{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj
{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN
Naknada za pristup mreži uvela se zbog Vladinih mjera kroz koje je značajno povećana jedna od godišnjih naknada za uporabu radiofrekvencijskog spektra u mobilnoj mreži.
Jedinstvena naknada za pristup mreži za privatne i poslovne pretplatnike iznosi 1,06 EUR | 8 KN + PDV. Ako ste uz svoju tarifu (nakon 24.04.2017.) odabrali jedan od obaveznih podatkovnih paketa, ne plaćate naknadu za pristup mreži.
Ako ste Telemach korisnik bonova, ne plaćate naknadu za pristup mreži.
Dug po prethodnim razdobljima je iznos ukupnog dugovanja po prethodno izdanim računima koje niste podmirili odnosno koji nisu registrirani u našem sustavu do početka formiranja ovog računa.
Ako ste poslovni korisnik, uvid u navedene podatke možete dobiti u aplikaciji Telemach ili pozivom Službi za poslovne korisnike na 095 1000 500.
Ako ste privatni korisnik, podatke za plaćanje računa možete saznati:
- slanjem SMS sadržaja RACUN na besplatni broj 13880
- na aplikaciji Telemach
- pozivom Službi za privatne korisnike na 095 1000 444 uz praćenje uputa govornog automata (provjera podataka za uplatu računa slijedeći upute govornog automata moguća je isključivo za korisnike paketa mobilne telefonije).
Datum dospijeća je datum do kojeg je potrebno podmiriti ukupan iznos zaduženja za navedeno razdoblje. Preporučujemo uplatu dugovanja do datuma dospijeća. Ovisno o instituciji putem koje izvršavate uplatu, ponekad je potrebno i do 2 radna dana kako bi vaša uplata bila evidentirana u našem sustavu. Ako ne podmirite ukupni iznos svog računa do datuma dospijeća, račun se smatra opomenom te ćemo vam nakon isteka roka od 30 dana privremeno ograničiti korištenje Telemach usluga. O točnom datumu privremenog ograničenja Telemach usluga ćemo vas obavijestiti.
Uplatu je potrebno izvršiti na žiro račun HR4523400091510186599, a poziv na broj odgovara vašem korisničkom broju, tj. šifri pretplatnika navedenoj u gornjem desnom kutu izdanog računa. Račun možete platiti uplatnicom u svim institucijama platnog prometa u Republici Hrvatskoj. Preporučujemo plaćanje računa posredovanjem banaka, e-bankarstva i FINA-e, kako bi uplata u najkraćem roku bila vidljiva u našem sustavu.