Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}

Upute za instalaciju 5G mreže na iPhone uređajima

5G je posljednja generacija mobilne mreže koja predstavlja nadogradnju na postojeću 4G/4G+ mobilnu mrežu i koja vam omogućuje najbrži mobilni internet na vašem uređaju. Za korištenje 5G mreže trebate imati uređaj koji podržava 5G mrežu te se nalaziti na području pokrivenom 5G signalom.


Na Apple iPhone uređajima koji podržavaju 5G sa iOS verzijom 16.4. ili novijom moguće je koristiti Telemach 5G mobilnu mrežu. Nakon instalacije najnovije verzije iOS-a, za spajanje na 5G mrežu potrebno je ručno izmijeniti postavke u meniju uređaja:




1. Postavke




2. Mobilni podaci




3. Opcije pod. plana




4. Glasovni pozivi i podaci




5. Odabrati opciju „ 5G automatski“ ili "5G uključen"



  1. Što je to 5G mreža?

    5G je posljednja generacija mobilne mreže koja predstavlja nadogradnju na postojeću 4G/4G+ mobilnu mrežu i koja ti omogućuje najbrži mobilni internet na tvom uređaju. Za korištenje 5G mreže trebaš imati uređaj koji podržava 5G mrežu te se nalaziti na području pokrivenom 5G signalom.

  2. Što 5G mreža znači za vas?

    Ako imate 5G uređaj, moći ćete koristiti puni potencijal svojeg uređaja, surfajući još brže na 5G mreži u odnosu na ranije generacije mreža.

  3. Kako možete omogućiti 5G mrežu u vašem uređaju? Podržava li vaš mobitel 5G mrežu? Kako to možete provjeriti? Trebate li novu SIM karticu?

    Da biste koristili 5G mrežu, vaš uređaj treba podržavati 5G mrežu. U tom slučaju, na uređaju će biti vidljiva 5G oznaka dok surfate u području 5G mreže. Iznimka su Apple iPhone uređaji koji podržavaju 5G te na njima korisnici neće moći koristiti Telemach 5G mrežu no i dalje ćete moći nesmetano koristiti posljednju generaciju 4G / 4G+ mreže.

    U postavkama uređaja trebate imati uključenu opciju spajanja na 5G signal. Obično se nalazi u postavkama uređaja pod mobilnim mrežama/odabir načina rada, a za detalje uključenja provjerite upute za svoj uređaj.

    Ako već koristite posljednju generaciju 4G / 4G+ mreže ne trebate novu SIM karticu.

  4. Postoji li 5G mreža tamo gdje vi živite? Kad će 5G signal doći u vaše mjesto/na područje na kojem se krećete?

    5G signal Telemach mreže omogućen je na područjima gradova Osijeka i Zagreba te se ubrzano radi na pokrivanju i ostalih područja Republike Hrvatske.

  5. Morate li dodatno plaćati korištenje 5G mreže?

    Svi Telemach korisnici koji se nalaze na području pokrivenosti 5G signalom i koriste uređaj koji podržava 5G tehnologiju moći će se spojiti na Telemach 5G mrežu bez plaćanja dodatne naknade.

  6. Koje su brzine dostupne na 5G signalu?

    Brzina ovisi o razini 5G signala, modelu uređaja i trenutnoj opterećenosti mreže.

  7. Hoće li vam korištenje 5G mreže povećati potrošnju baterije?

    Korištenje 5G mreže ne utječe na značajno veću potrošnju energije tako da, uz pretpostavku nepromijenjenih navika korištenja mobitela, ne biste trebali osjetiti promjenu u vidu brže potrošnje baterije.

    No, zbog ugodnijeg korištenja interneta moguće je da ćete mobitel više koristiti za praćenje multimedijalnih sadržaja što će rezultirati većom potrošnjom baterije, prvenstveno zbog činjenice da će ekran, koji je ujedno i najveći potrošač, biti češće i dulje upaljen.

