Ako imate aktiviranu uslugu plaćanja izravnim terećenjem, račun dobivate na kućnu adresu ili aplikacije Telemach dobivate obavijest o postavljenom računu (E-račun).
Gdje mogu ugovoriti plaćanje računa izravnim terećenjem?
Aktivaciju i deaktivaciju plaćanja Telemach računa izravnim terećenjem vašeg tekućeg računa možete napraviti na Telemach prodajnim mjestima.
Kada će se izvršiti izravno terećenje?
Izravno terećenje će se izvršiti na datum dospijeća računa. Ako je datum dospijeća računa neradni dan, izravno terećenje izvršit će se prvi radni dan nakon datuma dospijeća.
Što ako se izravno terećenje nije izvršilo?
Po primitku informacije od banke uplatitelja da terećenje nije izvršeno, Telemach će vas o tome obavijestiti SMS porukom. U tom slučaju možete poslati SMS poruku sadržaja RACUN na besplatni broj 13880 i primit ćete sve podatke za plaćanje računa.
Može li mi netko drugi platiti račune izravnim terećenjem?
Korisnik Telemach usluga i uplatitelj mogu biti dvije različite osobe. Plaćanje računa od strane uplatitelja, koji je potpisao SEPA Suglasnost za izravno terećenje, smatrat će se podmirenjem obveze plaćanja računa korisnika.
Što ako se izravno terećenje nije izvršilo 2 mjeseca zaredom?
Ako se 2 mjeseca zaredom nije izvršilo izravno terećenje, Telemach će otkazati uslugu izravnog terećenja i o tome vas obavijestiti SMS porukom.
Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?