{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti u vezi ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u drugu svrhu. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}

Informacije o PIN broju

Proces vrijedi za sve korisnike.
PIN je 4-znamenkasti osobni identifikacijski broj i služi za zaštitu SIM kartice.

Svoj početni PIN možete provjeriti na:
- portalu Telemach (ukoliko ste se registrirali)
- plastičnom držaču SIM kartice

Koraci u slučaju blokiranog PIN broja:
- nakon 3 kriva unosa PIN broja, uređaj će vas zatražiti PUK broj
- unesite ispravan PUK broj (8-znamenkasti broj)
- zatim unesite novi PIN broj. Novi PIN ne smije biti istovjetan starom PIN broju, stoga odaberite
- potpuno nova 4 broja
- još jednom unesite novo odabrani PIN broj za potvrdu

Nakon toga SIM kartica će se otključati.

Kako promijeniti PIN broj?

PIN možete promijeniti:
- u postavkama sigurnosti vašeg mobilnog uređaja
- putem koda **04*stariPIN*noviPIN*noviPIN# i tipke za poziv
- sljedeći korake za slučaj blokiranog PIN broja

Kako isključiti PIN broj?

Ukoliko vaš uređaj koristi novije SIM kartice (micro/nano/triple SIM), PIN možete isključiti u postavkama sigurnosti mobilnog uređaja. Detaljnije informacije mogu se pronaći u korisničkom priručniku pojedinog uređaja na linku.

Kod starijih SIM kartica (mini) ne postoji mogućnost isključenja PIN broja.



Informacije o PUK broju

Proces vrijedi za sve korisnike.

PUK je 8-znamenkasti tajni Osobni ključ za deblokiranje (Personal Unblocking Key) i služi za deblokiranje PIN broja SIM kartice kojoj je dodijeljen.

Svoj PUK broj možete provjeriti:
- na portalu/aplikaciji Telemach (ukoliko ste se registrirali)
- pozivom Službi za korisnike na broj 095 1000 444 (ako ste privatni korisnik) ili na broj 095 1000 500 (ako ste poslovni korisnik)

Koraci u slučaju blokiranog PUK broja:
- nakon 3 kriva unosa PIN broja, uređaj će vas zatražiti PUK broj
- PUK broj moguće je unijeti 10 puta
Ako 10 puta unesete krivi PUK broj, SIM kartica će biti trajno blokirana i više je neće biti moguće koristiti. U tom slučaju, ponovno korištenje istog broja bit će moguće samo uz zamjenu SIM kartice. 

Kako promijeniti/isključiti PUK broj?
PUK broj nije moguće promijeniti niti isključiti.
Niste pronašli odgovor
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb