{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak prva 3 mjeseca: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} kn/mj

Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " nakon 3 mjeseca" : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}

Stavke na računu i specifikacija

Kako bi lakše shvatili i prepoznali stavke na vašem računu, pogledajte sljedeće informacije:

Detalji računa
Iznos računa (za npr. studeni)
- ovdje je iskazan ukupan iznos naplate svih usluga i naknada u mjesecu za koji je izdan račun, odnosno zbroj niže navedenih stavki:

Mjesečne naknade mobilne usluge
- odnosi se na: cijenu paketa ili tarife koja je aktivna na mobilnoj usluzi s već obračunatim popustom, obvezni podatkovni paket, opciju uređaj za uređaje kupljene do 31.12.2020. i obnavljajuće opcije minuta, SMS-ova, podatkovnog prometa

Jednokratne i dodatne naknade
- odnosi se na naplatu dodatnih opcija koje traju do kraja mjeseca i ne obnavljaju se sljedeći mjesec (npr. dodatne podatkovne opcije) te na naknade poput naknada za uključenje i sl. koje se naplaćuju jednokratno

Promet izvan paketa
- odnosi se na potrošnju minuta, SMS-ova i podatkovnog prometa izvan paketa ili tarife

Usluge trećih strana i osiguranja
- uključuje naplatu parkiranja, SMS donacije, SMS sudjelovanja u nagradnim igrama, osiguranje zaslona i sl.

Opomene i naknade za prijevremeni raskid
- uključuje naknadu za slanje opomene kojima pravne korisnike podsjećamo na plaćanje računa kao i naknade za prijevremeni raskid ugovora

Mjesečne naknade fiksne usluge
- odnosi se na cijenu paketa fiksne usluge (optički internet) s obračunatim popustom ukoliko postoji

EON-usluge trećih strana
- odnosi se na cijenu EON paketa s obračunatim popustom ako postoji

Rata za uređaj
- rata za uređaj prikazuje mjesečne naknade za uređaj/e kupljen/e nakon 01.01.2021.

Ukupno zaduženje za (npr. studeni)
- zbroj stavki Iznosa računa i Rate za uređaj prikazuje Iznos ukupnog računa za navedeni mjesec

Dug po prethodnim razdobljima
- iznos neplaćenih računa za prethodne mjesece

Ukupan iznos za plaćanje
- zbroj Ukupnog zaduženja i Duga po prethodim razdobljima


Specifikacije
Opcija uređaj
- iznos mjesečne naknade za uređaj/e kupljen/e do 31.12.2020.

Otplata uređaja na rate
- iznos mjesečne naknade za uređaj/e kupljen/e nakon 01.01.2021.

Digitalni sadržaji i karte
- npr. naknada za slanje SMS poruke za parking (0,12 EUR | 0,89 KN/SMS)

Mobilni sadržaji
- npr. naplata usluge SMS sponzor

Dodatne informacije
*popusti na paket ili tarifu nisu vidljivi kao stavka na računu već su odmah uračunati u iznos mjesečne naknade
*ako određena stavka iznosi 0,00 EUR | 0,00 KN neće biti iskazana na računu (primjer: Naknada za tarifu Ekipna dodatna iznosi 0,00 EUR | 0,00 KN i ona neće biti iskazana na specifikaciji računa)
 
Ako je za pretplatnički broj napravljen raskid u mjesecu za koji je izdan račun, specifikacija naplaćenih stavki za navedeni broj će biti vidljiva pod ŠIFROM PRETPLATNIKA (poziv na broj), a ne pod pretplatničkim brojem.
  1. Koje je obračunsko razdoblje za Telemach pretplatničke usluge?

    Obračunsko razdoblje je kalendarski mjesec, od prvog do zadnjeg dana u pojedinom mjesecu.

