Aktivaciju i deaktivaciju plaćanja Telemach računa izravnim terećenjem vašeg tekućeg računa možete napraviti na Telemach prodajnim mjestima.
Izravno terećenje će se izvršiti na datum dospijeća računa. Ako je datum dospijeća računa neradni dan, izravno terećenje izvršit će se prvi radni dan nakon datuma dospijeća.
Po primitku informacije od banke uplatitelja da terećenje nije izvršeno, Telemach će vas o tome obavijestiti SMS porukom. U tom slučaju možete poslati SMS poruku sadržaja RACUN na besplatni broj 13880 i primit ćete sve podatke za plaćanje računa.
Korisnik Telemach usluga i uplatitelj mogu biti dvije različite osobe. Plaćanje računa od strane uplatitelja, koji je potpisao SEPA Suglasnost za izravno terećenje, smatrat će se podmirenjem obveze plaćanja računa korisnika.
Ako se 2 mjeseca zaredom nije izvršilo izravno terećenje, Telemach će otkazati uslugu izravnog terećenja i o tome vas obavijestiti SMS porukom.