{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak prva 3 mjeseca: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} kn/mj

Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " nakon 3 mjeseca" : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}
Način provjere svoje potrošnje, nadoplata za tekuće razdoblje, stanje preostalih minuta, SMS-ova i MMS-ova te na koje usluge i na koji način se obračunava potrošnja, pronađite u tekstu koji slijedi.

Provjera statusa nadoplata za tekuće razdoblje Provjeru iznosa vaših nadoplata računa za trenutno razdoblje (za koje će vam biti obračunate bonus kune) možete izvršiti slanjem poruke s ključnom riječi STANJE na 13818 ili putem aplikacije Telemach.

Minimalni iznos nadoplata koje je potrebno izvršiti u razdoblju od 3 mjeseca kako biste ostvarili pravo na bonus kune je 150 kn.

Obračun pogodnosti
Visina iznosa ostvarenih bonus kuna ili podatkovnog prometa obračunava se na sljedeći način:

Pogodnost

Iznos nadoplata
tijekom 3 mjeseca

Članstvo u BONus ekipi

do 3 mjeseca

3 -6 mjeseci

9 i više mjeseci

Bonus podatkovni
promet

150,00 - 250,00 kn

300 MB

400 MB

500 MB

250,01 - 300,00 kn

400 MB

500 MB

700 MB

300,01 kn i više

500 MB

700 MB

1000 MB

Bonus kune

150,00 kn i više

5% uplaćenog
iznosa najviše 30
bonus kuna

10% uplaćenog
iznosa najviše 60
bonus kuna

15% uplaćenog
iznosa najviše
90 bonus kuna

Primjerice: Ako ste posljednjih 6 mjeseci u BONus ekipi i u posljednja 3 mjeseca ste nadoplatili račun u iznosu od 200 kn, kao nagradu ćete dobiti 400 MB. Ako ste član BONus ekipe 10 mjeseci, vaš bonus će biti 500 MB.

Provjera i potrošnja bonus kuna
Stanje bonus kuna koje su dodijeljene na vaš račun možete provjeriti biranjem kombinacije *150*5# pa pritiskom tipke za poziv.

Bonus kune koje ostvarujete članstvom u Klubu možete trošiti na:
- pozive unutar Hrvatske (i EEA) prema fiksnim i mobilnim mrežama, uključujući naknadu za uspostavu poziva prema fiksnim i mobilnim mrežama
- SMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj (i EEA)
- MMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj (i EEA) i prema e-mailu
- podatkovni promet unutar Hrvatske (i EEA)

Bonus kune ne mogu se koristiti:
- za promet iz Hrvatske prema međunarodnim destinacijama
- u roamingu (izvan EEA)
- za usluge s dodanom vrijednošću
- za pozive i poruke prema kratkim kodovima
- za pozive prema destinacijama 095 1000 ***
- za prosljeđivanje poziva Te usluge naplaćuju se odvojeno, temeljem važećih cijena utvrđenih službenim Telemach cjenikom. Bonus kune troše se prema cijenama i uvjetima korištenja paketa koji imate i imaju valjanost 30 dana, nakon čega će eventualno preostale bonus kune biti obrisane.
Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?