Proces vrijedi za sve korisnike.
PIN je 4-znamenkasti osobni identifikacijski broj i služi za zaštitu SIM kartice.
Svoj početni PIN možete provjeriti na:
-
aplikaciji Telemach (ako ste se registrirali)
- plastičnom držaču SIM kartice
Koraci u slučaju blokiranog PIN broja:
- nakon 3 kriva unosa PIN broja, uređaj će vas zatražiti PUK broj
- unesite ispravan PUK broj (8-znamenkasti broj)
- zatim unesite novi PIN broj. Novi PIN ne smije biti istovjetan starom PIN broju, stoga odaberite
- potpuno nova 4 broja
- još jednom unesite novo odabrani PIN broj za potvrdu
Nakon toga SIM kartica će se otključati.
Kako promijeniti PIN broj?
PIN možete promijeniti:
- u postavkama sigurnosti vašeg mobilnog uređaja
- putem koda **04*stariPIN*noviPIN*noviPIN# i tipke za poziv
- sljedeći korake za slučaj blokiranog PIN broja
Kako isključiti PIN broj?
Ukoliko vaš uređaj koristi novije SIM kartice (micro/nano/triple SIM), PIN možete isključiti u postavkama sigurnosti mobilnog uređaja. Detaljnije informacije mogu se pronaći u korisničkom priručniku pojedinog uređaja na linku. Kod starijih SIM kartica (mini) ne postoji mogućnost isključenja PIN broja.
Informacije o PUK broju
Proces vrijedi za sve korisnike.
PUK je 8-znamenkasti tajni Osobni ključ za deblokiranje (Personal Unblocking Key) i služi za deblokiranje PIN broja SIM kartice kojoj je dodijeljen.
Svoj PUK broj možete provjeriti:
-
aplikacija Telemach (ako ste se registrirali)
- pozivom Službi za korisnike na broj
095 1000 444 (ako ste privatni korisnik) ili na broj
095 1000 500 (ako ste poslovni korisnik)
Koraci u slučaju blokiranog PUK broja:
- nakon 3 kriva unosa PIN broja, uređaj će vas zatražiti PUK broj
- PUK broj moguće je unijeti 10 puta
Ako 10 puta unesete krivi PUK broj, SIM kartica će biti trajno blokirana i više je neće biti moguće koristiti. U tom slučaju, ponovno korištenje istog broja bit će moguće samo uz zamjenu SIM kartice.
Kako promijeniti/isključiti PUK broj?
PUK broj nije moguće promijeniti niti isključiti.