, dodatne opcije podatkovnih paketa i sl. te naknade koje se naplaćuju jednokratno (poput onih za uključenje). 

    Promet izvan paketa koji se odnosi na potrošnju minuta, SMS-ova i podatkovnog prometa. 

    Usluge koje ne podliježu plaćanju PDV-a (odnose se na SMS parking, SMS prijevoz, Osiguranje zaslona i sl.). 

    Sve pogodnosti i popusti su već obračunati u financijskom iznosu mjesečnih naknada i iskorištenih usluga. 

  13. Koji je iznos ispisan na uplatnici?

    Na uplatnici je ispisan zbroj dugovanja prethodnih razdoblja i zaduženja za prethodni mjesec. Ako kasnite s uplatom, odnosno uplatu izvršite nakon zatvaranja obračunskog razdoblja, uplata će biti vidljiva na prvom sljedećem računu. 

    U opisu plaćanja su specificirani iznosi zaduženja za prethodni mjesec i dugovanje. 

  14. Podmirio sam sva dugovanja iz prethodnih razdoblja, no na računu sam dobio zbroj dugovanja prethodnih razdoblja i zaduženja za prethodni mjesec. Što da radim? Na koji način mogu izvršiti uplatu?

    Vjerojatno je novi račun već izdan te je nakon toga uplata evidentirana u sustavu. U tom slučaju, dovoljno je da napravite uplatu iznosa zaduženja za prethodni mjesec. Koristite model i poziv na broj koji se već nalaze na dostavljenom računu. 

  15. Što je to Dug po prethodnim razdobljima?

    Dug po prethodnim razdobljima je iznos ukupnog dugovanja po prethodno izdanim računima koje niste podmirili odnosno koji nisu registrirani u našem sustavu do početka formiranja ovog računa.  

  16. Na koji način mogu saznati podatke za uplatu računa?

    Ako ste poslovni korisnik, uvid u navedene podatke možete dobiti u aplikaciji Telemach ili pozivom Službi za poslovne korisnike na 095 1000 500.

    Ako ste privatni korisnik, podatke za plaćanje računa možete saznati:

    - slanjem SMS sadržaja RACUN na besplatni broj 13880
    - u aplikaciji Telemach ili
    - pozivom Službi za privatne korisnike na 095 1000 444 uz praćenje uputa govornog automata (provjera podataka za uplatu računa slijedeći upute govornog automata moguća je isključivo za korisnike paketa mobilne telefonije). 

  17. Koliko iznosi naknada za ponovno uključenje?

    Naknada za ponovno uključenje privremeno ograničenih usluga nakon podmirenja duga iznosi 60 kuna po korisničkom računu. Iznos uključuje PDV, a naknada će se obračunati na prvom sljedećem računu nakon ponovnog uključenja. 

  18. Što je datum dospijeća?

    Datum dospijeća je datum do kojeg je potrebno podmiriti ukupan iznos zaduženja za navedeno razdoblje. Preporučujemo uplatu dugovanja do datuma dospijeća. Ovisno o instituciji putem koje izvršavate uplatu, ponekad je potrebno i do 2 radna dana kako bi vaša uplata bila evidentirana u našem sustavu. Ako ne podmirite ukupni iznos svog računa do datuma dospijeća, račun se smatra opomenom te ćemo vam nakon isteka roka od 30 dana privremeno ograničiti korištenje Telemach usluga. O točnom datumu privremenog ograničenja Telemach usluga ćemo vas obavijestiti.

     

  19. Gdje i na koji način mogu platiti svoj račun?

    Uplatu je potrebno izvršiti na žiro račun HR4523400091510186599, a poziv na broj odgovara vašem korisničkom broju, tj. šifri pretplatnika navedenoj u gornjem desnom kutu izdanog računa. Račun možete platiti uplatnicom u svim institucijama platnog prometa u Republici Hrvatskoj. Preporučujemo plaćanje računa posredovanjem banaka, e-bankarstva i FINA-e, kako bi uplata u najkraćem roku bila vidljiva u našem sustavu.

     
  20. Na koji način mogu podnijeti prigovor na račun?

    Ako ste poslovni korisnik, prigovor na račun možete podnijeti u roku od 30 dana od datuma dospijeća računa za obavljene usluge pisanim putem na sljedeći način: putem e-mail adrese poslovni@telemach.hr ili dopisom na adresu Telemach Hrvatska, Služba za korisnike, Županijska 21, 31 000 Osijek, Hrvatska. Prigovor treba sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji. U slučaju podnošenja prigovora na iznos računa, trebate podmiriti nesporni dio iznosa računa ili najmanji prosječni iznos kojim ste bili zaduženi u razdoblju od 3 mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi prigovor. 

    Ako ste privatni pretplatnik, prigovor na račun možete podnijeti pisanim putem u roku od 30 dana od datuma dospijeća računa za obavljene usluge na sljedeći način: putem naše web stranice ili dopisom na adresu Telemach Hrvatska, Služba za korisnike, Županijska 21, 31 000 Osijek, Hrvatska. Prigovor treba sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji. U slučaju podnošenja prigovora na iznos računa, trebate podmiriti nesporni dio iznosa računa ili najmanji prosječni iznos kojim ste bili zaduženi u razdoblju od 3 mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi prigovor. 

Niste pronašli odgovor
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb