Ako želite svoj privatni ili poslovni pretplatnički broj prenijeti na bonove, potrebno je priložiti sljedeću dokumentaciju:
PRIVATNI KORISNICI
- potpisan zahtjev za prijelaz na bonove
- Obrazac zahtjeva za privatne korisnike možete preuzeti na
linku
POSLOVNI KORISNICI
- pisani zahtjev za prijelaz na bonove koji treba biti pečatiran i vlastoručno potpisan od strane ovlaštene osobe
- Obrazac zahtjeva za poslovne korisnike možete preuzeti na
linku
Dokumente za prijenos broja na bonove možete poslati na sljedeće načine:
1. Slanjem pošte na jednu od navedenih adresa:
Telemach Hrvatska d.o.o.
Josipa Marohnića 1
10 000 Zagreb
Hrvatska
ili
Služba za korisnike
Vukovarska 31
31 000 Osijek
Hrvatska
2. Na bilo kojem
Telemach prodajnom mjestu u Hrvatskoj.
3. Slanjem e-maila na adresu:
[email protected]
Raskid pretplatničkog ugovora
Raskid pretplatničkog odnosa možete zatražiti na jedan od sljedećih načina:
1. Slanjem pošte na jednu od adresa:
Telemach Hrvatska d.o.o.
Josipa Marohnića 1
10 000 Zagreb
Hrvatska
ili
Služba za korisnike
Vukovarska 31
31 000 Osijek
Hrvatska
2. Na bilo kojem
Telemach prodajnom mjestu u Hrvatskoj
3.
Pozivom Službi za korisnike 095 1000 444 (privatni korisnici) ili
095 1000 500 (poslovni korisnici), uz slanje odgovarajuće identifikacijske dokumentacije (preslike obje strane osobne iskaznice)
4. Slanjem e-maila na adresu:
[email protected]
Obavezna dokumentacija:
PRIVATNI KORISNICI
- vlastoručno potpisan zahtjev za raskid
POSLOVNI KORISNICI
- zahtjev za raskid potpisan i pečatiran od strane ovlaštene osobe
U slučaju postojanja ugovorne obveze, vrijednost ugovora bit će iskazana na posljednjem računu.