  2. Koji iznos mjesečne naknade plaćam ako postanem korisnik, primjerice, 15. dana u mjesecu?

    Iznos mjesečne naknade u mjesecu aktivacije bit će vam naplaćen razmjerno danima korištenja paketa u tom mjesecu. Primjerice, ako ste postali pretplatnik 15. u mjesecu i izabrali paket koji ima mjesečnu naknadu 13,27 EUR | 100 KN, za razdoblje korištenja u mjesecu aktivacije bit će vam naplaćena polovica mjesečne naknade (6,64 EUR | 50 KN). 

  3. Što je mjesečna naknada?

    Mjesečna naknada je minimalni iznos računa koji ste mjesečno dužni podmirivati. Ovisno o paketu koji koristite, mjesečna naknada uključuje različite usluge. To mogu biti: pozivi i SMS poruke, podatkovni promet i sl. Mjesečna naknada nikada ne uključuje visokovrijedne usluge (pozive i SMS), roaming usluge, SMS parking i sl.

     

  4. Što je opcija uređaj?

    Opcija uređaj je usluga koja vam omogućava Telemach kupnju mobilnog uređaja po povoljnijim uvjetima, "na rate", i to preko Telemach računa. 

    Mobilni uređaj (telefon) "na rate" plaćate preko ugovaranja dodatne mjesečne naknade za Opciju uređaj, koja vam se naplaćuje povrh naknade za paket na Telemach računu kroz sljedeća 24 mjeseca (u trajanju ugovorne obveze). 

    Ako ste uređaj kupili do 31.12.2020., plaćat ćete Opciju uređaj, a ako ste ga kupili nakon navedenog datuma, imat ćete Otplatu uređaja na rate. 

  5. Što je Otplata uređaja na rate?

    Otplata uređaja na rate je usluga koja vam omogućava kupnju mobilnog uređaja na više rata prema ugovorenom otplatnom planu. Otplatni plan dobit ćete uz ugovor, a rate će vam se obračunavati putem Telemach računa za usluge. 

    Na računu će vam se, pored naknade za ugovorene javne komunikacijske usluge, iskazivati i obračunavati iznos svake rate koju ste dužni platiti. 

  6. Aktivirao sam paket 15. u mjesecu, no naplaćena mi je samo polovica mjesečne naknade. Zašto mi je na računu obračunat manji iznos od onog na koji sam se obvezao?

    Tijekom prvog mjeseca korištenja, mjesečna naknada za paket obračunava vam se proporcionalno danu aktivacije paketa, tj. naplaćeni iznos je proporcionalan broju dana u mjesecu tijekom kojih koristite paket. Primjerice, ako ste paket aktivirali 15. u mjesecu, bit će vam obračunata polovica iznosa mjesečne naknade. Svaki sljedeći mjesec bit će obračunat iznos mjesečne naknade u cijelosti. 

  7. Prošloga mjeseca sam boravio u inozemstvu. Zbog čega na računu nemam obračunat promet koji sam ostvario?

    Obračun prometa ostvarenog u inozemstvu može kasniti u odnosu na vrijeme korištenja usluge jer  ovisi o tome kada će strani pružatelj usluga mreže kojom ste se ondje koristili poslati obračun potrošnje Telemachu. Potrošnja će vam biti obračunata na jednom od sljedećih računa.

  8. Što je šifra pretplatnika?

    Šifra pretplatnika ili korisnički broj je vaš identifikacijski broj u sustavu obračuna i naplate, i sve pretplate se vežu za korisnički broj. Prilikom uplate, navedeni broj trebate navesti kao poziv na broj. 

  9. Imam dva broja na pretplati u Telemachu. Znači li to da ću dobiti i dva računa?

    Bit će vam dostavljen jedan račun. Ako imate više pretplata na istom korisničkom računu, tj. na šifri pretplatnika, na osnovnoj stranici računa bit će prikazan ukupan iznos dugovanja po korisničkom računu, a na Specifikaciji i Detaljnom ispisu prometa bit će razdvojena potrošnja za svaku pretplatu zasebno, tj. moći ćete vidjeti obračun potrošnje na razini pojedinog broja. 

