{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak prva 3 mjeseca: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} kn/mj

Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " nakon 3 mjeseca" : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}
Ako želite svoj privatni ili poslovni pretplatnički broj prenijeti na bonove, potrebno je priložiti sljedeću dokumentaciju:

PRIVATNI KORISNICI
potpisan zahtjev za prijelaz na bonove
- Obrazac zahtjeva za privatne korisnike možete preuzeti na linku

POSLOVNI KORISNICI
- pisani zahtjev za prijelaz na bonove koji treba biti pečatiran i vlastoručno potpisan od strane ovlaštene osobe
- Obrazac zahtjeva za poslovne korisnike možete preuzeti na  linku

Dokumente za prijenos broja na bonove možete poslati na sljedeće načine: 

1. Slanjem pošte na jednu od navedenih adresa:

Telemach Hrvatska d.o.o. 
Josipa Marohnića 1
10 000 Zagreb
Hrvatska


ili

Služba za korisnike
Vukovarska 31
31 000 Osijek
Hrvatska


2. Na bilo kojem Telemach prodajnom mjestu u Hrvatskoj.

3. Slanjem e-maila na adresu: migracije@telemach.hr

Raskid pretplatničkog ugovora

Raskid pretplatničkog odnosa možete zatražiti na jedan od sljedećih načina: 

1. Slanjem pošte na jednu od adresa:

Telemach Hrvatska d.o.o.
Josipa Marohnića 1
10 000 Zagreb
Hrvatska


ili

Služba za korisnike
Vukovarska 31
31 000 Osijek
Hrvatska

2. Na bilo kojem Telemach prodajnom mjestu u Hrvatskoj

3. Pozivom Službi za korisnike 095 1000 444 (privatni korisnici) ili 095 1000 500 (poslovni korisnici), uz slanje odgovarajuće identifikacijske dokumentacije (preslike obje strane osobne iskaznice)

4. Slanjem e-maila na adresu: raskidi@telemach.hr

Obavezna dokumentacija:

PRIVATNI KORISNICI
vlastoručno potpisan zahtjev  za raskid

POSLOVNI KORISNICI
zahtjev za raskid potpisan  i pečatiran od strane ovlaštene osobe

U slučaju postojanja ugovorne obveze, vrijednost ugovora bit će iskazana na posljednjem računu.
Niste pronašli informaciju, želite podnijeti zahtjev ili uputiti prigovor?