  8. Postali ste korisnik bonova prije uvođenja 5G usluge, možete li koristiti 5G mrežu?

    5G mreža dostupna je svim Telemach korisnicima neovisno o datumu kada ste postali Telemach korisnik ili vašoj ugovornoj obvezi. Dostupnost 5G mreže ovisi o tome koristite li 5G uređaj, je li u  postavkama uređaja omogućeno spajanje na 5G mrežu i nalazite li se na području pokrivenosti 5G signalom.

  9. Nemate ugovornu obvezu, imate li 5G signal?

    Neovisno o ugovornoj obvezi, imate mogućnost korištenja 5G mreže ako koristite 5G uređaj, u postavkama uređaja imate omogućeno spajanje na 5G mrežu i ako se nalazite na području 5G mreže. 

  10. Možete li zamijeniti vaš uređaj koji ne podržava 5G mrežu s nekim koji podržava?

    Postojeći uređaj koji koristite, a koji ne podržava korištenje 5G signala, u bilo kojem trenutku možete zamijeniti s uređajem koji podržava kupovinom uređaja koji podržava 5G signal.

    Za optimalno korištenje 5G usluge preporučamo neki od uređaja iz Telemach ponude.

    Mogućnost kupovine uređaja uz pretplatu ovisi o trenutnom statusu:

    -         jeste li pretplatnik kojem je ugovorna obveza u tijeku

    -         jeste li bez ugovorne obveze

    -         jeste li unutar 90 dana do isteka ugovorne obveze

    -         koristite li bonove

    Ponudu 5G uređaja provjerite na našoj web stranici ili na Telemach prodajnim mjestima 

  11. Kako možete doći do SIM kartice koja podržava 5G mrežu? Koliko košta 5G SIM kartica?

    Ako već koristite SIM karticu koja vam dopušta korištenje 4G ili 4G+ mreže, ne trebate mijenjati SIM karticu. Provjerite koristite li već 4G SIM karticu pozivom Službi za korisnike. Ako je ne koristite, posjetite najbliže Telemach prodajno mjesto i zatražite zamjenu postojeće SIM kartice novom 4G SIM karticom.

    Zamjena SIM kartice za 4G SIM karticu se ne naplaćuje.

  12. Ako prenesete broj iz druge mreže, hoćete li imati 5G signal?

    Da. Bez obzira prelazite li na Telemach preplatu ili na bonove, na raspolaganju vam je 5G mreža ako koristite uređaj koji je podržava te se nalazite na području pokrivenosti 5G signalom. 

  13. Ako prijeđete s bonova na pretplatu, hoćete li i dalje imati 5G signal?

    Da, imat ćete 5G signal.

  14. Ako prijeđete s pretplate na bonove, hoćete li i dalje imati 5G signal?

    Da, imat ćete 5G signal.

  15. Zašto imate ipak samo 100-tinjak Mbit/s, a komuniciramo gigabitne brzine?

    Gigabitne brzine su kapaciteti bazne stanice koji se dijele među svim korisnicima, a radimo na tome da uskoro korisnici osjete i veće brzine koje su bliže gigabitnim brzinama.

    Brzina će uvijek ovisiti o razini 5G signala, modelu uređaja i trenutnoj opterećenosti mreže.

    Osim same brzine, 5G se manifestira i u značajno nižoj latenciji, tj. manjem „kašnjenju“ signala te se korisnicima daje i veći kapacitet na korištenje, a što znači da će zapravo veći broj korisnika u isto vrijeme moći pristupiti internetu koristeći veće brzine.

  16. Je li 5G dostupan i za Pokućni internet?

    Za korištenje 5G mreže potreban je i uređaj koji podržava korištenje 5G signala dok uređaji koje trenutno imamo u ponudi za Pokućni Internet ne podržavaju 5G te ćemo razmotriti ponudu takvih uređaja u budućnosti. Trenutno je fokus na izgradnju mreže na najgušće naseljenim područjima gdje je potreban što veći kapacitet mreže kako bi što veći broj naših korisnika mogao u što većoj mjeri iskusiti puno iskustvo koje pruža 5G mreža.

Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?