{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Nazad
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Nazad

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja


Nazad
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti u vezi ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u drugu svrhu. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Nazad

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Adresa dostave


Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.


{{error}}
Nazad

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}

Kako bi imali bolju kontrolu nad vašim troškovima, savjetujemo vam aktivaciju usluge Osobni limit mjesečne potrošnje.

Što je Osobni limit mjesečne potrošnje? 

 

To je usluga koja vam omogućava da sami određujete koliko želite potrošiti tijekom mjeseca, pri čemu: 

- najmanji mjesečni limit može iznositi 50 kuna
- svaki sljedeći po 50 kuna više 


To znači da svoje Osobne limite mjesečne potrošnje možete odrediti u iznosima od 50, 100, 150 itd. kuna. Maksimalan iznos Osobnog limita ne može biti viši od iznosa definiranog Telemach pravilima za osiguranje naplate.  

U slučaju dosezanja osobnog limita, bit će vam onemogućeno: 
- ostvarivanje poziva (osim hitnih poziva i poziva prema Službi za korisnike)  
- slanje SMS poruka 
- korištenje usluga koje uključuju korištenje podatkovnog prometa do isteka tekućeg mjeseca 

Aktivacijom usluge osobnog limita automatski vam je onemogućeno korištenje visokovrijednih usluga. 


Aktivacija i deaktivacija Osobnog limita mjesečne potrošnje 

Uslugu Osobni limit mjesečne potrošnje možete aktivirati, deaktivirati ili promijeniti isključivo na Telemach prodajnim mjestima

Iznos Osobnog limita možete promijeniti jednom mjesečno. 

Nakon podnošenja zahtjeva za aktivaciju, Osobni limit bit će vam aktiviran na početku sljedećeg obračunskog razdoblja. Primjerice, ako ste zahtjev podnijeli u veljači, Osobni limit bit će vam aktiviran 1. ožujka i od tada će se početi primjenjivati. 

U slučaju podnošenja zahtjeva za deaktivaciju, Osobni limit bit će vam isključen u roku od 24 sata od podnošenja zahtjeva. 

Ako imate više pretplatničkih linija, Osobni limit možete odrediti za svaki broj zasebno. 

Za poslovne korisnike Osobni limit po pretplatničkom broju može zatražiti isključivo ovlaštena osoba s osobnom iskaznicom i pečatom firme. 

Jednom aktiviran Osobni limit automatski se uključuje i u sljedećem obračunskom razdoblju, sve dok ga ne deaktivirate.


  1. Mogu li ograničiti potrošnju svojih djelatnika?

    Usluga kontrole troškova je besplatna usluga koja vam omogućuje određivanje granice potrošnje za svakog pojedinog djelatnika unutar tvrtke i to na dva načina:  

    odredite novčani iznos koji svaki pojedini djelatnik tijekom jednoga obračunskog razdoblja može potrošiti na poslovne razgovore i usluge mobilne telefonije  

    odredite dnevni vremenski period u kojem će se razgovori i usluge mobilne telefonije tretirati kao poslovni troškovi 

    Svi troškovi koji prijeđu novčani limit ili pozivi i usluge učinjeni izvan definiranog vremenskog perioda obračunavat će se kao privatni troškovi zaposlenika, a računi će stizati na njihove privatne adrese. 

Niste pronašli odgovor
telemach.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.
Nastavkom pregleda web stranice telemach.hr slažete se s korištenjem kolačića.
Za nastavak pregleda i korištenja web stranice telemach.hr kliknite na gumb