Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}

Pravila osiguranja naplate

Temeljem Pravila osiguranja naplate Telemach vam ima pravo, ali ne i obvezu, privremeno isključiti Telemach SIM karticu ako dosegnete iznos potrošnje u tom obračunskom razdoblju, a koji je po zasnivanju pretplatničkog odnosa postavljen na 53,09 EUR | 400 KN. Iznos potrošnje određen Pravilima počinje se obračunavati nakon što u potpunosti iskoristite iznos mjesečne naknade ugovorenog paketa, a njime je obuhvaćeno korištenje svih Telemach usluga (pozivi, SMS/MMS, prijenos podataka).

Ako nastupi privremeno isključenje, a vi želite nastaviti koristiti Telemach usluge, možete kao osiguranje plaćanja usluga uplatiti iznos o kojem će vas informirati Služba za korisnike prilikom vašeg kontakta. Ako imate više pretplatničkih brojeva u Telemach mreži, Pravila će se primjenjivati pojedinačno prema svakom od tih brojeva.

Ako prilikom razgovora predstavnik Službe za korisnike primijeti kako vam se potrošnja povećala, predložit će vam podnošenje zahtjeva za povećanje iznosa dodijeljenog prema Pravilima. Možete zatražiti povećanje iznosa određenog Pravilima jednom u dva mjeseca, a Telemach zadržava pravo odbiti takav zahtjev u skladu s Telemach politikom upravljanja rizikom.

Ako ne zatražite povećanje iznosa, ostat ćete privremeno isključeni do kraja obračunskog razdoblja u kojem je došlo do privremenog isključenja.

Telemach pravila za osiguranje naplate razlikuju se od Osobnog limita mjesečne potrošnje.
  1. Što je osiguranje naplate?

    Osiguranje naplate je novčani iznos koji se dodjeljuje po pretplatničkom broju prema zadanim Telemach pravilima u svrhu pružanja usluga. 

    Telemach pravila za osiguranje naplate propisuju kriterije prema kojima se potrošnja pojedinog pretplatnika smatra rizičnom i/ili nenaplativom.  

    Telemach zadržava pravo, ali ne preuzima i obvezu, privremeno isključiti vašu Telemach SIM karticu ako prekoračite iznos potrošnje određen sukladno Telemach pravilima za osiguranje naplate u tom obračunskom razdoblju. Ako nastupi privremeno isključenje Telemach SIM kartice, a želite nastaviti koristiti Telemach usluge, možete kao osiguranje plaćanja uplatiti iznos o kojem će vas informirati Služba za korisnike prilikom kontakta s istom. Ako imate više pretplatničkih brojeva u Telemach mreži, Pravila će se primjenjivati pojedinačno prema svakom od tih brojeva. Možete zatražiti i povećanje iznosa određenog Pravilima jednom u dva mjeseca, a Telemach zadržava pravo odbiti takav zahtjev u skladu s Telemach politikom upravljanja rizikom. 

  2. Na koji je iznos ograničena moja mjesečna potrošnja?

    Početna potrošnja određena Telemach pravilima za osiguranje naplate iznad iznosa mjesečne naknade za nove poslovne Telemach korisnike dodjeljuje se ovisno o tarifnom modelu, dok je za privatne pretplatnike početno osiguranje naplate 53,09 EUR | 400 KN. 

     
  3. Moj broj je isključen zbog prekoračenja potrošnje određene Telemach pravilima za osiguranje naplate. Što sad?

    Ako nastupi privremeno isključenje, a želite nastaviti koristiti Telemach usluge, možete kao osiguranje plaćanja usluga uplatiti iznos o kojem će vas informirati Služba za korisnike prilikom kontakta. Ako imate više pretplatničkih brojeva u Telemach mreži, Telemach pravila za osiguranje naplate primjenjivat će se pojedinačno prema svakom od tih pretplatničkih brojeva. Možete zatražiti povećanje iznosa određenog Telemach pravilima za osiguranje naplate. Telemach zadržava pravo odbiti takav zahtjev u skladu s Telemach pravilima upravljanja rizikom. 

  4. Kako mogu trajno povećati iznos određen Telemach pravilima za osiguranje naplate?

    Ako ste poslovni korisnik, trajno povećanje iznosa određenog Telemach pravilima za osiguranje naplate možete zatražiti podnošenjem pisanog zahtjeva uz kopiju osobne iskaznice ovlaštene osobe u Službu za korisnike e-mailom ili poštom. Zahtjev treba sadržavati pečat tvrtke. Telemach zadržava pravo odbiti takav zahtjev u skladu s Telemach politikom upravljanja rizikom. 

    Ako ste privatni korisnik, trajno povećanje iznosa određenog Telemach pravilima za osiguranje naplate možete zatražiti podnošenjem pisanog zahtjeva uz kopiju osobne iskaznice u Službu za korisnike e-mailom ili poštom. Telemach zadržava pravo odbiti takav zahtjev u skladu s Telemach politikom upravljanja rizikom. 

  5. Je li moguće privremeno povećati iznos određen Telemach pravilima za osiguranje naplate?

    Ako ste poslovni korisnik, možete privremeno povećati iznos osiguranja naplate tako da u traženom obračunskom razdoblju povećate iznos koji vaša potrošnja smije prelaziti i to pozivom u Službu za korisnike te uplatom pologa o kojem će vas informirati Služba za korisnike prilikom vašeg kontakta. Istekom obračunskog razdoblja u kojem je iznos bio privremeno povećan vratit će vam se početni iznos, a vaš račun bit će umanjen za uplaćeni iznos pologa. Ako na kraju obračunskog razdoblja nije potrošen sav polog, potrebno je ponoviti opisani postupak za privremeno povećanje ili će vam sljedeći račun opet biti umanjen za preostala sredstva iz pologa. 

    Ako ste privatni korisnik, možete privremeno povećati iznos osiguranja naplate tako da u traženom obračunskom razdoblju povećate iznos koji vaša potrošnja smije prelaziti i to pozivom u Službu za korisnike te uplatom pologa o kojem će vas informirati Služba za korisnike prilikom vašeg kontakta. Istekom obračunskog razdoblja u kojem je iznos bio privremeno povećan vratit će vam se početni iznos

    .

     

  6. Hoće li mi uvijek biti isključene odlazne usluge zbog dosezanja iznosa određenog Telemach pravilima o osiguranju naplate?

    Telemach zadržava pravo, ali ne preuzima i obvezu, privremeno isključiti Telemach SIM karticu ako dosegnete iznos potrošnje određen Telemach pravilima o osiguranju naplate u tom obračunskom razdoblju. 

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?