  10. Imam dva broja na istoj šifri pretplatnika te obračun potrošnje za oba broja dobivam na istom računu. Mogu li dobiti odvojene račune za svaki od brojeva?

    Račun se uvijek izdaje za sve brojeve na jednoj šifri pretplatnika te nemate mogućnost dobiti odvojene račune za svaki od brojeva. 

  11. Za koje stavke svoje potrošnje mogu dobiti uvid na Specifikaciji računa?

    Na Specifikaciji računa možete dobiti uvid u sljedeće stavke (za svaki pretplatnički broj odvojeno): 

    Mjesečne naknade za tarifu s obračunatim popustom (ako postoji), obavezni podatkovni paket, obnavljajuće pakete minuta, SMS-ova i podatkovnog prometa te opciju uređaj (za uređaje kupljene do 31.12.2020.). 

    Jednokratne naknade za dodatne pakete koje ste kupili jednokratno (koji traju do kraja mjeseca i ne obnavljaju se sljedeći mjesec), npr. dodatne roaming opcije, dodatne opcije podatkovnih paketa i sl. te naknade koje se naplaćuju jednokratno (poput onih za uključenje). 

    Promet izvan paketa koji se odnosi na potrošnju minuta, SMS-ova i podatkovnog prometa. 

    Usluge koje ne podliježu plaćanju PDV-a (odnose se na SMS parking, SMS prijevoz, Osiguranje zaslona i sl.). 

    Sve pogodnosti i popusti su već obračunati u financijskom iznosu mjesečnih naknada i iskorištenih usluga. 

  12. Podmirio sam sva dugovanja iz prethodnih razdoblja, no na računu sam dobio zbroj dugovanja prethodnih razdoblja i zaduženja za prethodni mjesec. Što da radim? Na koji način mogu izvršiti uplatu?

    Vjerojatno je novi račun već izdan te je nakon toga uplata evidentirana u sustavu. U tom slučaju, dovoljno je da napravite uplatu iznosa zaduženja za prethodni mjesec. Koristite model i poziv na broj koji se već nalaze na dostavljenom računu. 

  13. Koliko iznosi naknada za ponovno uključenje?

    Naknada za ponovno uključenje privremeno ograničenih usluga nakon podmirenja duga iznosi 7,96 EUR | 60 KN po korisničkom računu. Iznos uključuje PDV, a naknada će se obračunati na prvom sljedećem računu nakon ponovnog uključenja. 

  14. Na koji način mogu podnijeti prigovor na račun?

    Ako ste poslovni korisnik, prigovor na račun možete podnijeti u roku od 30 dana od datuma dospijeća računa za obavljene usluge pisanim putem na sljedeći način: putem e-mail adrese [email protected] ili dopisom na adresu Telemach Hrvatska, Služba za korisnike, Vukovarska 31, 31 000 Osijek, Hrvatska. Prigovor treba sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji. U slučaju podnošenja prigovora na iznos računa, trebate podmiriti nesporni dio iznosa računa ili najmanji prosječni iznos kojim ste bili zaduženi u razdoblju od 3 mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi prigovor. 

    Ako ste privatni pretplatnik, prigovor na račun možete podnijeti pisanim putem u roku od 30 dana od datuma dospijeća računa za obavljene usluge na sljedeći način: putem kontakt obrasca na našoj web stranici ili dopisom na adresu Telemach Hrvatska, Služba za korisnike, Vukovarska 31, 31 000 Osijek, Hrvatska. Prigovor treba sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji. U slučaju podnošenja prigovora na iznos računa, trebate podmiriti nesporni dio iznosa računa ili najmanji prosječni iznos kojim ste bili zaduženi u razdoblju od 3 mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi prigovor. 

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?