{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak prva 3 mjeseca: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} kn/mj

Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " nakon 3 mjeseca" : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}

Proces vrijedi za sve korisnike.
PIN je 4-znamenkasti osobni identifikacijski broj i služi za zaštitu SIM kartice.

Svoj početni PIN možete provjeriti na:
- aplikaciji Telemach (ako ste se registrirali)
- plastičnom držaču SIM kartice

Koraci u slučaju blokiranog PIN broja:
- nakon 3 kriva unosa PIN broja, uređaj će vas zatražiti PUK broj
- unesite ispravan PUK broj (8-znamenkasti broj)
- zatim unesite novi PIN broj. Novi PIN ne smije biti istovjetan starom PIN broju, stoga odaberite
- potpuno nova 4 broja
- još jednom unesite novo odabrani PIN broj za potvrdu

Nakon toga SIM kartica će se otključati.

Kako promijeniti PIN broj?
PIN možete promijeniti:
- u postavkama sigurnosti vašeg mobilnog uređaja
- putem koda **04*stariPIN*noviPIN*noviPIN# i tipke za poziv
- sljedeći korake za slučaj blokiranog PIN broja

Kako isključiti PIN broj?
Ukoliko vaš uređaj koristi novije SIM kartice (micro/nano/triple SIM), PIN možete isključiti u postavkama sigurnosti mobilnog uređaja. Detaljnije informacije mogu se pronaći u korisničkom priručniku pojedinog uređaja na linku. Kod starijih SIM kartica (mini) ne postoji mogućnost isključenja PIN broja.

Informacije o PUK broju

Proces vrijedi za sve korisnike.

PUK je 8-znamenkasti tajni Osobni ključ za deblokiranje (Personal Unblocking Key) i služi za deblokiranje PIN broja SIM kartice kojoj je dodijeljen.

Svoj PUK broj možete provjeriti:
- aplikacija Telemach (ako ste se registrirali)
- pozivom Službi za korisnike na broj 095 1000 444 (ako ste privatni korisnik) ili na broj 095 1000 500 (ako ste poslovni korisnik)

Koraci u slučaju blokiranog PUK broja:
- nakon 3 kriva unosa PIN broja, uređaj će vas zatražiti PUK broj
- PUK broj moguće je unijeti 10 puta
Ako 10 puta unesete krivi PUK broj, SIM kartica će biti trajno blokirana i više je neće biti moguće koristiti. U tom slučaju, ponovno korištenje istog broja bit će moguće samo uz zamjenu SIM kartice. 

Kako promijeniti/isključiti PUK broj?
PUK broj nije moguće promijeniti niti isključiti.
Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?