{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

Start paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.packageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Osiguranje zaslona

{{cartItem.screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne nam je potrebna zbog identifikacje prilikom kupovine uređaja.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Adresa korištenja


Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: 400,00 kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 kn

{{model.items.count}}
Računi i potrošnja

Nepristigli račun i kopija računa

Nepristigli račun 

Ako trebate kopiju svog Telemach računa, možete je preuzeti u PDF formatu putem portala/aplikacije Telemach.


Ako želite, umjesto u papirnatom obliku, mjesečni račun možete primati u elektronskom obliku, tj. u PDF formatu putem portala/aplikacije Telemach (privatni i poslovni pretplatnici) ili putem vašeg internet bankarstva (samo privatni pretplatnici). Više informacija o ovim opcijama potražite na stranici usluge E-račun.

Kopija računa 

Ako trebate kopiju svog Telemach računa, možete je preuzeti u PDF formatu putem portala/aplikacije Telemach.

Detaljan ispis prometa 

Detaljan ispis prometa je lista svih odlaznih i naplatnih usluga vašeg broja. 

Možete ga aktivirati u aplikaciji Telemach pod Uslugama, na prodajnom mjestu prilikom sklapanja pretplate ili pozivom u Službu za korisnike. 

Ispis prometa dostavlja se s mjesečnim računom, a možete ga zaprimati: 

- u digitalnom obliku putem aplikacije Telemach 
- u papirnatom obliku na kućnu adresu 

Pozivom u Službu za korisnike možete promijeniti kanal dostave detaljnog ispisa prometa. 
  1. U koju potrošnju mi Detaljni ispis prometa omogućuje uvid?

    Na Detaljnom ispisu prometa prikazana vam je isključivo potrošnja telekomunikacijskih usluga tijekom obračunskog razdoblja. Ne prikazuju se mjesečne i jednokratne naknade. 

    Također, na Detaljnom ispisu prometa su, radi što preciznijeg obračuna potrošnje, pozivi prikazani bez obračunske jedinice, a njihova cijena je prikazana kao iznos sa 6 decimalnih znamenki. U cijenu poziva su uključene cijena po minuti i cijena naknade za uspostavu poziva. 

    Kako bi vam ispis potrošnje podatkovnog prometa iz paketa bio jednostavniji i pregledniji, grupirali smo iskorišteni podatkovni promet po danima. Podatkovni promet izvan paketa prikazan je pojedinačno po svakom spajanju. 

  2. Nisam aktivirao uslugu Detaljnog ispisa prometa, no želio bih dobiti ispis za prethodni mjesec. Je li moguće i koliko se naplaćuje?

    Moguće je. Detaljan ispis poziva možete zatražiti pozivom Službi za korisnike na 095 1000 444 (za privatne korisnike) ili 095 1000 500 (za poslovne korisnike). Ispis će vam biti poslan na portal Telemach, a usluga se ne naplaćuje.  

  3. Nisam primio račun za prethodni mjesec. Koga trebam obavijestiti?

    Svi vaši računi dostupni su na portalu/aplikaciji Telemach.

  4. Na koji način mogu dobiti pregled prethodnih računa?

    Aplikacija Telemach vam omogućuje jednostavan online pregled svih vaših računa (tj. obračunskih razdoblja) unazad 12 mjeseci. 

  5. Na Detaljnom ispisu prometa prikazano mi je da sam slao SMS poruke prema broju +385951000100. Što prikazuje ovaj broj?

    Navedeni broj prikazuje SMS poruke poslane iz roaminga. 

  6. Na Detaljnom ispisu prometa prikazano mi je da sam zvao broj +385951000223. Što prikazuje ovaj broj?

    Navedeni broj prikazuje vaše dolazne pozive koji su preusmjereni na govornu poštu. 

Niste pronašli odgovor
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb